Tomika k..a kéne pár óra, mert 1,5 éve megjött a karbisor az enyémre is, de azóta is csak kerülgetem. Szóval szét kéne szednem egy full tisztításra, bár egész jó állapotban van, és összerakni az öreglányt. Aztán már csak műszaki stb stb és újra összejöhet egy jó kis 7es tali 😍
Hali, szerintem jobban jársz egy komplett sorral. Ha megveszed a 4 új membránt, az kokain. Én tavaly lőttem Németországból 100eft-ért egy 30ekm-es karbisort, olyan mintha új lenne. Ki lehet fogni. Pont most nézegettem a régi képeket, azon a tihanyi hetes találkozón ott voltál Te is a sárgával :-D
üdv ! hívd fel a solvart kft tatbányán, ő tudja milyen szabályzóval tudod helyettesíteni a rossz gyárit, elektronikai boltban nem ökör áron kapható te is tudod cserélni. azért felesleges komplett generátort venned, működik a dolog mert itt helyben volt egy csákó neki is őt ajánlottam és meg tudta oldani egy maga.
Sziasztok!
Újra elővettem az öreglányt és kis segítséget szeretnék kérni tőletek hogy mielőbb talpra tudjon állni.
A karburátorban lévő membránokat kellene lecserélnem.
Nem tudtok esetleg eladó sorban lévőt vagy olyan helyet ahol viszonylag jó áron lehetne rendelni?
Komplett karburátor is érdekelhet!
Ha az izzóban mindkét szál jó, akkor nem tudom, de nekem is a tompított szokott kiégni rendszeresen, a távolsági pedig eddig még egyszer sem.
Sajnos 2 éve nem ment a gép, de most már rakom össze, de gondolom az állásban ez a probléma nem oldódott meg :-)
Hello, hasonló probléma, mint pár sorral lejjebb, USA zx7r nincs tompított de távolsági van... töltés ok 13,4-13,7 körül, AC ok, esetleg a biztosíték dobozban, melyik relé lehet a hibás ?
Gyújtás ügyben kérnék segítséget.
Mit találtak ki ezek a zsiványok a lopás védelem miatt? Én a gyujtaskapcsolot kiiktattam, összekötöttem a feher és barna vezetéket.
A hírhedt szürke tapkabelt pedig egy regulatorral oldottam meg, ami stabil 5.99 V -ot csinál.
Nem igazán sikeres a dolog, vagy mindhárom dobozom rossz lenne?
A most rajta levovel hetente egyszer beindul...
ha usa modell akkor a junction box égett szét, volt egy csákó aki emiatt hívott fel, küldött neki a bajai bontós nyílván egy európai modellét, nyilván nem volt jó, nyilván nem vette vissza. relé a távolságinak van, a juncton box head biztije ha jó akkor a kábelkorbács és a csatlakozók ellenörzése kell..
Most ez van, de ez sem zöld!!!
+36203470446
Újra elővettem az öreglányt és kis segítséget szeretnék kérni tőletek hogy mielőbb talpra tudjon állni.
A karburátorban lévő membránokat kellene lecserélnem.
Nem tudtok esetleg eladó sorban lévőt vagy olyan helyet ahol viszonylag jó áron lehetne rendelni?
Komplett karburátor is érdekelhet!
Köszönöm!
Sajnos 2 éve nem ment a gép, de most már rakom össze, de gondolom az állásban ez a probléma nem oldódott meg :-)
A 6 volt egy külső 100 Ohm 2W és a vezérlőn belüli ellenállásból redukalodik.
Mit találtak ki ezek a zsiványok a lopás védelem miatt? Én a gyujtaskapcsolot kiiktattam, összekötöttem a feher és barna vezetéket.
A hírhedt szürke tapkabelt pedig egy regulatorral oldottam meg, ami stabil 5.99 V -ot csinál.
Nem igazán sikeres a dolog, vagy mindhárom dobozom rossz lenne?
A most rajta levovel hetente egyszer beindul...