Szervusztok!
A narancs sárga Ninja-nak ugye ez a színkódja: Org 17h pearl wildfire orange!
Ha bemegyek egy festékekkel foglalkozó boltba, ahol kitudják keverni a színt, ők tudnak ezekből az adatokból nekem ugyan ilyen narancs sárga színt keverni?
Köszi a válaszotokat előre is!
Üdv.: Béci
Halló mindenkinek:)
Srácok.. lenne 1 kis problémám... 2005-ös 636 ról lenne szó..
cirka10000km van a vasba, nem mondom,h megkímélt:) hisz nem azért tartjuk benne a ménest:)
nyár végén amikor letettem pihenni, a kuplung felől olyan "sípoló"(nem fémes) hang hallatszott. fordulatszám függő... ha a kuplungkart behúztam változott a hang.. halkabb lett.. de a kuplung nem csúszik...
most külföldön vagyok,még néhány hét és otthon leszek. akkor nekiállnék a történetnek...
több embertől is hallottam,h elő szokott fordulni,h a kuplung végén lévő anya fellazul picit... és a lamellák adhatják ezt a hangot.. esetleg valaki találkozott már ilyennel közületek?
előre is köszönöm a segítséget!
Szevasssz dagi. Mondom a tutit.
2009-óta van 2005 636-m.
16000-t tettem bele. Ezalatt felmerülő meghibásodások: Kiégett
1 helyzetjelző lámpa 86.-
Aksi cserés 14000.-
A típusnál sokat hallani, hogy széthullik a váltója.
Szerintem ezt az enyémnél az előző tulaj benyalta, mert a váltóház csavarjain látszik, hogy tekergették.
Fogyasztása túra: 7,6
Csak kimegyek tépek egyet: 9
H-ring: 10-12
Futómű kemény mint a picsa. Túrázásra távtól függően ajánlom. 500 km/nap 100 km-s bontásokban, szódával elmegy.(Lelkesnek kell lenni, mert egyáltalán nem kényelmes). Nagyon nézd meg mit veszel, mert nagyon könnyű ráfutni a szarra.
Szeva daghi én is csak azt tudom mondani róla,hogy kibebaszott jó motor más nem is lehet hisz KAWA Viccet félretéve egyetlen egy baja van de tényleg és nem fogod elhinni ..... megeszi a benyát nem kis időn belül ja és szereti is .
Semmi baja nincs a gépnek ha a gazdája vigyázott rá és rendessen cserélt benne mindent.
De ha kételkedsz gyere zx6r/rr topikba ott válaszolnak asrácok minden kérdésedre
Némi segítséget szeretnék kérni tőletek. Azt tervezem, hogy beállok a kawás-sportmocisok táborába, a paripa amit ajánlanak egy 2005.06. havi Zx-6r. Akinek van tapasztalata ilyen motorral kérem tegye meg, hogy objektíven ír róla néhány sort kitérve a típus előforduló hibáira, fenntartási költségeire (nem volt még sportmocim) szervizigény, alkatrészellátás és tapasztalatok amik elsősorban érdekelnének.
Köszi előre is!
Üdv
Szia.
Én kizártnak tartom a dolgot, véleményem szerint a hidegtől nem csinálhatja. Nekem pár éve volt 636-om,de 30 centis hóban is egyenletesen járt a motor. Könnyen is indult,pedig csak ponyvával volt lefedve odakint. Ha meg szinkronizálni kell, már megette a fene... Sztem nagyon sok km kell hozzá,h szinkronra legyen szüksége...
Amúgy jóhelyen keresgélsz,mert ettől jobb mocin még nem ültem :D
Sziasztok! Én nem a zx esek táborát erősítem, viszont lenne egy kérdésem,ma voltunk megnézni egyet, egy barátommal, és miután visszamegy a szívatója, ugrált a fordulatszám, de meleg motornál is (50-60 fok)Valóban csak szionkronizálni kell?Elvileg amikor utoljára mentek vele nyárvolt, és nem vette észre ezt rajta, lehetséges hogy a mostani hidegtől?Válaszokat előre is köszi!
Sziasztok!
Sajna el kell, hogy adjam a vasam autóvásárlás miatt... egy 2003 -as fenevadról van szó. Ez volt mindenen, szal minden jóban részesítettem, gyönyörű állapotban van. magyarországi, hibátlan 39000 km van benne. gyönyörködjetek
emcett ezt amit írtál írd meg a zx6r/rr topicban is jó ,merrt oda sokkal többen látogatnak . Aműgy az első lámpa kis "csöcsökre" megy fel nem csavarral kell felfogatni van is róla képem holnap felrakom az említett topikba oké legalább is remélem látszik . Viszont a lámpa hely bevágást nem tudom én úgy gondolom hogy fel van rakva a helyéere rárkják nagyjából az idomot valahogy körberajzolják aztán belülről kivágják valamve pl:flex kis korongal vagy valami turbó vágóval sztem de ha nem és hülyeséget írok akkor bocs .
Egy cimborámnak van egy '03-as 636-osa, ami streetfighteresítve volt, aztán úgy döntött, hogy vissza alakítja idomosra. Már szinte minden cucc meg is van hozzá, de elakadt ott, hogy a lámpát hogyan lehet rögzíteni. A ram-air-re van rögzítve a műszerfal, viszont semmilyen felfogatási pont nincs a lámpához. Tudja valaki, hogy milyen konzol (vagy bármi más...) kell még oda?
A másik kérdés, hogy utángyártott idomba hogy lehet belevágni a lámpa helyét? Van valami spec. technika vagy szerszám?
Alapvetően nem is elképzelhetetlen, hogy pajszerral fel lehet rá tenni de az idomokat hova rakod? Láthatóan teljesen más a két motor idomzata ergo a tartófüleknek meg az illesztési pontoknak köze nincs egymáshoz. Felrakod rá a 2X nagyobb faridomot és gyorskötözővel meg power tape-el rögzíted?
A narancs sárga Ninja-nak ugye ez a színkódja: Org 17h pearl wildfire orange!
Ha bemegyek egy festékekkel foglalkozó boltba, ahol kitudják keverni a színt, ők tudnak ezekből az adatokból nekem ugyan ilyen narancs sárga színt keverni?
Köszi a válaszotokat előre is!
Üdv.: Béci
Srácok.. lenne 1 kis problémám... 2005-ös 636 ról lenne szó..
cirka10000km van a vasba, nem mondom,h megkímélt:) hisz nem azért tartjuk benne a ménest:)
nyár végén amikor letettem pihenni, a kuplung felől olyan "sípoló"(nem fémes) hang hallatszott. fordulatszám függő... ha a kuplungkart behúztam változott a hang.. halkabb lett.. de a kuplung nem csúszik...
most külföldön vagyok,még néhány hét és otthon leszek. akkor nekiállnék a történetnek...
több embertől is hallottam,h elő szokott fordulni,h a kuplung végén lévő anya fellazul picit... és a lamellák adhatják ezt a hangot.. esetleg valaki találkozott már ilyennel közületek?
előre is köszönöm a segítséget!
mintha aszondanád egy fullos nőnek:kurva jól nézel ki-fodrász vagyok csináljak neked normális frizkót?
2009-óta van 2005 636-m.
16000-t tettem bele. Ezalatt felmerülő meghibásodások: Kiégett
1 helyzetjelző lámpa 86.-
Aksi cserés 14000.-
A típusnál sokat hallani, hogy széthullik a váltója.
Szerintem ezt az enyémnél az előző tulaj benyalta, mert a váltóház csavarjain látszik, hogy tekergették.
Fogyasztása túra: 7,6
Csak kimegyek tépek egyet: 9
H-ring: 10-12
Futómű kemény mint a picsa. Túrázásra távtól függően ajánlom. 500 km/nap 100 km-s bontásokban, szódával elmegy.(Lelkesnek kell lenni, mert egyáltalán nem kényelmes). Nagyon nézd meg mit veszel, mert nagyon könnyű ráfutni a szarra.
Semmi baja nincs a gépnek ha a gazdája vigyázott rá és rendessen cserélt benne mindent.
De ha kételkedsz gyere zx6r/rr topikba ott válaszolnak asrácok minden kérdésedre
Némi segítséget szeretnék kérni tőletek. Azt tervezem, hogy beállok a kawás-sportmocisok táborába, a paripa amit ajánlanak egy 2005.06. havi Zx-6r. Akinek van tapasztalata ilyen motorral kérem tegye meg, hogy objektíven ír róla néhány sort kitérve a típus előforduló hibáira, fenntartási költségeire (nem volt még sportmocim) szervizigény, alkatrészellátás és tapasztalatok amik elsősorban érdekelnének.
Köszi előre is!
Üdv
Én kizártnak tartom a dolgot, véleményem szerint a hidegtől nem csinálhatja. Nekem pár éve volt 636-om,de 30 centis hóban is egyenletesen járt a motor. Könnyen is indult,pedig csak ponyvával volt lefedve odakint. Ha meg szinkronizálni kell, már megette a fene... Sztem nagyon sok km kell hozzá,h szinkronra legyen szüksége...
Amúgy jóhelyen keresgélsz,mert ettől jobb mocin még nem ültem :D
Sajna el kell, hogy adjam a vasam autóvásárlás miatt... egy 2003 -as fenevadról van szó. Ez volt mindenen, szal minden jóban részesítettem, gyönyörű állapotban van. magyarországi, hibátlan 39000 km van benne. gyönyörködjetek
Köszi!
Egy cimborámnak van egy '03-as 636-osa, ami streetfighteresítve volt, aztán úgy döntött, hogy vissza alakítja idomosra. Már szinte minden cucc meg is van hozzá, de elakadt ott, hogy a lámpát hogyan lehet rögzíteni. A ram-air-re van rögzítve a műszerfal, viszont semmilyen felfogatási pont nincs a lámpához. Tudja valaki, hogy milyen konzol (vagy bármi más...) kell még oda?
A másik kérdés, hogy utángyártott idomba hogy lehet belevágni a lámpa helyét? Van valami spec. technika vagy szerszám?
Előre is köszi a segítséget!
emcett