Ja míg el nem felejtem ha el mész megnézni egyet is az összes csavar fejét lesd meg nincs e rajta nyúzás vagy más kulcstól származó nyom főleg a blokkon,mert azért van aki meg tudja ölni a blokkot is. + még amit javasolt ninja henrik Pl: tárcsák stb stb
ciri a 03-04 között annyi a különbség,hogy semmi csak a 04 ben kijavított gyerekbetegségek vannak / ne gondolj nagyon műszaki dolgokra/ semmi más nincs.
maga a típus brutálisan jó és most nem azért mondom ,mert nekem is az van hanem mert tényleg így van. 5000 től ojat tól beszarsz nagyon könnyű irányítani kis test súly áthelyezéssel már tudod borítani 174kg saját tömege úgy hogy picsa könnyű kanyarogni vele . kanyarban stabil viszont könnyen berázza az elejét kigyorsittáskor és rossz útszakaszokon is ezért nem árt egy kormány sabi. rá és rövidebb féktávon a popója is táncikál rendesen. Féke bazi jó ,váltó pontos megbízható legalább is az enyém, motorja megbízható ismerek egy streetfighteres srácot (Tompika) Ő is ilyennel tólja hosszú ideje és a blokknak semmi baja azé egy adta világon . Alkatrész ellátottság fasza kapsz hozzá mindent amit karsz és SZTEM nem is túl drágán.
Ha esetleg további kérdésed lenne gyere ZX6R/RR topicba keresd crazy joe-t Ő tud neked segíteni még több mindenbe.
Nekem van egy 2003 -as B1H tipus. Csak dícsérni tudom a gépet, nekem nagyon bejön! Vásárlásnál figyelj nagyon a matricákra! Más a 03-as és a 04-es matricázása, ha ez nem stimmel ne vedd meg mert már kókányolt, törött, idomsérült lehetett... Nézd meg mennyire kopott az első tárcsa, hogyan illeszkednek az idomok, stb...
Ne dőlj be a 19e km futásnak, jó lesz az 35e nek is, ilyen korosztályban...
Sziasztok! Van egy eladó üléspúpom 03-04-re való de ha jól tudom passzol az elsőszériás z-750 z-1000-re is! A púp kékszínű, gyári, sérülésmentes! Sötét-bubis plexi csere érdekel ugyan erre a típusra! Érdeklődni itt vagy tel:06306217608
Szeva tökéletes választás ,hogy mire figyelj oda háát inkább leírom inkább én mit néztem ok : csavarok mennyire nyúzottak,kopottak főleg blokknál ott kötelező, egyenes futás, csak hidegen indítsd be a motort ha meleg a motor várj vele, olajfolyás blokknál, idomok illesztése mennyire térnek el jobb és bal oldalt,első villa közelsége a oldal idomok találkozásához viszonyítva, meg hasonlók jól nézd meg.
Tudok szolgálni 1pár jó tanáccsal! Az adatlapomon elérsz.
Tudok szolgálni 1pár jó tanáccsal. Az adatlapomon elérsz.
maga a típus brutálisan jó és most nem azért mondom ,mert nekem is az van hanem mert tényleg így van. 5000 től ojat tól beszarsz nagyon könnyű irányítani kis test súly áthelyezéssel már tudod borítani 174kg saját tömege úgy hogy picsa könnyű kanyarogni vele . kanyarban stabil viszont könnyen berázza az elejét kigyorsittáskor és rossz útszakaszokon is ezért nem árt egy kormány sabi. rá és rövidebb féktávon a popója is táncikál rendesen. Féke bazi jó ,váltó pontos megbízható legalább is az enyém, motorja megbízható ismerek egy streetfighteres srácot (Tompika) Ő is ilyennel tólja hosszú ideje és a blokknak semmi baja azé egy adta világon . Alkatrész ellátottság fasza kapsz hozzá mindent amit karsz és SZTEM nem is túl drágán.
Ha esetleg további kérdésed lenne gyere ZX6R/RR topicba keresd crazy joe-t Ő tud neked segíteni még több mindenbe.
Nekem van egy 2003 -as B1H tipus. Csak dícsérni tudom a gépet, nekem nagyon bejön! Vásárlásnál figyelj nagyon a matricákra! Más a 03-as és a 04-es matricázása, ha ez nem stimmel ne vedd meg mert már kókányolt, törött, idomsérült lehetett... Nézd meg mennyire kopott az első tárcsa, hogyan illeszkednek az idomok, stb...
Ne dőlj be a 19e km futásnak, jó lesz az 35e nek is, ilyen korosztályban...
Tudok segiteni, adatlapomon elérsz!
Tud valaki 03-04 636-hoz műszerfalat?
2004-es 636-oshoz tank,műszerfal és lehet,h első telók érdekelnének.Van valakinek valamije hozzá? Ill. mennyiért lenne.
Köszi.