Sziasztok. Szeretnék egy kis segítséget kérni. Leszakadt a gyujtáskapcsolorol a vezeték. Nemtudom hogy volt bekötve. Ha valalaki tudna képet felrakni a bekötésröl azt negyon megköszöném.
Köszi!Mit lehet tudni erről az olajról?És milyen árban van?Csak most van nálad vagy mindig betudod szerezni?Csak mert én eddig mindig,mindenbe motult használtam.....
Eladó egy átalakított gyári dob ZX 636-ra 03-04. Félre értésbőr került hozzám, és nem szeretnék vele foglalkozni. Fillérekért elvihető.
Infókért keress fel.
sportdob@gmail.com
Sziasztok!
2004es 636-om van!Két kérdés:
Idén 7100-es MOTUL volt benn,viszont keménynek éreztem a váltót,ez egy másik olajjal orvosolható némileg a gond,vagy mindig kemény marad?Vagy esetleg komolyabb gondra kell gondolnom?Próbáltam sokat utána olvasni,és sok helyen írták,hogy ennek a modellnek elég szar lett a váltója,hozzá teszem észre vettem...
A másik elöl -1es áttétellel van valakinek tapasztalata?
Köszi mrgo a választ
igazából 06os szériában gondolkozom.
tobnyire rövidtavokat szoktam gurulni utassal több mint hat éve tekergetem a szarvat a kicsi z-nek kb 32000km van mogottem.
stílusvaltas miatt gondolkozom csak, teljesen meg vok elegedve vele amugy ... pályázni nem pályáznek soha
Szeva
Kérdésedre a válasz változó.
Mivel mindenki máshogy viszonyul a két stilushoz.
A kis Z kényelmes míg a 636 nem annyira.
Bár az is kérdés mely 636- os után érdeklődsz mert 02- től 06- ig gyártottak és most újból ha jól tudom 13- tól de lehet 12- től
Na szóval én csak az enyémről tudok beszelni ami egy 04- s 636 ami igen penge egy bringa.
Nagyon kezes és könnyen kezelhető,irányítható motor .
De ezzel pl nem tudsz annyit leseggelni mint a Z- vel az tuti.
Fék jobb,futómű jobb, blokk jobb rősebb, szélvédelem van nem úgy mint a nakeden.
Igazából nem tudom mire akarod hasznalni?!
Ha néha pályára akkor ajánlom de ha turazni akkor inkább a Z.
Konkrétan nekem ez a véleményem.
Már elkelt.
A fillér fogalma nálad mennyit jelent?
Infókért keress fel.
sportdob@gmail.com
Van gyári kawa olajam! probáld ki a jelenség megszünik!
Adatlap!
2004es 636-om van!Két kérdés:
Idén 7100-es MOTUL volt benn,viszont keménynek éreztem a váltót,ez egy másik olajjal orvosolható némileg a gond,vagy mindig kemény marad?Vagy esetleg komolyabb gondra kell gondolnom?Próbáltam sokat utána olvasni,és sok helyen írták,hogy ennek a modellnek elég szar lett a váltója,hozzá teszem észre vettem...
A másik elöl -1es áttétellel van valakinek tapasztalata?
Csiki Béla,06204703254.köszi
Akkor nem tartom valoszinunek
igazából 06os szériában gondolkozom.
tobnyire rövidtavokat szoktam gurulni utassal több mint hat éve tekergetem a szarvat a kicsi z-nek kb 32000km van mogottem.
stílusvaltas miatt gondolkozom csak, teljesen meg vok elegedve vele amugy ... pályázni nem pályáznek soha
Kérdésedre a válasz változó.
Mivel mindenki máshogy viszonyul a két stilushoz.
A kis Z kényelmes míg a 636 nem annyira.
Bár az is kérdés mely 636- os után érdeklődsz mert 02- től 06- ig gyártottak és most újból ha jól tudom 13- tól de lehet 12- től
Na szóval én csak az enyémről tudok beszelni ami egy 04- s 636 ami igen penge egy bringa.
Nagyon kezes és könnyen kezelhető,irányítható motor .
De ezzel pl nem tudsz annyit leseggelni mint a Z- vel az tuti.
Fék jobb,futómű jobb, blokk jobb rősebb, szélvédelem van nem úgy mint a nakeden.
Igazából nem tudom mire akarod hasznalni?!
Ha néha pályára akkor ajánlom de ha turazni akkor inkább a Z.
Konkrétan nekem ez a véleményem.
Remélem tuttam segíteni
Üdv : MrGo636