Nekem is ilyen tapasztalataim vannak, nyáron viszont nehezen megy 70 fok alá... Novemberi száguldozások alkalmával - illetve hegyi magaslatos szerpentinen - gyakran van 55 fok alatt is...
Előre bocs ha már volt ez téma, de elkezdtem visszaolvasni a kommenteket,viszont nem volt idegzetem atnyalazni mind a 2000 oldalat. Hutovize a motoromnak 65-90 fok kozott mozog, a ventillator kapcsol rendesen 95-nel. Minel hidegebb van annal kozelebb van a 65-hoz. Nalatok mennyin megy mondjuk ugy 15 fok kulso homersekletnel?
MEgtudnád nekem nézni esetleg hogy az elsö és hátsó lánckereked hanyas a 03 as ninján mert nekem most 14 es volt elől hátul meg 40 es.
És gyárilag 15 öst ir elölre csak nemértem hogy ha msotlevolt áttételezve mért csak 280 at ment végre mikor a 05 ös ninján ahavernek is elöl 1 el kiseb fogú volt és neki 300 at mért mikor nekem csak 280 at az óra nem létezik hogy 20 at csalt neki ha egyformán levotl mind a 2 ő áttételezve szóval sztem a hátsó kerék 43 as gyárilag.
2005- 2006 636-hoz Keresek Fejidomot, Ram-air beomlot,konzolt,és még pár aproságot . Ha valaki tud segíteni ,kérem erre a címre írjon f4.jimmy@citromail.hu
Csereerett igen.... Eloszor elkezdte kidobalni a 3,4. fokozatokat, egyre surubben. Aztan mar a kettest is. Szetszedtek, a kuplung tropa, valto szinten. A leptetovillak kegyetlen mod megvannak kopva, mindharom. Valamint az emlitett fokozatok fogaskerekparjai is. De nem csak azok, minden fogaskerekpar eleg szepen... 28E KM van a gepben, s hogy mennyi lesz azt nem tudom, mert nincs hozza valto.... Elvetve ami van 1-2 bontoba, az kb. hasonlo mod szet van rugva mint az enyem.
Minden szerelo azt mondja, hogy szeriahiba a 05/06 -os hatosnal. Legalabbis 10/6 nal elojon. Nalad mi jelentkezett?
Hai, váltót sajnos nem tudok, viszont érdekelne, hogy ez a Te gépedben "csereérett" ? Ha igen milyen hibákat tapasztalsz, illetve hány ezer km van a gépbe' ? Előre is Köszi
Sziasztok!
Eladó, egy javított, de gyári fejidom, 2005-06-os évjárathoz,minden lámpatartó fül a helyén, gyári színkód alapján újrafényezve, karcmentes állapotban.
Előre bocs ha már volt ez téma, de elkezdtem visszaolvasni a kommenteket,viszont nem volt idegzetem atnyalazni mind a 2000 oldalat. Hutovize a motoromnak 65-90 fok kozott mozog, a ventillator kapcsol rendesen 95-nel. Minel hidegebb van annal kozelebb van a 65-hoz. Nalatok mennyin megy mondjuk ugy 15 fok kulso homersekletnel?
És gyárilag 15 öst ir elölre csak nemértem hogy ha msotlevolt áttételezve mért csak 280 at ment végre mikor a 05 ös ninján ahavernek is elöl 1 el kiseb fogú volt és neki 300 at mért mikor nekem csak 280 at az óra nem létezik hogy 20 at csalt neki ha egyformán levotl mind a 2 ő áttételezve szóval sztem a hátsó kerék 43 as gyárilag.
Megvan még, ha érdekel csörögj rám.
20-596-8172.
Üdv:Vinkó
Csereerett igen.... Eloszor elkezdte kidobalni a 3,4. fokozatokat, egyre surubben. Aztan mar a kettest is. Szetszedtek, a kuplung tropa, valto szinten. A leptetovillak kegyetlen mod megvannak kopva, mindharom. Valamint az emlitett fokozatok fogaskerekparjai is. De nem csak azok, minden fogaskerekpar eleg szepen... 28E KM van a gepben, s hogy mennyi lesz azt nem tudom, mert nincs hozza valto.... Elvetve ami van 1-2 bontoba, az kb. hasonlo mod szet van rugva mint az enyem.
Minden szerelo azt mondja, hogy szeriahiba a 05/06 -os hatosnal. Legalabbis 10/6 nal elojon. Nalad mi jelentkezett?
2005-2006- os Ninja 636-hoz keresek bontott valtot. Kompletten.
Ha van ilyened, irj!
Koszonom.
Konkrétan mien alkatsészeid vannak csak a tükör meg ülés ?
Menyi a gátló meg a lámpák külön külön?
Eladó, egy javított, de gyári fejidom, 2005-06-os évjárathoz,minden lámpatartó fül a helyén, gyári színkód alapján újrafényezve, karcmentes állapotban.
MEnyibe adnád ?
A kis ablaknál cseppen azolaj.