Szkráccs!
Ha jól tudom a jelenlegi Kawa(n)knál a fekete/sárga a test a másik két piros egyike a tompított másik a távolsági!
A beszerzett lámpádnál több mint valószínű a fekete kábelek a test a másik fehér és úgy látom árnyékolt a + azt már te látod,hogy melyik-melyik izzó!
Zőőődek vegyétek elő legjobb tudásotokat. Ma megjött a polisport fejidom amiben 2 fényszóró rész van, egyik országúti másik tompított. Ebben H3-as Halogének vannak. Az alábbi képeken ábrázoltam a dolgokat, abban kellene segiteni, hogy a gyári kawa csatlakozóját ami ugye egy H4-es Halogénre van kitalálva, hogyan kötözgessem át a Polisport fejidom izzóira. Melyik színű kábelt melyikhez, ez itt a kérdés.
Alacsonyabb és keskenyebb ülés, picivel súlyosabb és kanyarban nincs annyira otthon mint a '98-as. 4E-8E egy hangyafasznyival az nyomatékosabb, ez pedig 8E után húz picit jobban mint az. Ha nem pályázásra akarja használni az ember és nem is lábtartót koptatni a Mátrában, akkor nem számítanak ezek a pici különbségek. Nekem ez a magas és széles ülés miatt kevésbé komfortos hiába könnyebb. Most így hirtelen ennyi jut eszembe.
Ha jól tudom a jelenlegi Kawa(n)knál a fekete/sárga a test a másik két piros egyike a tompított másik a távolsági!
A beszerzett lámpádnál több mint valószínű a fekete kábelek a test a másik fehér és úgy látom árnyékolt a + azt már te látod,hogy melyik-melyik izzó!
Összerakod, motor beindít, multiméterrel leméred melyiken jön le a 12v, azt kötöd a végére, kell még egy test nekie és kész.
Cumi.
Autóval!
Mi volt a külömbség 96-os és a98-as kawa közt? mert lehet,hogy lejjeb kell adnom