Nekem meg a másik hatos olyan volt, ha 2-3 hétig nem volt beindítva, hogy indítom, teker vagy 5mp-ig, beröffen, leáll. Megint teker, röffent leállt. Aztán mindig picit tovább maradt beröffenve és kb a 8. inditás után nem állt már le csak. Vannak érdekes dolgok.
nem most. csak tavaly is szenvedtem vele.... de forog, de olyan mintha "nem akarná elkapni" tudod, nem olyan hangja van mint aki be akar indulni. aztán amikor megmozdul a kerék sebességben a tolástól utána már ad olyan hangokat is és végül több perc után beindul. utána meg amikor megindulsz vele akkor köhécsel még pár km után. aztán semmi gond többet vele.
Crazy!
Azt meg tudod nekem mondani hogy az miért van hogy a motorom tavasszal nem szeret beindulni? tavaly is tologatni kellett sebességben és amikor kiengedtem a kereket blokkolt a kerék meg minden. pedig az aksi is fel volt töltve. szal miért nem szerethet indulni?
Én is 15W50-et vettem, éppen ma érkezett meg. Karácsonyi ajándék a motoromnak. De azért addig még kap ezt azt, szóval neki ajándékokban gazdag karácsonya lesz.
de ha 5 hónapig akkor már nem.
Azt meg tudod nekem mondani hogy az miért van hogy a motorom tavasszal nem szeret beindulni? tavaly is tologatni kellett sebességben és amikor kiengedtem a kereket blokkolt a kerék meg minden. pedig az aksi is fel volt töltve. szal miért nem szerethet indulni?
lentebb pedig az őserő 0-100: 4.2 0-200: mérhetetlen mert 195 öt ment.mondjuk azt 8.5 alatt de nem ez volt a lényege.
Egyetértek! :)
Nekem fix a nézéspontom. Csak a kawasaki.