Huh......hát........öööö.............izééé
Nagy
on nem szeretek erről beszélni, de sajna nem dolgozom rokkantsági járadékban részesülök. A helyzet az, hogy mivel ez nem nyugdij hanem járadék, emellett dolgozhatnék csak mivel nem vagyok egészséges basznak fölvenni bárhova is.
Csatlakoznék a szimeringes témához sajna én is jól jártam vele kezdődött a fékek cseréjével elsőtárcsa+betétek 150.000, alig hogy hazaérek mit látok befosott a szintén balos száram folyt az OIL mint állat bazi jó volt 5200 ft
Úgyhogy együtt érzek.
Mondjuk én egyiket sem ismerem,de a japán az japán mint a moci viszont az árán is észrevehető 11.090-/klt. Ebben benne vagy a két takaró gyűrű és a 2 szimering).Az Athena nem tartalmaz takaró gyűrűket viszont.
Először alul mértem a fejidom alatt és nagyon nehezen fértem oda, most pedig fönn a kormánykiflinél, mivel levan picit ültetve igy ott is megtudtam mérni.
Mondjuk ezt nem értem!
Ha a te telószárad 48mm átmérőjű akkor miért 41x53x8-9.5 méretű szimeringet javasol bele?Nem értem! A 48mm sehogy nem passzol ide!Vagy én vagyok a hü..e?
Ne haragudj,hogy rákérdeztem!
Nagy
on nem szeretek erről beszélni, de sajna nem dolgozom rokkantsági járadékban részesülök. A helyzet az, hogy mivel ez nem nyugdij hanem járadék, emellett dolgozhatnék csak mivel nem vagyok egészséges basznak fölvenni bárhova is.
Csatlakoznék a szimeringes témához sajna én is jól jártam vele kezdődött a fékek cseréjével elsőtárcsa+betétek 150.000, alig hogy hazaérek mit látok befosott a szintén balos száram folyt az OIL mint állat bazi jó volt 5200 ft
Úgyhogy együtt érzek.
Nem pont a szimeringekhez kapcsolódik,de megkérdezhetem csak úgy kiváncsiságból,hogy mi jót melózol,dolgozol?
46mm - belső (ennyi kell a 48mm átmérőjű telóhoz,hogy kicsit rászoruljon)
58mm - külső
10.5mm - magasság/vastagság
Ha a te telószárad 48mm átmérőjű akkor miért 41x53x8-9.5 méretű szimeringet javasol bele?Nem értem! A 48mm sehogy nem passzol ide!Vagy én vagyok a hü..e?