90mm csavar átló, és más a khi száma. Ha vizsgára kell ezt még nem használom így kölcsönözhetö. Sajna egy custom biker lerágta róla a fösstést így lehet 3 havonta polírolni, mert a pára miatt mattúl, csak ezt a custom biker -ekk mekk elekek nem akarják felfogni, utána meg baxnak karbantartani.
csak le írom, ne vedd szentírásnak ! pont van egy ilyen átalakított rémem amit így is használtak, sztán nem ment a paripa, adtam hozzá gumi ram air csöveket, no akkor már jobban " mönt" ! segítettem és kivezettük a karburátor " lélegző" csöveit a kormányhoz, majd ott jobbra balra tekerve elérte a pali hogy már használható is lett ! de mikor kipróbáltattam vele a saját idomos verziómat azt mondta hogy az övé még így soha nem ment idomok nélkül. egyszerűbb venni egy z 750 -et vagy z 1000-et, ezt meg add el annak aki élvezni is fogja ! ha fáj a hátad vegyél olyan motort ami kényelmes ! az amit a képen látok rémes és felesleges idő és pénz pocséklás ! cb z fz gsr gsx bandit 1200 mind jobb alternatíva mint ezzel gyökölni !
Sziasztok,
Nem tudja valaki hogy egy gyári Z750-es dob (2005) jó lehet ZX6R-re (98-as)?
A száma/típusa KHI K 461. De nem találtam semmi méret vagy kompatibilitási infót a neten.
Szia
Valóban a vákum cső volt lecsúszva az idomnál elől. Köszönöm! Azóta picit teszt jelleggel átalakultunk. Így nem fáj a hátam. Érdekes nagyon de nem mondom, hogy rossz.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy egy '04-es ZX-6R-be milyen villaolajat ajánlanátok? Leginkább kanyarvadászatra használom, vagy épp a városban gurulgatok vele, illetve havi 1-2 pályázás. 70+ km-es távokra nem igazán használom. Köszi!
Szia!
Érdemes megnézni a vákuum csöveket, nekem egy nagyszerviz után az egyik nem került a helyére, a lámpatest alatti. Eredmény: 60 fölé nem ment egyik fokozatban sem. Először mi is üzemanyagra gyanakodtunk...
Most újra előjött egy hasonló probléma, hogy bemelegedett motornál olyan mintha legalább 1 henger megszűnne: vagy a levegő rendszer "air switch valve" - ot kell cserélni (angol a manuál...), vagy a gyertyapipa (és trafó) a ludas, ami nem fogja rendesen a gyertyát - majd kiderül. (nekem 2002-es a gépem)
Sziasztok, 2000 es zx6rj benzin pumpát hogyan lehet eredményesen tesztelni amiből kiderül, hogy elégségeset szállit? Fél gáztól felfele nem nagyon akar menni a motor, alatta szépen megy. Karbi tisztítás, ellenőrzés és szinkron beállitáson túl vagyunk, gyertyák újak. Motor nagyobb gázadásra nem akar menni. Tolattyúk működnek.
mindenkinek más a jó, ki mihez jut hozzá olcsón, grátiszba. én annó 500 ft -ért vettem lánc sprayt, valahol valamely cégnél ezt tudták megmenteni és pénzé tenni. csak tapasztalatot kérhetsz hogy kinek melyik mennyi ideig marad fent a láncon és nem az idomon.
üdv ! termikusan nem jól felépített konstrukció, fighteresek mondták a zx6r -ról, kis gyakorlás és 2 guma füst után rendszeresen kifossa a hűtőközeget, nagyobb hűtővíz hűtővel szoktak próbálkozni. ellenpélda honda cbr 600 f4i, gyakorlás és több guma leégetése után " oldaltámaszra basztam a gecit és ugyan úgy olyan selymesen járt mint mikor elkezdtem vele gyakorolni " mondták rá azok akik ütik verik, égetik a gumit.
Jogos. Nem, nem erről van szó. Egyik ismerősömmel került szóba a téma, és elkezdett regélni, hogy szánjak rá néhány órát, merthogy le kell venni hozzá a tankot, kormánygátlót, nagyon macerás stb. De ezek szerint - szerencsére - szó sincs ilyenről.
egy kaptafára készült az összes generáció a 6-os is meg a 9-es is eben-guba Miért kellene bonyolultabbnak lenni egy hűtőfolyadék után töltésnek?
Jobb lenne ha a kipufogón keresztül kellene ezt megtenni
Hűtőfolyadékot egyébként hogy tudok tölteni még hozzá? Találtam egy videót, valóban ilyen egyszerű lenne a 2004-es modellnél is? http://youtu.be/UVr3Jf7Uol4
Jelenleg 200 km-re vagyok a motortól, szóval nem tudok ránézni :D
nem városra tervezték ezeket a gépeket. nem szeretik az ilyen megpróbáltatásokat Egyre vigyázz, hogy a venticsapágy soha ne álljon be
Egyébként igen ezek melegszenek
Sziasztok! Az normális, ha városban, esti gurulgatások alkalmával a víz 95-105 fok körül is mozog, amikor sok pirosat fogok ki? 2004-es zx6r-ről van szó egyébként.
Sziasztok! Egy ismerősömnek van egy 96'-os járgánya. Nem tudjátok esetleg,hogy arra lehet valahogy fokozatjelzőt barkácsolni....? Ha igen, mifélét...?
Köszi!
Nem tudja valaki hogy egy gyári Z750-es dob (2005) jó lehet ZX6R-re (98-as)?
A száma/típusa KHI K 461. De nem találtam semmi méret vagy kompatibilitási infót a neten.
Valóban a vákum cső volt lecsúszva az idomnál elől. Köszönöm! Azóta picit teszt jelleggel átalakultunk. Így nem fáj a hátam. Érdekes nagyon de nem mondom, hogy rossz.
Érdemes megnézni a vákuum csöveket, nekem egy nagyszerviz után az egyik nem került a helyére, a lámpatest alatti. Eredmény: 60 fölé nem ment egyik fokozatban sem. Először mi is üzemanyagra gyanakodtunk...
Most újra előjött egy hasonló probléma, hogy bemelegedett motornál olyan mintha legalább 1 henger megszűnne: vagy a levegő rendszer "air switch valve" - ot kell cserélni (angol a manuál...), vagy a gyertyapipa (és trafó) a ludas, ami nem fogja rendesen a gyertyát - majd kiderül. (nekem 2002-es a gépem)
Jobb lenne ha a kipufogón keresztül kellene ezt megtenni
Jelenleg 200 km-re vagyok a motortól, szóval nem tudok ránézni :D
Egyébként igen ezek melegszenek
Köszi!