Nem tudom hogy van a bekötése, gyere vele ide Badacsonyba aztán ha kimértem akkor látom mi az annyi! De szerintem nem! A Másik: Ha van egy 1W-os ellenállás akkor annak hiba nélkül el kell tudni disszipálni (sugározni) az 1W elektromos teljesítményt ! Melegszik, igen! Csak akkora legyen, hogy a festék ne égjen le róla a hőteljesítménytől .
Az egy sima huzalellenallas. A masik oldalara ra van irva az erteke. Ha azt megnezed, akkor barmelyik elektronikai alkatresz uzletben kapsz cseredarabot. :-)
Éppen izzókat cseréltem ma és ez a látvány tárult elém. Nem tudja valaki, hogy mi ennek a kütyünek a pontos neve? Gondolom a ledes indexek miatt lett így megoldva. De nem tudom miért melegszik ennyire...
Egyébként sziasztok, minden oké mindenkivel?
két lehetőség van. vagy drágán veszel jót, vagy olcsón amit javítani kell. ezek a régi karburátoros modellek 5-max 600 e ft -ért reális áron vehetők. 7-850e ft-ért már sokkal korszerűbb injektoros fiatalabb modelleket árulnak, + ott vannak a naked modellek amik sokkal több piaci vásárlót visznek el a sport szegmensből. ahhoz a 600e ft-hoz még tégy 70-100 e ft-ot a névre íráshoz. ezzel elérte a 700 e ft-os határt ahol már horneteket árulnak amik igaz karbisok, de az fz6 -z750 modellek már injektorosak. már nem kapósak ezek a régi 600-as modellek
2000-2001 zx6R 600cm3 karburátor tükörtartós modell
2002 zx6R 636 cm3 karburátor tükörtartó nélküli modell
2003 zx6R vagy 636 injektor fordított első teleszkóp
előbb érdemes eldöntened mit is keresel ! a régi karburátoros modell 400 000-ft tól 850 000 ft ig van a 2003- tól 650 000ft -tól . ég és föld a két motor kényelem motorteljesítmény és futómű szempontjából. a karbisból asszem csak 2002-ben volt 636. annyi pénzt érdemes adni érte amit neked megér. a fejlettebb világokban ezek a modellek már bontó szökevények és csak erre jók: http://youtu.be/_2I6KoV42Gc
Sziasztok 636 ninját szeretnék venni 2000 évjárat-tól magyar papíros kb menyi pénzt érdemes érte adni pl egy 2000-2003 as évjáratért nagyon tetszik a modell így másban nem is gondolkodom adjatok tanácsot köszi mindenkinek
Hali!
Nekem 05-os van, abbol tudok kiindulni...
Eloszor is kicsit másképp van áttételezve a válto, konyitett fotengely, ovális szelepek, elméletileg a futomuvén is tobb minden állítható... es rohadt nehez az enyemhez alkatreszt szerezni ha valami bontott motor alkatresz kell... nagy vonalakba aszem ennyi...
2010-es gyártású Kawa Zx6r gyári futóművel alkalmas versenyszintű pályázásra? 68-71kg vagyok.
Kell rajta valamit tuningolni?
Köszi a válaszokat!
Bocs a hülye kérdésért, de az elektromosság nem a barátom
Egyébként sziasztok, minden oké mindenkivel?
Van valakinek ilyen rendszámtartója? Nem tudom eldönteni milyet vegyek...
a megtett km
2002 zx6R 636 cm3 karburátor tükörtartó nélküli modell
2003 zx6R vagy 636 injektor fordított első teleszkóp
előbb érdemes eldöntened mit is keresel ! a régi karburátoros modell 400 000-ft tól 850 000 ft ig van a 2003- tól 650 000ft -tól . ég és föld a két motor kényelem motorteljesítmény és futómű szempontjából. a karbisból asszem csak 2002-ben volt 636. annyi pénzt érdemes adni érte amit neked megér. a fejlettebb világokban ezek a modellek már bontó szökevények és csak erre jók:
http://youtu.be/_2I6KoV42Gc
Nekem 05-os van, abbol tudok kiindulni...
Eloszor is kicsit másképp van áttételezve a válto, konyitett fotengely, ovális szelepek, elméletileg a futomuvén is tobb minden állítható... es rohadt nehez az enyemhez alkatreszt szerezni ha valami bontott motor alkatresz kell... nagy vonalakba aszem ennyi...