Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Épp motorvásárlás előtt állok, és azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a 2006-os és előtti modellek amik még 636 cm3-ek és a 2007 utáni modellek amik már 599cm3-ek van számottevő különbség teljesítményben vagy bármiben? Melyik a jobb? Néztem most egy 2006-osat is és egy 2008-asat. Elérték kevesebb cm3-vel is ugyanazt a teljesítményt, vagy az a 36cm3 még mindig számít?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Gondolom amennyire egy lyukas hűtő gáz lehet. Pontosan honnan jön a víz? Lyukas a hűtő? Vagy valamelyik vízcső ereszt csak?
Sziasztok,a héten vettem egy 2007 es 600 as ninját, mikor haza értem vele utána vettem észre hogy a hűtőnél folyik a víz, holnap viszem szerelőhöz, szerintetek mennyire nagy a gáz?
Nem azt mondtam, hogy nem létezik olyan, csak hogy én nem láttam még. Meg nem értettem minek, ha injektoros. Akkor az elektronika csinál mindent, tehát nincs rá szükség elvileg. De ezt csak én gondoltam ki magamnak, mert nem értek hozzá. :)
akkor a vfr800 98-99 -en miért is van, injektoros szivatókarral, no dúsító karral.
Értem, megmondom őszintén engem az a szívató kar zavart meg. Olyat injektoroson még nem igazán láttam.
2001-est hajtottam, a 98as -hoz képest lent van a kormánya így sportosabb az ülés pozíció. nincs komolyabb hibája 2002-ig. alsó fék munka hengerekre kell figyelni a 6 dugattyús tokicó-k miatt, lengővillacsapágy+ himba rendszer tűgörgői legyenek épek, benzinpumpa érintkezők fittek legyenek. generátor deknire kell egy karbon védő. 2003-as erősebb jobb fékek jobb futómű, igazi pálya motor, üléspozíció sportos -inkább kemény- jól forgó erős motor. hibája hogy elkönnyítették a főtengely csapokat a magasabb fordulat és felpörgethetőség érdekében ezáltal voltak motorhibák, + váltó hiba ha sokat nyüstölték kuplung nélkül. kiváló stunt motor alap, injektorja stabil megbízható. kis eladott darabszáma miatt megesik hogy sokat kell keresni hozzá alkatrészt, vagy blokkot. 2005-től már inkább pálya motor lett belőle, sportos, megbízható.
2003-tól injektoros fordított első teleszkópos modell lett, 2002 az utolsó karburátoros modell.
Sziasztok!
Most váltam meg szeretett motoromtól és nézegetem erősen a 2004-2005 körüli zx-6r-eket. Nagyon bejönnek, utána is nézegettem, nem sok rosszat találtam még róluk. Viszont olvastam egy tesztet a 2003-2004-esekről, amiben azt írták, hogy injektorosak. Pedig úgy tudtam, hogy ez a széria csak karbisnak készült, csak 2005-től van bennük injektor. Rosszul tudom, vagy csak elírták a tesztben?
Hello
2002.-es 636-om van most van benne 70000 km én 41000-rel semmi baja semmi nem romlott el.Még egy égőt sem lőtt ki.
Mondjuk én vigyázok rá (egy esést leszámítva).Mindent lehet hozzá kapni,a gyári cuccoknál kissé hosszadalmas.
Én 178 cm magas vagyok nekem pont jó.
Szerintem jó választás volt.(Nálam lesz veterán?)
Ha érdekel. Amúgy semmivel nem kerül többe mint másik motor fentartasa. https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/zx-6r_ninja/kawasaki_zx-6r_ninja-11574102
Sziasztok!

Motorvásárlás előtt állok és nagy megtetszettek a 2000-2005 közötti 636-os gépek. Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire megbízhatóak? Szervízigényesek vagy sem? Alkatrészek árak szempontjából a többihez képest... Nem vagyok egy felhőkarcoló 173cm...nem tudom ezen a motoron ez előny vagy hátrány...olvasgattam forumokat teszteket, de a Ti tapasztalataitokra is kíváncsi vagyok. :) Minden észrevételt megköszönnék!
Így van, sokat nem bírt...
Értem, akkor rendelek hozzá egyet.
Köszi!
Feltöltött aksival nem ment el 15km??? Egyébként szinte biztos, hogy feszszabályzó. Típustól, modelltől függetlenül szinte minden motornál probléma. Honda-Suzuki-Kawasaki-Yamaha mindegyiknél előjön.
Talán meggyógyult, azóta nem csinálja ezt...

De megint előjött egy probléma, hogy mennyire örülök én ennek...
Pénteken hazafele eltűnt minden a kijelzőről, félre álltam aztán már nem tudtam beindítani, pár óra múlva tudtam hozatni egy másik akksit, de kb. 15 km után az is "behalt".
Ma megnéztük a generátort, azzal minden rendben. Leszedtük a feszültség szabályzót, de egyelőre még nem rendeltem hozzá. Nem veszi a töltést, szerintetek egy új szabályzó megoldaná a problémát vagy valami más lehet a baj?
A kettő valószínű összefügg, de ezt majd az okos megmondja!
Jómagam is ma szervizbe kényszerültem... a hétvégén elkezdtem érezni, hogy a kormánycsapágy megadta magát... :(
Holnap viszem én is szervizbe, valószínű, hogy az EXUP szelep miatt adta be a hibát.. már nézem én is ezeket a servo eliminatorokat...

A másik probléma meg ez (miután bemelegszik a motort nincs probléma):
Bocsi, hogy így van a kép...

https://sendvid.com/mj8vwemm

Közbe látom H.J.-nek is hasonló problémája van/volt, bocs, nem is figyeltem..
Köszi! Én inkább nem nyúlok hozzá, viszem szervizbe, remélem nem lesz nagy gond...
kimaradt egy bep...
Szerviz ---> kiolvastatás... :(
Esetleg magad is megpróbálhatod, kábelezni kell hozzá. A hosszú villanások jelzik a tizes számrendszert a rövidek az egyest. Tehát: beeeeeep beeeeeep bep bep = 23.
11 Main throttle sensor malfunction, wiring open or short
12 Inlet air pressure sensor malfunction, wiring open or short
13 Inlet air temperature sensor malfunction, wiring open or short
14 Water temperature sensor malfunction, wiring open or short
15 Atmospheric pressure sensor malfunction, wiring open or short
21 Crankshaft sensor malfunction, wiring open or short
23 Camshaft position sensor malfunction, wiring open or short
24 Speed sensor malfunction
31 Vehicle-down sensor malfunction, wiring open or short
32 Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short
34 Exhaust butterfly valve sensor malfunction, wiring open or short
35 Immobilizer amplifier malfunction
36 Blank key detection
51 Stick (Ignition) coil #1 malfunction, wiring open or short
52 Stick (Ignition) coil #2 malfunction, wiring open or short
53 Stick (Ignition) coil #3 malfunction, wiring open or short
54 Stick (Ignition) coil #4 malfunction, wiring open or short
62 Subthrottle valve actuator malfunction, wiring open or short
63 Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short
Srácok!
A mai nap folyamán 3x is kivillant az FI hibakód a motorom, igaz csak kb. 3-4 másodpercre és utána egyből eltűnt, de azért mégis csak aggódok...
Kb. 2 hete fordult el először ez, miután elindultam otthonról szinte egyből jelzett, visszafordultam, a motor magától leállt, elindítottam és semmi baj nem volt vele... máig!
Szerintetek?
38.000
és mennyi?
zx636-ra
Sziasztok!Eladó ha valakit érdekel!