ha normál a gyorsítás akkor viszont nem rángat .
kuplung jó ,fogaskerék jó és eddig nem csinálta olyan mintha megcsúszna kerék és utána meg fogna és agresszíven megy ahogy kell.
ird ezeket össze,kezdj egy könyvbe télen-adasd ki oszt meglesz jövőre a pályapíz gratulálok az egyesítéshez a 3.menetben mentem mögötted pár kört.ahol láttam időt eldugva-racechrono ide vagy oda-a minusz 3 at talán korán fékezed meg és talán picit tul is fékezed,mert ott nagyon a picsádba másztam.a célegyós kigyorsitás viszont nagyon kajak:2 ban gyorsitottam ki,igen korán rácsavarva a potmétert és igy is távolodtál tőlem viszont a célegyenes végén ez az előnyöd megint elveszett a mansell viszont jó..mentem veled és megmondom őszintén a bekormányzásnál kicsit tartottam tőle hogy ez mindkettőnknek sok lesz.sajna a goprot megint nem raktam fel
...és tényleg körbement a csávó gratulációkat begyűjtve HBD
CrazyJoe újabb aranyköpése " Minek a rövidittése a HELP ? Hozz Egy Liter Pálinkát " ezt még nem hallottam és beszartam majdnem a röhögéstől mikor olvastam . .
Na a mai pályanapos bejegyzésem nem lesz olyan rövid mint szoktak volt lenni mert ez egyúttal amolyan év végi visszatekintő is egyben. De azért kivételesen megpróbálok pozitív hangnemet megütni.
Szóval idén a terv az 1:58-as köridő elérése volt. Új moci, elszántság dögivel, minden adott volt hozzá. Hogy miért nem jött össze? Talán mellébeszélésnek tűnhet de egyszerűen nem tudtam eleget menni idén. Általában 20 pályanappal és versennyel számolok egy évet de idén jó ha 10 volt. Sok mindenre számítottam: futóműgond, esés, anyagi gondok stb. de arra, hogy egyszerűen "bezár" a ring na arra nem. Az augusztusi bójázást sem számolom pályanapnak. Külön dühítő, hogy mind a szeptemberi mind a most hétvégére tervezett OB/DT/RR csodaszép időben lehetett volna.
Ahogy közeledett a mai nap már kezdtem megbarátkozni a gondolattal, hogy minden erőfeszítésem dacára idén nem fogok értékelhetően gyorsulni.
Na de térjünk át a mára. Volt pár ötletem, néhány gondom meg, sok sok segítségem. Janival kiötöltük, hogy teljesen kitekerjük elöl a rugóelőfeszítést akkor talán jobban fog fordulni a motor mert jobban össze tud ülni az eleje a kanyarban. Mondjuk én már azt hittem ki van de volt még 2-3 csík. A gumiszerzés meglehetősen nehézre sikeredett mert se a Brian se az Egedi Sanyi nem jött ki csak délután. De azért végül sikerült Briantől gumit szerezni egyből 5-öt. (Köcce) Fel is ficcentettünk egy 7712-es (vagy 04-es?) slicket. Elöl maradt a régi (elöl idén még nem cseréltem). Na szóval az ötletem az volt, hogy sok kicsi sokra megy alapon most kivételesen az összes menetben megyek pár kört és már rögtön az első menetben "odateszem" magam. Egyébként egészen más hangulatban voltam mint a legutóbb. Inkább csak jól akartam érezni magam jó kis lendületes motorozással. Plusz még kicsit visszább vettem a cél végi féktávból, hogy többször forduljak el normálisan. Olyan 5-10 méterrel engedtem bővebbre.
Első menet: Indulás előtt 10 perccel jöttem rá, hogy elöl 0,8bar nyomás van a gumiban. Szerencsére a gumis ember ott volt mellettünk úgy, hogy felmenetel előtt belenyomott még egy bar-t (bár kicsit több kellett volna).
A boxkijáratnál tekergetem az öhlinset és mit látok? A tank két csavarja meglehetősen laza. Az uccsó pályanap óta kicsit allergiás vagyok a kormánygátló rögzítettségére de azért felmentem. Gondoltam 3-4 kört kibír. Hát ez nem derült ki mert 2 mért kör után éreztem, hogy kezd bedurranni az alkarom és gyorsan lejöttem.
2:01.8. Az nem rossz elsőre nem? Sajnos a sikánnál leszedték a 100-as táblát ami hol zavart hol nem.
Csavarokat meghúztuk, majd elkértem Árpitól a kis kézi fújóberendezését ami 2 perc fújás után lemerült. Eredmény: 1,8-ról felment 1,9 az első kerék nyomása. Kénytelen voltam a Balihoz elballagni egy rendes pumpáért amivel orvosoltuk a gondot.
Második menet: Rögtön éreztem, hogy akár 3 kört is tudok majd menni. Mentem mint a barom 2x előztem a gyors balosban odatettem magam ahogy kell. 3 kör után piros zászló. Célrarában bukás, mentő miegymás. Lejöttünk és én már fel sem mentem újra. 2:01.7. Előzésekkel ez is elfogadható de alapvetően egy nagy sz.r. Viszont egyszer úgy megvállaltam a -2-őt, hogy majdnem összecsináltam magam. Végig egykeréken gyorsítottam majd amikor elengedtem a gázt már néztem hova fogok repülni olyan nagynak éreztem a tempót. De aztán elfordultam karistoló váltókarral. 154km/h-ra gyorsítottam ami gondolom sokaknak nem mond semmit de a Bérczi Dávid a Pezibar alatt 157-ig jutott ott szóval nem rossz na.
Harmadik menet: Na itt aztán kő kövön nem maradt. Volt pályaelhagyás, előzések dögivel meg 2:00.8 de ez úgy, hogy már le akartam jönni csak gondoltam ha a bódénál fékezve elfordulok a cél végén akkor megcsinálom még azt a kört is. Elfordultam.
Ezután a menet után leültem elővettem a RC-t és megnéztem hol van még benne a Dávidhoz képest. Arra jutottam, hogy főleg az uszoda kompletten, a sikánból kijövet valamint a célrará előtt veszítek sokat. Van pár hely ahol viszont egész gyors vagyok ahhoz képest, hogy milyen lassú a köröm.
És jött az ominózus 4-ik menet. Ekkor már éreztem, hogy az energiatartalékaim kezdenek kimerülni. Úgy véltem 2 gyors kör van még bennem. Sikerült légüres térbe kimennem. Két gyors kör majd kettős bukás a -2-ben. Piros zászló. Azt láttam, hogy valszeg rögtön visszaengednek majd minket mert mindenki talpon volt és olajat sem láttam.
Egy korty víz, egy pillantás a race chronora: Hoppá! 1:59.929! Mutatom a Janinak mi van. Utána dühöngtem 10mp-ig mert hát nehéz lett volna 1:59,7-et futni mi? Mer az 59,9 az még inkább 2:00. Mindegy feladat teljesítve.
Nyílik a boxkijárat. Előttem egy kék suzuki mondom biztos a bali az. Kivezető körben utolérem mondom majd kifékezem a cél végén. Hát nem sikerült de nem is a bali volt az. Valami 34-es rajtszámú emberke aki nem is ment rosszul mert kénytelen voltam még egy kört menni mögötte. Na a következő cél végét jobban bevállaltam és sikerült kifékeznem. Jött két gyors kör de az utolsóban olyan szinten elfáradtam, hogy majdnem nem vettem be a gyors balost mert nem bírtam balra kiülni. Egyébként a mai nap sikerült megfejtenem ennek az okát. Az uszoda kanyar közepén annyira görcsösen kapaszkodom a motorba, hogy ott fáradok el. Érdekes módon a célrarában nincs ilyen gondom. Na mindegy majd jövőre kijavítom. Az uccsó kör végén már minden kanyarban mondogattam, hogy vazze csak kapaszkodj mindjárt vége és mehetsz haza! Na ezt is túléltem. Még a levezető körömben kicsit összeakaszkodtam a Janival mert ő jobbról akart kerülni az uszodában de én meg húzódtam ki, hogy elengedjem őket. Nem lett belőle baj és a sikánnál már kaptuk is a piros zászlót.
Lejöttünk nézem az RC-t: 1:59.567 az utolsó körben! Vazze ha most kezdődne a nap....(58). Ja a másik köröm 2:00.5 lett.
Na mindegy azért nagyon örültem. Jani gratulált, aztán még körbejártam a ringet melldöngetve és mindenkitől gratulációkat csikartam ki. Úgy nagyjából ennyi. Jó kis születésnapi ajándék ez.
Köszönöm mindenkinek a segítséget legfőképpen Janinak, Briannek, és az Asszonykámnak!
Ma ugy beszart az aksim... 8orat toltott. Beraktam azt csak kerrrrrrrrrrr egett
meg jo h hegyen lakok. Aztan nezem a xenont be sem birta roffenteni...vakrepules! majd mindjart dobok 1 csokis pilotat
kuplung jó ,fogaskerék jó és eddig nem csinálta olyan mintha megcsúszna kerék és utána meg fogna és agresszíven megy ahogy kell.