Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja de mutatok neked valamit

mit szólsz ehhez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_636_r-4300279
hm akkor nem szóltam.
Sajnso elég csóró vagyok mostanság, úgy hogy nem is néztem én 100 felett sisakokat
AGV 100e Ft alatt szar. Olvass teszteket
múltkor akcióba volt agv k4-es sisak ajándék sötétített rostéllyal 45 ért. asszem a shox-ba. nézd azt is meg az is elég vagány sisak.
Miért nem veszel inkább egy HJC-t ennyiből?
Abban az árkategóriában melyik nem hangos?
Menyi lett volna a zöld festéssel?
Belinkeled azt a játékot megsasolom mijen
Nagyon bomba. érdeklödj utána hogy foliázva mennyi lenne.
Szerintem ne vedd meg.
Olyan hangos lesz mint a picsa.
Nem .
Ez az



Na milyen?
A legújabbat nem hiszem, egy Olyan GP replica szerűséget láttam amiről volt 3 kép. azaz?
Kiváncsi leszek ,hogy hogy fog kinézni a motorod .

Amúgy láttad az uccsó tervét amit nekem csinált ?
Igen igen az a cél,hogy minél durvábban,félelmetesen nézzek ki
Én még nem tom mi lesz, a Martin irt, hogy lassan kész az új terv de érdeklődtem úgy, hogy fóliázva legyen így azt mondták olyan 20-30 e között lenne. még attól függ mijen lesz.
mint egy bandita
Eléggé megtetszett a buksi bejövős a formája nagyon .
Ezt annak idején én is néztem, Küllemre tetszett, d nem tudom miért nem ezt vettem. Lehet hogy a mostani könnyebb volt súlyra talán
Véleményt kérek erről a buksiról köszi.
http://online-motor.hu/spd/203...
Sztem marad ezüst bazi sok lenne a fényezés sajna annyi lesz apránként csinálva rajta,hogy meg próbálom az ezüst-arany kombót összehozni azaz fékkar+kuplungkar gold ügye a lánc már gold az első villák már gold meg még ahogy lesz pénzem alakítom apránként.
Énis nehezen bírom most végeztem a polirozással, 2 napja mentem vele utoljára De már ráfagyott a vigyor a képemre amikor elindultam Hogy áll az átalakítás?
Na azért
jaj menj má hol lenne harag?
nem is kell. ennyit ér meg nekem. Lehet, hogy más örül mint majom a faszának ha megveheti 5 ezerért. De ebből ne legyen már harag
buborékos nejlonban kaptam én is