Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jo estet minden zsivanynak
mÁRMINT TE MEG ÉN? szarok a dmc-s vitátokba meg a szarságokba..felőlem az kap meg vesz motort aki akar..a lovon forditva ülésben egyetértek
ott a pont... mellesleg a K9 volt a legjobban motorozható gép! ciki, de így van! illetve nem ciki, mert egy jó motor! nem értem, miért kell annyira fényezni azt a BMW-t.... nem akkora ász.... csak mert 205 ló főtengelyen? ki nem szarja le...
mert azt megvették...

egyébként pont telibeszarom a kawasaki magyar seggét, a DMC-t, mert ugyan idén próbálnak erőlködni, hogy minél több tesztmotor menjen minden hová, de még mindig fordítva ülnek a lovon...

az én motorom az utolsó "igazi" DMC-s tesztmotor, úgyhogy mától csak magázódunk :))))
monnyuk azé halkan megjegyzem hogy van egy Kawasaki a zx kupán.....ami kawasakiéktól van ott....és a Superbike ül rajta...
Éppen ez az. Tavaly nyernie kellett volna. Tök mindegy mekkora ász a Spies több mint 80 pont volt a hátránya. És Haga onnan is el tudta bukni. Pedig neki szurkoltam.
Cruchlow-on látszik, hogy szinte Spies szintű versenyző olyan mennyiségben/fölénnyel nyeri az edzéseket. Jövőre felnő az 1000-es mocihoz és VB lesz.
A 40 éves Haga tavaly mekkorát ment! Idén már monjuk nem.
Tavaly írtam egy mailt nekik, hogy talán hogyan lehetne a kawa esteken egy kicsit javítani. Méghozzá azon, hgoy ne legyenek annyian, mert elrontja az egészet. A kereskedlemi igazgató írt talán, de süket fülekre talált a mondandóm. Persze nekik az a lényeg, hogy minél többen legyenek, de szerintem pont ez a rossz benne.
Én nem a 40 éves Hagat vittem volna oda. Cal Cruchlow-t szerződtettem volna kerül amibe kerül. Vermeulen.ben sem bízom. Ne legyen igazam.
hát...változtatnék pár dolgon ..
Akkor meg ne csodálkozzanak, hgoy nem megy a szekér...
keret van rá..
Benne van abban, amit korábban írtam? Fiatalság...
mégpedig ha el akarnám mondani nem tettem volna ezt az emotikont oda...
filyatalságboloncság
Mégpedig?

Most olvasoom, hogy a kawa le akajra szerződtetni Hagat a sbk-ba. Végre. Hátha lesz valami.
szem és fültanuja voltam idén több ilyen témának a kawasakinál..számomra egyszerűen érthetetlen a dolog....bár az ok kézzel fogható és nyilvánvaló
Tán 2 éve volt egy cikk ahol a Vida Tibi gépét hasonlították össze egy szériamotorral. Ha jól rémlik ahhoz sem volt semmi köze a Kawasaki Magyarországnak. Az újságok szinte minden tesztmotort "civilektől" kapnak.
és ez sajnos igy van.
Hát. Szerintem ez megint valami speciális Magyar dolog. Jó most válság van de már jóval előtte is basztak a sajtóra. Ahelyett, hogy előre menekülnének. Én mindenkit televágnék tesztmotorral, hogy minél többen kapjanak kedvet a Kawához. Külföldön evvel biztos nincs gond.
Ebben igazad van! Szerinted miért nem kapnak? Szerintem a kawánál nincs erre keret! Főleg úgy, hogy ők a legkisebb japán gyártó. Bár lehet gondolkodásmódbeli problémák is lehetnek a magyar kawa marketingesénél, mivel pl. a múltkor is voltam egy tesztmotorozáson, de érdekes módon se kis, se nagy Ninja nem volt. Pedig a Ninják viszik/vinnék előre a céget és nem a Z, a GTR, meg a VN.
Amúgy meg amennyire én tudom az elmúlt 2-3 évben a Kawasaki nem volt éppen barátságos az újságírókhoz. Ha úgy vesszük van 3 komoly újság Fastride, Superbike, Motor Revü. Melyikben láttál utoljára ZX-10R tartós teszt motort? Egyszerűen nem kapnak.
Jaaa. Ilyen gondjaim nincsenek. Gondolom a Freonék olyan Japán alapgép szerepet szántak neki. Jó összehasonlítási alap.
Te nem unod, még hogy mindeki a gixert nyomatja? Nem olyan nagy szám az! Ezért is van olyan sok gixer buzi!
Miért mivel kéne? Miután mind a két motor olcsóbb mint az R1...
Freon!
Miért a gixer 1000-rel hasonlítjátok össze az s1000 rr-t és az rsv-t?