ott a pont... mellesleg a K9 volt a legjobban motorozható gép! ciki, de így van! illetve nem ciki, mert egy jó motor! nem értem, miért kell annyira fényezni azt a BMW-t.... nem akkora ász.... csak mert 205 ló főtengelyen? ki nem szarja le...
egyébként pont telibeszarom a kawasaki magyar seggét, a DMC-t, mert ugyan idén próbálnak erőlködni, hogy minél több tesztmotor menjen minden hová, de még mindig fordítva ülnek a lovon...
az én motorom az utolsó "igazi" DMC-s tesztmotor, úgyhogy mától csak magázódunk :))))
Éppen ez az. Tavaly nyernie kellett volna. Tök mindegy mekkora ász a Spies több mint 80 pont volt a hátránya. És Haga onnan is el tudta bukni. Pedig neki szurkoltam.
Cruchlow-on látszik, hogy szinte Spies szintű versenyző olyan mennyiségben/fölénnyel nyeri az edzéseket. Jövőre felnő az 1000-es mocihoz és VB lesz.
Tavaly írtam egy mailt nekik, hogy talán hogyan lehetne a kawa esteken egy kicsit javítani. Méghozzá azon, hgoy ne legyenek annyian, mert elrontja az egészet. A kereskedlemi igazgató írt talán, de süket fülekre talált a mondandóm. Persze nekik az a lényeg, hogy minél többen legyenek, de szerintem pont ez a rossz benne.
Tán 2 éve volt egy cikk ahol a Vida Tibi gépét hasonlították össze egy szériamotorral. Ha jól rémlik ahhoz sem volt semmi köze a Kawasaki Magyarországnak. Az újságok szinte minden tesztmotort "civilektől" kapnak.
Hát. Szerintem ez megint valami speciális Magyar dolog. Jó most válság van de már jóval előtte is basztak a sajtóra. Ahelyett, hogy előre menekülnének. Én mindenkit televágnék tesztmotorral, hogy minél többen kapjanak kedvet a Kawához. Külföldön evvel biztos nincs gond.
Ebben igazad van! Szerinted miért nem kapnak? Szerintem a kawánál nincs erre keret! Főleg úgy, hogy ők a legkisebb japán gyártó. Bár lehet gondolkodásmódbeli problémák is lehetnek a magyar kawa marketingesénél, mivel pl. a múltkor is voltam egy tesztmotorozáson, de érdekes módon se kis, se nagy Ninja nem volt. Pedig a Ninják viszik/vinnék előre a céget és nem a Z, a GTR, meg a VN.
Amúgy meg amennyire én tudom az elmúlt 2-3 évben a Kawasaki nem volt éppen barátságos az újságírókhoz. Ha úgy vesszük van 3 komoly újság Fastride, Superbike, Motor Revü. Melyikben láttál utoljára ZX-10R tartós teszt motort? Egyszerűen nem kapnak.
egyébként pont telibeszarom a kawasaki magyar seggét, a DMC-t, mert ugyan idén próbálnak erőlködni, hogy minél több tesztmotor menjen minden hová, de még mindig fordítva ülnek a lovon...
az én motorom az utolsó "igazi" DMC-s tesztmotor, úgyhogy mától csak magázódunk :))))
Cruchlow-on látszik, hogy szinte Spies szintű versenyző olyan mennyiségben/fölénnyel nyeri az edzéseket. Jövőre felnő az 1000-es mocihoz és VB lesz.
filyatalságboloncság
Most olvasoom, hogy a kawa le akajra szerződtetni Hagat a sbk-ba. Végre. Hátha lesz valami.
Miért a gixer 1000-rel hasonlítjátok össze az s1000 rr-t és az rsv-t?