Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello

Igen.
kár... Ringen száraz volt az aszfalt
üdv.
esély nem volt,hogy menjek. egész délután szakadt az eső.
inkább mentem volna a Ringre, mint ki a gátra homok zsákolni...
már a 400assal küldöd?
már kezdem megszokni a gépet is. Újra vigyorgok a bukó alatt amikor húzok egy kövérebbet...
Igen, úgy is kilövi. 2-őt úgy lőtt ki, hogy fénykürtöt megnyomtam. Jó mondom lehet valahol zárlatos, kikötöttem a fénykürtöt, de hiába. Megyek 3-4 km-t és püff el is száll a bizti.
de mikor lövi ki? arra gondolok, hogy nem akkor lövi ki, ha ráadod a refit? Tompított üzemmódba is kilövi?
Na akkor nem tudom mi a fene van, nálam miért lövi ki egyfolytában.
akkor azt a gépet hanyagolni kell?
fórumon egy srác
a dob gyári rajta. Akkor nem egyről beszélünk. De a hírdetést megtalálod a hasznaltauto.hu-n. 1.290.000 ft az ára (csak ez az egy van ennyiért)
Muja gépét? Ő ki vagy mi?
Amennyiben zöld a moci, és van rajta egy sportdob úgy egyről. Én nem vettem meg. De én muja gépét sem vettem meg
Üdv!

Nekem egyetlen egyszer csinálta, kicseréltem, és nem volt vele gond!
De igen, Pesten néztem. Te mikor nézted ezt a gépet?
A III. kerületbe találkoztunk a madaras tesco parkolóba.
Az első sárvédőn is volt kis karcolás nyom, meg a fékcső is szét van repedve, nekem is törésgyanús volt a dolog. Egyről beszélünk szerinted? Egy fiatla srác (kb. 25 éves) a tulaj.
Hello.

Figyu már, nálad is csinálta a zxr, hogy állandóan kibassza a tompított fényszóró biztosítékát? Már az 5. biztit olvasztotta le.
Nem Budapest mellett van a gép? Mert ott volt egy ugyan ilyen, ami egy kamion alá csúszott, csak ezt a legvégén mondta el a pali, mikor feszegettem a km óra állást...
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok. A kiszemelt áldozat egy 2006-os 636.
Első ránézésre rendben van a gép, csupán 3 aggasztó dolgot vettem észre rajta. 1.) FI visszajlező lámpa. Az eladó elvitte kivizsgáltatni, elvileg szívótorok nyomásérzékelő kontakthiba volt. 2.) Szelepfedél tömítésnél könnyezik. A szerelő szerint ez tök természetes, ez nem hiba, hisz a tömítés megkeményszik, és könnyezik. 3.) A kilóméteróra 5000 km után elromlott, ki kellett cseréni. Egy 18.000-res óra került bele. (ez a szervízkönyvbe, kawás pecséttel el van látva).
Valakinek volt hasonló probléma?
Előre is köszönöm
örülök neki:)a kis hibákkal meg ne foglalkozz...nem attól jo és élvezetes egy motor hogy olyan mint egy gyári uj..sokkal többet ér hogy ugy megy ahogy kell,ugy kanyarodik ahogy kell és ugy is áll meg..
és köszönöm még sokszor hogy megcsináltad a gépem nagyon frankó lett tetszik
kinőnek a kaktuszok Vácon?
1.márkakupa törölve lett az eső miatt lefujták---akkor nem volt motor a seggem alatt..az elmult 2 kawaesten paráztatok hogy eső lesz...mindkétszer száraz volt a pálya..mee sosenemhisztek.A tegnapi 1.márkakupán ottan voltam,,nem is mert 27 foknál hidegebb lenni..na de ami most jön az lehet kicsit sok lesz mint az elmúlt egy hónapban az eső
http://weather.weatherbug.com/...
szépen menteél csikánó adrenalin lelassít...hát ja...de ha majd gyorsúsz még egy picit..és meccsben mész végig a versenyen ,akkor minimum tartani fogod a legjobb idődet,hacsaknem még javulni is fogsz.monnyuk ha mégeccee versenyre kopásjelzig darált gumival mész fel...akkor jó pofánváglak.ha nincs ilyenkor másik gumid,akkor időmérő után meg kő fordítani
Nanekemmeg.
Regisztráció, gépátvétel, kutyafüle, "úristen de szar állapotban van a hátsó gumim".
Első menet: legutóbbi leggyorsabb köröm 2:173-volt, hát tekertem ezerrel neki, a gumim a köridők javulásával egyre szarabb lett. A 15-ös köröknél iszonyúan elkezdett csúszni, a 16-17-es köröket jól vette. Ahogy javult a köridőm, úgy lett egyre szarabb a tapadás.
Menet vége, nyomásmérés:2.4-hátul, 2.2 elöl"úbazzde szar állapotú ez a gumi". Legjobb köridő 2:15.3 Na engedtem belőlük, nem kicsit sokat. Időmérőn A jelenség ugyan úgy megjelet, igy összesen nem egészen fél s-ot sikerült javítanom, tehát 2:14.9-el 20-ból 17-ről rajtolok. "Íbazdmeg, én ezzel a gumival nem mennék".
Rajtot közepesen elbasztam, a legvégén voltam az első kanyarnál, ott belulről visszavettem kettőt utána még kettőt. Ezekután szépen lassan beért az egyik és a célegyenes féktávon meg is előzött. Itt utána sokáig egyedül maradtam, előttem 1,5s-el jobbak mentek, mögöttem 1,5-el lassabbak. Szépen egyedül motorzdattam szinte végig. A versenyben 3s-el lassabb voltam mint az időmérőn.
Összesítve, 19-ből 16 lettem összesítésben, kategóriában 8-ból 7.

A dúrva ha megnézitek, hogy a mezőny fele velem együtt a vezsenyen nagyon komolyat lassult. Ha tartani tudtam volna csak a 2:14.9-et minden körben, több helyezéssel előrébb végeztem volna.
Mondjuk ez a fél mezőnyre igaz. Berisz erre mondta, hogy az adrenalin eleinte nagyon sokakat lezsibbaszt.
Jejejejejeje!Grat mindenkinek!