Igen, úgy is kilövi. 2-őt úgy lőtt ki, hogy fénykürtöt megnyomtam. Jó mondom lehet valahol zárlatos, kikötöttem a fénykürtöt, de hiába. Megyek 3-4 km-t és püff el is száll a bizti.
a dob gyári rajta. Akkor nem egyről beszélünk. De a hírdetést megtalálod a hasznaltauto.hu-n. 1.290.000 ft az ára (csak ez az egy van ennyiért)
Muja gépét? Ő ki vagy mi?
De igen, Pesten néztem. Te mikor nézted ezt a gépet?
A III. kerületbe találkoztunk a madaras tesco parkolóba.
Az első sárvédőn is volt kis karcolás nyom, meg a fékcső is szét van repedve, nekem is törésgyanús volt a dolog. Egyről beszélünk szerinted? Egy fiatla srác (kb. 25 éves) a tulaj.
Nem Budapest mellett van a gép? Mert ott volt egy ugyan ilyen, ami egy kamion alá csúszott, csak ezt a legvégén mondta el a pali, mikor feszegettem a km óra állást...
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok. A kiszemelt áldozat egy 2006-os 636.
Első ránézésre rendben van a gép, csupán 3 aggasztó dolgot vettem észre rajta. 1.) FI visszajlező lámpa. Az eladó elvitte kivizsgáltatni, elvileg szívótorok nyomásérzékelő kontakthiba volt. 2.) Szelepfedél tömítésnél könnyezik. A szerelő szerint ez tök természetes, ez nem hiba, hisz a tömítés megkeményszik, és könnyezik. 3.) A kilóméteróra 5000 km után elromlott, ki kellett cseréni. Egy 18.000-res óra került bele. (ez a szervízkönyvbe, kawás pecséttel el van látva).
Valakinek volt hasonló probléma?
Előre is köszönöm
örülök neki:)a kis hibákkal meg ne foglalkozz...nem attól jo és élvezetes egy motor hogy olyan mint egy gyári uj..sokkal többet ér hogy ugy megy ahogy kell,ugy kanyarodik ahogy kell és ugy is áll meg..
1.márkakupa törölve lett az eső miatt lefujták---akkor nem volt motor a seggem alatt..az elmult 2 kawaesten paráztatok hogy eső lesz...mindkétszer száraz volt a pálya..mee sosenemhisztek.A tegnapi 1.márkakupán ottan voltam,,nem is mert 27 foknál hidegebb lenni..na de ami most jön az lehet kicsit sok lesz mint az elmúlt egy hónapban az eső http://weather.weatherbug.com/...
szépen menteél csikánó adrenalin lelassít...hát ja...de ha majd gyorsúsz még egy picit..és meccsben mész végig a versenyen ,akkor minimum tartani fogod a legjobb idődet,hacsaknem még javulni is fogsz.monnyuk ha mégeccee versenyre kopásjelzig darált gumival mész fel...akkor jó pofánváglak.ha nincs ilyenkor másik gumid,akkor időmérő után meg kő fordítani
Nanekemmeg.
Regisztráció, gépátvétel, kutyafüle, "úristen de szar állapotban van a hátsó gumim".
Első menet: legutóbbi leggyorsabb köröm 2:173-volt, hát tekertem ezerrel neki, a gumim a köridők javulásával egyre szarabb lett. A 15-ös köröknél iszonyúan elkezdett csúszni, a 16-17-es köröket jól vette. Ahogy javult a köridőm, úgy lett egyre szarabb a tapadás.
Menet vége, nyomásmérés:2.4-hátul, 2.2 elöl"úbazzde szar állapotú ez a gumi". Legjobb köridő 2:15.3 Na engedtem belőlük, nem kicsit sokat. Időmérőn A jelenség ugyan úgy megjelet, igy összesen nem egészen fél s-ot sikerült javítanom, tehát 2:14.9-el 20-ból 17-ről rajtolok. "Íbazdmeg, én ezzel a gumival nem mennék".
Rajtot közepesen elbasztam, a legvégén voltam az első kanyarnál, ott belulről visszavettem kettőt utána még kettőt. Ezekután szépen lassan beért az egyik és a célegyenes féktávon meg is előzött. Itt utána sokáig egyedül maradtam, előttem 1,5s-el jobbak mentek, mögöttem 1,5-el lassabbak. Szépen egyedül motorzdattam szinte végig. A versenyben 3s-el lassabb voltam mint az időmérőn.
Összesítve, 19-ből 16 lettem összesítésben, kategóriában 8-ból 7.
A dúrva ha megnézitek, hogy a mezőny fele velem együtt a vezsenyen nagyon komolyat lassult. Ha tartani tudtam volna csak a 2:14.9-et minden körben, több helyezéssel előrébb végeztem volna.
Mondjuk ez a fél mezőnyre igaz. Berisz erre mondta, hogy az adrenalin eleinte nagyon sokakat lezsibbaszt.
Igen.
esély nem volt,hogy menjek. egész délután szakadt az eső.
inkább mentem volna a Ringre, mint ki a gátra homok zsákolni...
Muja gépét? Ő ki vagy mi?
Nekem egyetlen egyszer csinálta, kicseréltem, és nem volt vele gond!
A III. kerületbe találkoztunk a madaras tesco parkolóba.
Az első sárvédőn is volt kis karcolás nyom, meg a fékcső is szét van repedve, nekem is törésgyanús volt a dolog. Egyről beszélünk szerinted? Egy fiatla srác (kb. 25 éves) a tulaj.
Figyu már, nálad is csinálta a zxr, hogy állandóan kibassza a tompított fényszóró biztosítékát? Már az 5. biztit olvasztotta le.
Motorvásárlás előtt állok. A kiszemelt áldozat egy 2006-os 636.
Első ránézésre rendben van a gép, csupán 3 aggasztó dolgot vettem észre rajta. 1.) FI visszajlező lámpa. Az eladó elvitte kivizsgáltatni, elvileg szívótorok nyomásérzékelő kontakthiba volt. 2.) Szelepfedél tömítésnél könnyezik. A szerelő szerint ez tök természetes, ez nem hiba, hisz a tömítés megkeményszik, és könnyezik. 3.) A kilóméteróra 5000 km után elromlott, ki kellett cseréni. Egy 18.000-res óra került bele. (ez a szervízkönyvbe, kawás pecséttel el van látva).
Valakinek volt hasonló probléma?
Előre is köszönöm
http://weather.weatherbug.com/...
Regisztráció, gépátvétel, kutyafüle, "úristen de szar állapotban van a hátsó gumim".
Első menet: legutóbbi leggyorsabb köröm 2:173-volt, hát tekertem ezerrel neki, a gumim a köridők javulásával egyre szarabb lett. A 15-ös köröknél iszonyúan elkezdett csúszni, a 16-17-es köröket jól vette. Ahogy javult a köridőm, úgy lett egyre szarabb a tapadás.
Menet vége, nyomásmérés:2.4-hátul, 2.2 elöl"úbazzde szar állapotú ez a gumi". Legjobb köridő 2:15.3 Na engedtem belőlük, nem kicsit sokat. Időmérőn A jelenség ugyan úgy megjelet, igy összesen nem egészen fél s-ot sikerült javítanom, tehát 2:14.9-el 20-ból 17-ről rajtolok. "Íbazdmeg, én ezzel a gumival nem mennék".
Rajtot közepesen elbasztam, a legvégén voltam az első kanyarnál, ott belulről visszavettem kettőt utána még kettőt. Ezekután szépen lassan beért az egyik és a célegyenes féktávon meg is előzött. Itt utána sokáig egyedül maradtam, előttem 1,5s-el jobbak mentek, mögöttem 1,5-el lassabbak. Szépen egyedül motorzdattam szinte végig. A versenyben 3s-el lassabb voltam mint az időmérőn.
Összesítve, 19-ből 16 lettem összesítésben, kategóriában 8-ból 7.
A dúrva ha megnézitek, hogy a mezőny fele velem együtt a vezsenyen nagyon komolyat lassult. Ha tartani tudtam volna csak a 2:14.9-et minden körben, több helyezéssel előrébb végeztem volna.
Mondjuk ez a fél mezőnyre igaz. Berisz erre mondta, hogy az adrenalin eleinte nagyon sokakat lezsibbaszt.