Na. Ma azzal az elhatározással mentem ki a ringre, hogy 03-at fogok menni. Nem árulok el nagy titkot ha azt mondom nem sikerült.
Azért látszik a fény az alagút végén. Kijött a Bérczi Brothers, hogy majd segítenek nekem. Hoztak gumimelegítőt, emelőt, szaktudást amit ezúton is köszönök.
A tervem a következő volt. 1-2-es kanyar, uszoda, sikán, lejtős féktáv, -2-ben gyorsulni. Itt éreztem magam látványosan lassúnak. Kanyarsebességet dőlésszöget növelni. Na már az első körben éreztem, hogy ez a nap nem lesz felhőtlen. Ez a régi fajta dunlop amit felraktunk úgy becsapkodott, hogy a cél végén 260-at láttam csak az órán a 299 helyett mert folyton el kellett vennem a gázt. 1-es kanyarból kijövet megint csak nem tudtam gyorsítani. Na mindegy azért igyekeztem. A jelenség 2-3 kör után gyengült meg megint megtaláltam azt a sávot a célegyenesben ahol tudtam menni. De a top speedem csak 245 volt holott a brigivel mentem már 254-et is (GPS). De aztán a 2-es kanyarba sikerült többször is jobban beengednem a motort és néha nem is sodródtam ki a túlsó végén. Szépen erőltettem a dolgot ahogy kell aztán egyszer csak a gyors balosban megcsúszott a hátulja (kicsi gáz volt benne) meg is fostam de mentem tovább mert a kör jónak tűnt. Lett is belőle egy 2:05.7. Utána megvártam a Muját hogy megnézzem hogyan megy. Mentem mögötte két kört majd le is jöttem. Hát nem voltam elégedett. Na mindegy a második menetig átgondoltam pár dolgot.
Sajnos elég sokan voltunk a pályán szóval nehezen lehetett felvenni a ritmust. Azért a második mentben már sokkal tudatosabban mentem. Néztem a táblákat meg ilyesmi. Végre sikerült a 200-nál fékeznem a cél végén, a 2-es kanyarban jobb voltam de a mansellben meg jó 7-8km/h lassabb mint az utolsó pályanapon. Egyszerűen túl sok féket húztam. Uszoda kb. ugyan olyan mint eddig. Sikánban kicsit szűkítettem a féktávot és talán a bal jobban is nyertem pár tizedet de nem sokat. A lejtős féktávon szerintem javultam de ezt majd a RC-ből kiderítem. Viszont a -2-ben és a célrarában is látványosan lassúnak éreztem magam. A -2 csak elbasztam mert túl korán kanyarodtam, de a célrarában egyszerűen fostam. Nincs mit tenni.
Mindenesetre próbálkoztam mindennel amiből lett néhány érdekes helyzet de mind megoldódott. Néha kicsit megindult a hátulja, néha majdnem lepottyantam a motorról stb. Egyszer egy sárga R6R-es leányzót utólértem a mansell előtt. Olyan messziről estem rá, hogy nem hittem el, hogy még mindig fékez. A végén majd hogy nem ugrattam a motorral mert ahogy pont felértem a dombtetőre akkorát satuztam, hogy feljött a segge és magával rántotta az elejét is. Vagy mi.
Na mindegy a lényeg, hogy a végén 2:04.8-at futottam ami PB. Svéd bácsi már 2:00.9-et asszem. :smt017
Uccsó menetre átadtam a Dávidnak a motort, hogy menjen vele Ő is. Gondoltam belerittyent a RC-be egy 2:00-át de nem. Ment 5 kört: 2:04,5. De azt mondja jó a gép csak neki pumpál a hátulja és nem akarta széttépni a gumit ezért inkább lejött.
Mindenesetre lesz mit elemezni. Végül is így a nap végére jobb kedvem lett. Próbálkoztam, volt ami bejött volt ami nem. Majd legközelebb.
Muja javult vagy 3 mp-et. Szerencsére olyan elbaszott íveken ment néha, hogy nem volt nehéz segíteni neki. A Kupáig meg lesz a 2:15 ha kijön még 2X.
Farkas Attilat gondolom ismered. Neki is olyan kek kawaja van mint neked volt. Kijott o is Vilivel a az R4-re amikor Mark gyakorolt.Jot dumaltam vele tok jo fej srac.
Na és GO merre van ezer éve nem írt
Azért látszik a fény az alagút végén. Kijött a Bérczi Brothers, hogy majd segítenek nekem. Hoztak gumimelegítőt, emelőt, szaktudást amit ezúton is köszönök.
A tervem a következő volt. 1-2-es kanyar, uszoda, sikán, lejtős féktáv, -2-ben gyorsulni. Itt éreztem magam látványosan lassúnak. Kanyarsebességet dőlésszöget növelni. Na már az első körben éreztem, hogy ez a nap nem lesz felhőtlen. Ez a régi fajta dunlop amit felraktunk úgy becsapkodott, hogy a cél végén 260-at láttam csak az órán a 299 helyett mert folyton el kellett vennem a gázt. 1-es kanyarból kijövet megint csak nem tudtam gyorsítani. Na mindegy azért igyekeztem. A jelenség 2-3 kör után gyengült meg megint megtaláltam azt a sávot a célegyenesben ahol tudtam menni. De a top speedem csak 245 volt holott a brigivel mentem már 254-et is (GPS). De aztán a 2-es kanyarba sikerült többször is jobban beengednem a motort és néha nem is sodródtam ki a túlsó végén. Szépen erőltettem a dolgot ahogy kell aztán egyszer csak a gyors balosban megcsúszott a hátulja (kicsi gáz volt benne) meg is fostam de mentem tovább mert a kör jónak tűnt. Lett is belőle egy 2:05.7. Utána megvártam a Muját hogy megnézzem hogyan megy. Mentem mögötte két kört majd le is jöttem. Hát nem voltam elégedett. Na mindegy a második menetig átgondoltam pár dolgot.
Sajnos elég sokan voltunk a pályán szóval nehezen lehetett felvenni a ritmust. Azért a második mentben már sokkal tudatosabban mentem. Néztem a táblákat meg ilyesmi. Végre sikerült a 200-nál fékeznem a cél végén, a 2-es kanyarban jobb voltam de a mansellben meg jó 7-8km/h lassabb mint az utolsó pályanapon. Egyszerűen túl sok féket húztam. Uszoda kb. ugyan olyan mint eddig. Sikánban kicsit szűkítettem a féktávot és talán a bal jobban is nyertem pár tizedet de nem sokat. A lejtős féktávon szerintem javultam de ezt majd a RC-ből kiderítem. Viszont a -2-ben és a célrarában is látványosan lassúnak éreztem magam. A -2 csak elbasztam mert túl korán kanyarodtam, de a célrarában egyszerűen fostam. Nincs mit tenni.
Mindenesetre próbálkoztam mindennel amiből lett néhány érdekes helyzet de mind megoldódott. Néha kicsit megindult a hátulja, néha majdnem lepottyantam a motorról stb. Egyszer egy sárga R6R-es leányzót utólértem a mansell előtt. Olyan messziről estem rá, hogy nem hittem el, hogy még mindig fékez. A végén majd hogy nem ugrattam a motorral mert ahogy pont felértem a dombtetőre akkorát satuztam, hogy feljött a segge és magával rántotta az elejét is. Vagy mi.
Na mindegy a lényeg, hogy a végén 2:04.8-at futottam ami PB. Svéd bácsi már 2:00.9-et asszem. :smt017
Uccsó menetre átadtam a Dávidnak a motort, hogy menjen vele Ő is. Gondoltam belerittyent a RC-be egy 2:00-át de nem. Ment 5 kört: 2:04,5. De azt mondja jó a gép csak neki pumpál a hátulja és nem akarta széttépni a gumit ezért inkább lejött.
Mindenesetre lesz mit elemezni. Végül is így a nap végére jobb kedvem lett. Próbálkoztam, volt ami bejött volt ami nem. Majd legközelebb.
Muja javult vagy 3 mp-et. Szerencsére olyan elbaszott íveken ment néha, hogy nem volt nehéz segíteni neki. A Kupáig meg lesz a 2:15 ha kijön még 2X.