Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.ebay-kleinanzeigen...

Egy hajtókarcsapágy sérült blokkból van minden alkatrész, ami neked kell. Google fordítóval mindent le lehet beszélni a németekkel is, aki postázza, annak nem okoz gondot Magyarországra küldeni, csomó mindent vettem már tőlük, hitelkártyával lehet fizetni újabban.
Van egy emlékem valahonnan, hogy a gyári gyertyának a ZX-12R-ben 100 000km a szerviz intervalluma. Persze 10 000Ft darabja.
van hozzá minden ... máshol és nem árány áron.
Update: hát úgy néz ki rászaladtam a szopórollerre, ennél rosszabb forgatókönyvet nehezen tudtam volna elképzelni. A hiba oka biztosra továbbra sincs meg, talán átugorhatott a vezérlés vagy a nem bele való gyertya okozhatta a gondot. Lényeg, hogy a hengersor és a hengerfej kuka. Ha valakinek van bontottan ZXT20A motorkódra ne tartsa magában. A bajai Sugoba elvileg van de szeretnék mindenhol szétnézni, nem 2ft lesz és ahol tudok jó lenne spórolni.
Csak beakadt Dodornak is 😎
http://youtu.be/bebVFdWmtd0
Hát a fehér füst mindenképp vizet jelent a blokkban. Valszeg hengerfejes lett, a víz bejutott valamelyik hengerbe és ott (mivel nem összenyomható) valamit hazavágott. Szerintem.
Agomotors vagy Lecsó esetleg Kozmax.
zajlik az élet! tegnapelőtt mentem egy kisebb kört, ami hazaérkezés előtt kb 1 km-el műszaki hibával ért véget....
Enyhe gyorsítás után csörömpölés, a motor elkezdett kerepelni mintha dízel lenne, erő oda, 3000es fordulat alatt le akart fulladni és mindezt a pápaválasztást megszégyenítő fehér égett szagú füsttel kisért, ami a kipufogóból ömlött, de a motor felöl is gőzölgött picit. Az ezüst széle a felhőnek, hogy mindez a szezon végének kezdetén történt de boldog így sem vagyok. Van valakinek tippe mi lehet a gond, mennyire kössem fel a gatyám anyagilag (tudom ez üveggömből jóslás lenne de kíváncsi vagyok az edukált tippekre) illetve Bp körényékén ismertek e olyan szerelőt aki jól ért ezekhez a motorokhoz?
mennyit érhet egy nem E jeles Arrow kipuff rendszer (leömlők + végdob) ?
A motorhoz kaptam de nem tervezem felrakni és nem szeretném irreális áron meghirdetni.
igen igen erre a jelenségre céloztam. akkor nem vagyok vele egyedül
Ott nekem is megtorpan,nem köhög,csak ott nem gyorsul,továbbhúzom a gázt,akkor gyorsul tovább.
akkor tavaszig már így marad, addig ami belemegy párszáz km alatt remélem nem lesz baja. A fogyasztásnak "hála" (meg hogy van B opció) valószinű amúgy sem fogok erős késztetést érezni, hogy 0-5 fokban nemcsakhogy szívjak a hideg miatt de még drágán is...
köhécselés alatt inkább megtorpanást értek,az előző motoromnál pl normális volt (és injektoros), a gyári dyno nyomatékgörbéjén is látszott hogy 4500 körül van egy enyhe plató (okosok szerint a környezetvédelmi normák miatt kiherélt motorvezérlés az oka)
😘...mindig tanul az ember! 🙄
Akkor valószínűleg az a szenzor lesz a ludas. De jól mondja ddt500, vidd el szerelőhöz mert az a tuti. Nekem utána be is jelölték fehér színnel, hogy hol álltak a csavarok, mert mm-eken múlik a boldogság. A nőknél meg centiken vagy milliókon 😁
Egy injektoros motornak nem szabad köhécselnie sehol se. Ha köhécsel az hibát jelez. Vidd el szerelőhöz ne kísérletezz vele.
ZX-12R-em nem volt de két ZX10R igen és egyik se köhécselt sehol se. Pedig azok kissé hegyesebb motorok.
Az lehet akkor a baj, mert az elozo tulaj babralt vele, mikor elhoztam 50km-en megevett majd 10 litert. Felhivtam, kérdeztem nála is ennyit fogyasztott e, akkor mondta, hogy az alapjáratot próbálta a TPS-el beállítani, lehet az a baja, tekerjem vissza par mm-t. Ez megtörtént, azota "csak" 11l/100km. Menet közben nem igazán érezni, hogy baja lenne, talán 3500-4000 közt van hogy köhécsel egyet, ott nem szeret lenni, de ezt betudtam karakterisztikának
Vagy kib...tt erős a motorod 😁
Nekem ilyet akkor csinált, amikor a gázállás szenzor tönkrement rajta. Ezt a motor bal oldalán találod a tank alatt. De nem mindegy, hogy milyen pozícióban van. Szóval egy szaki jobban ért hozzá, mint én. Én kicseréltettem és megszűnt a jelenség. Nem vagyok szerelő, természetesen ez csak egy ötlet. Bontóban fillérekért lehetett venni, gyári nem tudom most mennyibe kerülhet.
😳
ha már így felpezsdült a fórum, friss tulajként lenne egy kérdésem az öregekhez :)
10-11 l-t eszik a motor jelenleg, "papás" városi tempóban, 6ezer fölé nem kúszó fordulatszámmal (3-4 ezer közt leginkább), ahogy olvasgatom ennyit akkor kéne ennie ha csapatnám rendesen de még ismerkedünk, nem kísértem a sorsot (azért kipróbáltam már mit csinál ha tiltás közelébe elkergetem 😈 )
mi lehet a baj ? van valami jellemző hibajelenség ami hasonló tüneteket produkál?
kipuff szagból ítélve dúsan jár eléggé, tudtommal nincs rajta power commader meg semmi hasonló nyalánkság, a kipufogó is gyári
A motor már téli álmát alussza. Idén sikerült túlszárnyalnom a tavalyi évet, 106 km ment bele, 😝
Itt is élnek még 😁 ott helyzet? ZX12 van még készleten?
Mi van veled? Minden ok? Motor?
Él hát 😜
Él 😎
csak semmi pánik ! mindenki !