Hello, az elmúlt hét aktív keressésel telt. Miután kiderült, hogy csak a komplett csere működik, beszéltem az összes itthoni bontóssal és csekkoltam a nemzetközi forrásokat.
Vagy nincs, vagy min 1500 EUR és akkor még csak egy bizonytalan előéletű hajtóművem van. Papírozás, beépítés, miegymás és vhol 5-600 körül járok.
Ez mellett ott a tény, hogy már nem gyári, mi lesz, ha az új is elfüstöl, így nézegessem a garázsban, stb.
Gazdasági racionalitás és érzelmi alapon is ez a legjobb döntés.
Kibírta, 2 személlyel semmi gáz nem volt, modjuk miért is lenne ... vasárnap oda vissza 730km-t mentünk utolsó 160 km-t szakadó esöben igy most 2 cm-rel nagyobb vagyok
Ismerős hely,ott dolgoztam a konzervgyárban 15-évig,mindennap ott jártam haza.Amíg nem volt körforgalom,még veszélyesebb volt.
Igen,dobozoltam mert szeretek túrázni,persze levehető könnyen,sőt háttámla is van rajta,(csak nem látszik)hogy egy kövér gáznál el ne hagyjam az asszonyt.Amikor fel van pakolva kicsit lomhábban indul meg,de ha már megy akkor gyorsul szépen.Kipróbálnám a 17-es lánckereket rajta,csak az anyát nem tudtam lelazítani..A kislánckerék anyája merre forog,jobbra vagy balra?
Szia Domi! Szomorúan olvasom a diagnózist! Gyönyörű a motor, én elgondolkodnék egy donor beszerzésen és a két blokk összefűzésén.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen viszkozitású olaj volt benne?
Csak találgathatunk. Nekem a mostani 12-esben van már vagy 40ekm, és semmi baja. Pedig aztán kapja az ívet rendesen. De az eddigieknél sem volt gondom.
A hamisított olaj már sokszor előkerült, mint téma és a franc se tudja, hogy melyik flakonba mi van.
Azért ha maradt abból az olajból a flakonban, megérne egy misét megnézni.
Az nem jelent semmit, hogy ment vele 4000km-t.... egy hibátlan blokk sokáig birja, te meg nem kereket füstölni használod. Én azért erössen elgondolkoznék azon, hogy egy ilyen motort elbontsak, hibátlan kasznival...
Vagy nincs, vagy min 1500 EUR és akkor még csak egy bizonytalan előéletű hajtóművem van. Papírozás, beépítés, miegymás és vhol 5-600 körül járok.
Ez mellett ott a tény, hogy már nem gyári, mi lesz, ha az új is elfüstöl, így nézegessem a garázsban, stb.
Gazdasági racionalitás és érzelmi alapon is ez a legjobb döntés.
Mondtam, hogy ne parázzál.
nem sikerült blokkot szerezni, így indul a szétszerelés sajnos.
Privátban jelezze az, akit vmi érdekel.
Üdv,
D
Igen,dobozoltam mert szeretek túrázni,persze levehető könnyen,sőt háttámla is van rajta,(csak nem látszik)hogy egy kövér gáznál el ne hagyjam az asszonyt.Amikor fel van pakolva kicsit lomhábban indul meg,de ha már megy akkor gyorsul szépen.Kipróbálnám a 17-es lánckereket rajta,csak az anyát nem tudtam lelazítani..A kislánckerék anyája merre forog,jobbra vagy balra?
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen viszkozitású olaj volt benne?
A hamisított olaj már sokszor előkerült, mint téma és a franc se tudja, hogy melyik flakonba mi van.
Azért ha maradt abból az olajból a flakonban, megérne egy misét megnézni.
Domi! Azért ezen elgondolkoznék.