Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, most már látom, köszönöm, hogy válaszoltál. Megvárom persze az eredményt, remélem, hogy vmilyen módon boltolunk.
Elméletileg igen és futott vele 4k km-t minden előjel nélkül (nem csökkent a szint). Ki tudja, lehet, hogy elátkozott az évjárat.
Be sem merem inditani a motort nem is értem, hogy a francba tud ez megtörténni ... szegény Szöllönek is ez történt a motorjával az is 2003-as volt, kicsit nézz utánna a neten,
ha esetleg érdekel, nem jellemzö erre a típusra ... nekem volt a 2001-es ami elvileg hajlamos volt erre a hibára, semmi gond nem volt vele... Olaj biztos forrásbol volt ?
Mitől megy tönkre egy 20 ezres blokk? Pláne ebben a méretben.
Háát ezeket a híreket olvasva nem az öröm, boldogság jut eszembe. Kitartás srácok!
huuu sajnálatom az uraknak! de reménykedjünk hogy megoldódik minden!
egy kis apróság
tiszta [] muhaha

kellene venni amíg nem késő luk-olajat :P mert előbb utóbb olyat alám vágnak... hogy még.....
Hello Domizx elméletileg holnap már jön a kárszakértő hozzám úgy hogy talán már a jövő héten eldőlhet, hogy ki vásárol kitől (sajnos nincs nyoma hogy megkaptad e a privát üzenetben a válaszomat, egyébként a telószámom:30/6104320) Egyébként meg fel a fejjel!
Sziasztok,

a dolgok jelenlegi állása szerint a blokk nem javítható gazdaságosan. Próbálkozom egy bontott beszerzésével, de láthatóan az összeset felvásárolták már a dragosok. :-)

Amennyiben más megoldás nem lesz, elindul az alkatrészek kiárulása.
Ismérvek: 2003-as fekete/arany (lásd a képen), 20e km-t futott (ami - sajnos - másodlagos a blokknak, de tárcsának, ennek-annak nem).
Finomságok:
- Yoshimura végdob (2e km)
- új, MRA bubis plexi (füst)
- Goodrige fém fékcső (200km - utolsó túra előtt került fel az X-Bike-nál)
- Bagster tankbőr és táska (fekete)
Minden tipp-topp (gyári fékbetétek, stb.).
Amennyiben van igény vmire, kérem privátban jelezzétek.

Reménykedek még, de azért készülök a 'darabolásra'.
Üdv,
D
Baszki ezt nem hiszem el! Sajnálom!
A ZZR pedig atom jó választás!
Gyerekek meg van átkozva a motorom. Megint összetörték, ez már a harmadik alkalom 2 éven belül. Történet: motoros cimbit megkértem, hogy vigye el a műszakira és az első körforgalomban nem adták meg neki az elsőbbséget hanem elcsapták . Szerencsére zúzódásokkal megúszta. Ezt nem hiszem el kezdhetem újból a felújítást idom szett oda a kuplungot teljesen szét trancsírozta az autó. Lehet hogy eljött a váltás ideje? Piszkosúl megtetszett Bird mocija úgy hogy nagyon gondolkodom , hogy növelni kéne a köbcentit.
Sirokon is voltak szep szammal 12esek ;) 4db ot szamoltam ossze, :D
Most is csak két 12-es volt. De azért kerültünk egy szépet.
Ok, legközelebb meglátogatom ha ugy jön ki a léoés.
Köszkösz! Kitartok
Amikor utoljára voltam 12 talin, ketten voltunk, a többi busa és Honda de nagyon jó kis csapatás volt
Úgy legyen! Kitartás!
Sosem lesz eladva még mindig nincs rendbe rakva a váltó+futómű, csak a bokrok alatt terrorizálom vele a népet, hogy meg legyen járatva 5 éve húzódik a projekt, remélem jövőre már tudok rá áldozni
Na itt aztán jöhet az ember bármivel. Nem a típus a lényeg, hanem az hogy meddig tudsz tolni egy 12-est az autópályán Bocs Domi!
Ritkán tudunk találkozni, de nagyon jó a csapat!
Gyere nyugodtan legközelebb!
Köszi Vitya!
Miért? Nincs már meg a kék villám? Szépen dalolt az a kis Yoshimura
Bizony az :) nem mondtátok tipus idegen darabokat is beengedtek
Bird nagyon baba az a zzr egyszer még ebben az életben remélem újra tudok csatlakozni...
Majd leveszed
Köszi a túravezetést és a kólát
Legközelebb ne fokozd az izgalmakat!
A holnapi műszaki vizsgára visszaraktam a gyári kipufogót