Be sem merem inditani a motort nem is értem, hogy a francba tud ez megtörténni ... szegény Szöllönek is ez történt a motorjával az is 2003-as volt, kicsit nézz utánna a neten,
ha esetleg érdekel, nem jellemzö erre a típusra ... nekem volt a 2001-es ami elvileg hajlamos volt erre a hibára, semmi gond nem volt vele... Olaj biztos forrásbol volt ?
Hello Domizx elméletileg holnap már jön a kárszakértő hozzám úgy hogy talán már a jövő héten eldőlhet, hogy ki vásárol kitől (sajnos nincs nyoma hogy megkaptad e a privát üzenetben a válaszomat, egyébként a telószámom:30/6104320) Egyébként meg fel a fejjel!
a dolgok jelenlegi állása szerint a blokk nem javítható gazdaságosan. Próbálkozom egy bontott beszerzésével, de láthatóan az összeset felvásárolták már a dragosok. :-)
Amennyiben más megoldás nem lesz, elindul az alkatrészek kiárulása.
Ismérvek: 2003-as fekete/arany (lásd a képen), 20e km-t futott (ami - sajnos - másodlagos a blokknak, de tárcsának, ennek-annak nem).
Finomságok:
- Yoshimura végdob (2e km)
- új, MRA bubis plexi (füst)
- Goodrige fém fékcső (200km - utolsó túra előtt került fel az X-Bike-nál)
- Bagster tankbőr és táska (fekete)
Minden tipp-topp (gyári fékbetétek, stb.).
Amennyiben van igény vmire, kérem privátban jelezzétek.
Reménykedek még, de azért készülök a 'darabolásra'.
Üdv,
D
Gyerekek meg van átkozva a motorom. Megint összetörték, ez már a harmadik alkalom 2 éven belül. Történet: motoros cimbit megkértem, hogy vigye el a műszakira és az első körforgalomban nem adták meg neki az elsőbbséget hanem elcsapták . Szerencsére zúzódásokkal megúszta. Ezt nem hiszem el kezdhetem újból a felújítást idom szett oda a kuplungot teljesen szét trancsírozta az autó. Lehet hogy eljött a váltás ideje? Piszkosúl megtetszett Bird mocija úgy hogy nagyon gondolkodom , hogy növelni kéne a köbcentit.
Sosem lesz eladva még mindig nincs rendbe rakva a váltó+futómű, csak a bokrok alatt terrorizálom vele a népet, hogy meg legyen járatva 5 éve húzódik a projekt, remélem jövőre már tudok rá áldozni
Na itt aztán jöhet az ember bármivel. Nem a típus a lényeg, hanem az hogy meddig tudsz tolni egy 12-est az autópályán Bocs Domi!
Ritkán tudunk találkozni, de nagyon jó a csapat!
Gyere nyugodtan legközelebb!
ha esetleg érdekel, nem jellemzö erre a típusra ... nekem volt a 2001-es ami elvileg hajlamos volt erre a hibára, semmi gond nem volt vele... Olaj biztos forrásbol volt ?
egy kis apróság
tiszta [] muhaha
kellene venni amíg nem késő luk-olajat :P mert előbb utóbb olyat alám vágnak... hogy még.....
a dolgok jelenlegi állása szerint a blokk nem javítható gazdaságosan. Próbálkozom egy bontott beszerzésével, de láthatóan az összeset felvásárolták már a dragosok. :-)
Amennyiben más megoldás nem lesz, elindul az alkatrészek kiárulása.
Ismérvek: 2003-as fekete/arany (lásd a képen), 20e km-t futott (ami - sajnos - másodlagos a blokknak, de tárcsának, ennek-annak nem).
Finomságok:
- Yoshimura végdob (2e km)
- új, MRA bubis plexi (füst)
- Goodrige fém fékcső (200km - utolsó túra előtt került fel az X-Bike-nál)
- Bagster tankbőr és táska (fekete)
Minden tipp-topp (gyári fékbetétek, stb.).
Amennyiben van igény vmire, kérem privátban jelezzétek.
Reménykedek még, de azért készülök a 'darabolásra'.
Üdv,
D
A ZZR pedig atom jó választás!
Ritkán tudunk találkozni, de nagyon jó a csapat!
Gyere nyugodtan legközelebb!
Miért? Nincs már meg a kék villám? Szépen dalolt az a kis Yoshimura
Legközelebb ne fokozd az izgalmakat!