Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hahó Kecskeméten merre lesz a tali ? És hánykor?
Köszi A tippeket.
Ne félj nálam jobban senki se fogja csapkodni azt a bizonyos asztalt
Hali!
A biztosító azt csinálja ami neki jó. Erösen reklamálni kell és csapkodni az asztalt, és ha egy parkolóban egy autó melléd parkol, tul közel
, és rádnyitja az ajtót. Moci eldöl ki a hibás, ez ua. A barátom autóra 50000-rel kapott többet mert reklamált még a hátsólámpáját is kifizették pedig előröl mentek bele.

üdv
Hi, a mérést tegnap csináltuk. . kiváncsi voltam a gépre, sport légszűrő+ akra rendszer és ennyi, nem hitték el amikor mérték, hogy nincs benne Power com. vagy valami tuning elktronika. Kétszer is rámért a srác, mind a két mérésnél ez az érték jött ki 191, a másodiknál 190,7 szóval valós érték. Eredetileg 175 Le gyári érték van nekik a gépben erre a tipusra. D.M.C - nél lett mérve. Azt is elmondta a srác nem szabad hozzá nyulni, sem állítani rajta ez így nagyon vadálat és nagyon jó a nyomaték görbe is nincs benne lyuk hát ennyi.
nekem a Kawasaki Big-Bang csinálta Budaörsön 3000 forintért. Akciós volt a Kawa-Expó keretében. amúgy 8500. Tavalyelőtt a parkolóban nekitolatott egy autó az álló motoromnak és felboritotta. A fickó a motoromon hagyta a névjegykártyáját és utólag kitöltöttünk egy betétlapot. A javitásról számlát vittem a biztositónak és 2 hét mulva utaltak 97 ezer forintot. nem szemétkedtek. Akkor szerencsém volt?
Ált úgy szokták meghatározni a főtengelyen mért teljesítményt és nyomatékot, hogy 1,15-el megszorozzák a keréken mért értéket. Az enyém meg 176,8 Lóerő és 138 Nm volt. (keréken, mielőtt be nem raktam a Wiseco dugókat és a Yoshimura vezérműtengelyeket. Azóta nem mértem, de kb a lóerő annyi lehet keréken, mint nektek főtengelyen. )
Má értem. Még sose láttam illet. Hol lehet csináltatni?
Mennyi zseton?

Most volt nálam kárszakértő. Azt mondta a szakadt ülésemre: "Jó az még" vááááááááá

Nem nagy luk de ha tovább szakad? Ez a magyar biztosítók tulajdonsága. Beszedni lóvét azt tud, De ha valami kis kehe van akkor minden szarba bele kell kötniük.

Állítólag mivel az autónak nem volt sebessége és én is álltam, így nem történhetett baleset.
Az hogy nekem csapták az ajtót és feldőlt a VAS azt mindenki leszarja.
Pereskedjek? Minek a végén úgyis én leszek a hülye motoros aki rossz helyre tette a motorját
Azt értem, hogy a Le főtengelyen mérve 190,7, de a Nm-t csak keréken mérik nem? Amúgy szép eredmény. Nekem 186,7Le, 139,6Nm.
ott van a jobb alsó sarokban, hogy főtengelyre van visszaszámolva
Főtengelyen vagy hátsókeréken mérve?
190,7 LE., 142,7 Nm.
Vagy az egyik Nm a másik meg LE?

Akkor értem.
Ez most mi?
Nem igazodok el a 2 ábrán.
A feljebb kezdődő a tied a másik meg a gyári?
Mert ha igen akkor az gáz. De én nem láttam még illet mi mi?
Semmi erő nincs a motorodban!
Egy kis csemege a békám ereje
Hát sok ember mondott már a nagy kawáról véleményt volt aki azt hogy zabál volt aki azt hogy nem zabál meg ilyesmi.Azért kérdezősködtem mert láttam egy olcsó 2003-mas zx12-őt pöpec állapot meg minden,autó kereskedésbe lett beadva.De úgy döntöttem maradok a mostani gépemnél mert nagyon a szívemhez nőt meg megy is elég rendesen meg elég is.De azért köszönöm a segítséget.
Igen ismerem a Hollósi Imit,azt mondják mostanában nem megy nekik olyan jól és áron alúl eladó a zx9-es kawája ezt haveromtól tudom,mert én se láttam mostanában.
Hahó akkó Pénteken mi lesz ? Szöllö jön Kun. esetleg még valaki ? Hól legyen a találka ?
Én Többnyire Continentál Race attack gumit rakok hátulra. Illet tudok szerezni. Volt mán rajta Pirelli dragon rain Na az egy eső slick és valóban kb 2000 et bírt vna ki ha nem maxelem meg 2szer mert így csak 1500 km volt. De hagyjuk. Szerintem nem az a lényeg kinek mennyit bír a gumi hanem hogy ki meddig bírja
Kül én elhiszem hogy zabálta. Volt már más is aki ezt mondta. Meg volt akinek nem evett soha kevesebbet 9-nél.
Úgy néz ki szerencsés vagyok.
Há nem tudom. Nekem úgy magyarázta ki Árpi,hogy mivel a keréken folyamatosan jelen van a nagy forgatónyomaték,amit a gumi egy tenyérnyi helyen ad át az aszfaltra,hiába nem abálod neki,mégis megeszi ja gumiját a nagy marha Ninjája. Milyen gumit használsz? Mán a motoron? Lehet,hogy valami túrásabb keverék kibír 4000-et (ami még mindig pofátlanul kevés),de egy rendes sport gumi kicsit hajtva biztos nem. Legalábbis nekem nem bírta.
Szeva Bárdi!
Én nem tom. Akkor nekem mutat 2szer annyit az órája, mertt nekem tényleg 4 ezer körül elmegy a paripán a gumma és télleg használt.
Még sose volt rajta új, csak mikor kijött a szalonból. Télleg tud sokat enni, de mint régen írtam én raktam rá 9es lánckereket hátra és 6 liter lett a fogy. Komolyan.
És Ha meg 8 akkor is olyat tud mint semmi más. Nem igaz?
Ne is mond! Múltkor megrúgta az a kurva ló. De azóta le lett vágva a szemét,kolbász lett belőle.
A Laci VS Pityu témához: szerintem sokkal költségesebb a 12. Nekem 2000-2500 km-t bírt egy zsír új kaucsuk,pedig nem forgattam vagy ilyesmi,csak tempósan túrázgattam+Mátrázgattam. Fogyasztás a másik húzós téma 8-10 az alap,de ez 150-200-as tempónál. Ha az egyenesekben rátekertem,akkor bizony tizensok liter,de mondjuk pont leszartam... Kötelezőt meg teljesítmény adót nem fizettem,mert ki volt vonva a forgalomból,még műszakira sem vittem egyszer sem.
De ilyen szempontból nem is érdemes összehasonlítgatni,ez olyan mintha egy Merci 300 D-t meg egy 600 SEC-et néznél össze. Mindkettő Merci is,jó is de azért NA...
Pityu! Ha meg van a pénzed a 12-re,ne habozz vedd meg,nem fogsz csalódni. Egyébként Hollósi Imit ismered? Régebben zúztunk együtt egy párszor,de mostanság nem hallok felőle semmit.
Azért köszi,Bárdi!Majd akkor intézek neki másképp,csak nem tudtam,hogy mennyi idős a kis legény .A pitted már jól lakott?
Hát Szőlő az a nagyon nagy helyzet,hogy egy éve vettem neki a bicót,most 2 és fél éves a kölök,de még mindig nem éri el a pedált. Úgyhogy úgy néz ki a menet,hogy én tolom...
Mijaz,hogy piros nem-nem. Ződ már nincs? Én kb 3 hete a Speed-Line-nál még láttam.