Figy nekem 2.9 cm-rel van lejjebb mint a gyári. Én a kifliben tettem lejjebb a két szárat. Szerintem is jobb, de ez már sok max 2cm. Az a tutiság. Nem vizsgál csillagot de nagyon jól gördül.
Nem, az gyári magasságon van. csak a kicserélt segédváz és idom miatt tűnik úgy, hogy magasabb, ha egyáltalán az én fekete színű motoromra gondolsz, nem a Zmenyus k8-as hófehérkéjére, ami a képeken karcolja az aszfaltot.
Mert lejebb raktam én is 6-7 mm-el de lehetne még lejebb mert nem űt fel, és rengeteg a hely . . " én is úgy érzem, hogy jobb lett a kanyarban a gép, és nem emelgeti annyira az elejét " a hátulját megemelted ?
Most cseréltük ki a teló szimeringet, és azt akarom kérdezni, hogy lejebb lehet engedni az elejét . . .valaki . . tapasztalat ? Esetleg attól jobb lesz az út tartás ?
A helyzet az, hogy a brigád akikkel motorozom mind jól megy, és ahogy átülök egy kisebb mocira azonnal ott vagyok most két választásom van eladom és veszek egy kisebbet, vagy brigádot váltok " csak sajnálom a mocit, mert nagyon szép állapotú, és nagyon egyben van " de azon is gondolkottam, hogy nem kéne menni az utcán mit az állat állandoan meleg helyzetek vannak "csak tudnám hová sietünk mindig "
Azért mert a hipersportmotorok királyával mész, kompromisszumokat kell tenni. ne add csak azért el, mert megvert pár kisebb ccm-es hurkagyurka. Ez sajna tény. Ok én is elfogadnék egy idei cbr 1000rr-t vagy egy zx 10r-t(inkább zx 10r-t). De hidd el ez a gép az egyik csúcs. Ennél csak a ZZr 1400 ütősebb. Még az új busa is butább, max kicsit jobban lép. Én mentem busával és az aztán semmire se jó kanyarban. Gyakorolj! Ne add fel! A 12 igenis jó. Ha akarod kicsit variáld meg a fogszámot. Így eléred azt hogy pörgősebb legyen a vas és hamarabb ugorjaon a picik után. monnyuk előre 16 a 18 helyett. Sok lesz a keró, de nagyon dúrva. Mintha egy atombombán ülnél. Ok többet is eszik, de mint tudjuk: valamit valamiért.
Nah már megint ezek a "maki kommunikációs jelek"
Komolyan beviszlek az ELTE nyelvészet tanszékére...és mutogatni foglak
Majd holnap Zso lefordítja....és hétvégén számolunk
De nem úgy, h 1, 2, 3.....
Azért azt hozzá tenném, hogy 15km- re lakom az Euro ring-től és törzsvendég voltam a ZX9-el a kakucs ring meg 1 percre van tőlem . . . és ha kell ott is lehet bizonyítani, de tőlem lehet a H ring is . . de akkor is, ezektől a 600-as szúnyogoktól teljesen kész vagyok most
Nem mertek indulni a 24-óráson sem! . . . .A Zsozsek és én köztem ,hát kb caca 25kg plusszom van,motorom kb 35kg-val nehezebb!Tehát ha1 60kg utast maga mögé ültet(nevet nem mondok.R.C.t)akkor kéne fórr ban lennünk.De utasaik nélkül is mindig én megyek elöl és már unom! Mondjuk van köztünk egy k7-1000 az mindenkit lelép,de ez a cimboránk 2-éve kerek 2perceket karistólt a ringen.Ő azt mondja full gyári de a V.Janánál 1hónapot volt a gép! Euróring meg 1.17teteje.Ez biztos mert én kisérgettem és mértem az idejét ! Ja és Zsozsek :mielőtt Porschéra költenéd a lóvét abból már kijönne 1db 2004 es Kawasaki ZX-12R.a radikális fékkel. Hja igen 1db Zsozsek motor árából 4-azaz négy db zx-12est kapni ami nem megy 1200km/h val.
Na én ezért lakok a nagyalföld kellős közepén. Egyenesen előre észnélkül oszt hajrá. Azért a haverjaim ellen bármikor kiállok örkényen pedig mindnek 600-asa van.
A helyzetet még bonyolítja, hogy mindegyik szúnyogon vágott pályagumi van, úgy tapad mint a légypapír bár mit lehetett csinálni vele a kanyarban, fele annyi koncentráció kellett hozzá
Öcsém!
Most nézem hogy ki vagy enyhén gyúrva.
Én annyi kiló vagyok mint rajtad az izom. 70kg. Pajti ilyen felső testtel aszfaltig kell kényszeríteni a vasat. Ha más nem segít majd ott a jó öreg izomerő.
Na akko teszek egy probát, betolom valami kawa mahinátorhoz, aki megszakérti a dolgokat de ezek a kis szunyogok kurva jól mennek, bár azért féltem hogy szétpőrgi magát a kis gsx-r . . de a cbr1000rr-el nem fogok mit kezdeni, mert vele is cseréltem a bakonyban, és az megint csak jól megy és könnyű is a fasz kivan ezzel a kanyargos döntögetős utakkal már nem tudok eleget gyurni, hogy birjam
Júj Zsozsek!
Erős ez a kawás duma. Ne hari a temacskai mikor gyárt majd motort? Az olasz vasak kicsit hurkák. Na jó a tiedet azért elfogadnám.
Lehetne venni az árából valami mocit.
Ne vedd a szívedre. Csak vicceltem.
Jó motor a ducati , neked jó
Jesz oké Bárdi. Kanyarban tényleg visszagang nyélgáz. Ez jó megoldás. Olyan ez mint a porsche. Lassan be gyorsan ki. És télleg ott lehe lenne. Bár bevallom én se fogom meg a haver 9esét. De nem is akarom, mert ha kijöttem a kanyaról és nem fogy el a moci sehol akkor csak arra kell figyelnem nehogy neki menjek lendületből.
katt ide!
Azért mert a hipersportmotorok királyával mész, kompromisszumokat kell tenni. ne add csak azért el, mert megvert pár kisebb ccm-es hurkagyurka. Ez sajna tény. Ok én is elfogadnék egy idei cbr 1000rr-t vagy egy zx 10r-t(inkább zx 10r-t). De hidd el ez a gép az egyik csúcs. Ennél csak a ZZr 1400 ütősebb. Még az új busa is butább, max kicsit jobban lép. Én mentem busával és az aztán semmire se jó kanyarban. Gyakorolj! Ne add fel! A 12 igenis jó. Ha akarod kicsit variáld meg a fogszámot. Így eléred azt hogy pörgősebb legyen a vas és hamarabb ugorjaon a picik után. monnyuk előre 16 a 18 helyett. Sok lesz a keró, de nagyon dúrva. Mintha egy atombombán ülnél. Ok többet is eszik, de mint tudjuk: valamit valamiért.
Komolyan beviszlek az ELTE nyelvészet tanszékére...és mutogatni foglak
Majd holnap Zso lefordítja....és hétvégén számolunk
De nem úgy, h 1, 2, 3.....
Addig jár a Kawás a kútra...míg az RR be nem szúr külső íven
Bocsánat ZX-esek - mea culpa...
Most nézem hogy ki vagy enyhén gyúrva.
Én annyi kiló vagyok mint rajtad az izom. 70kg. Pajti ilyen felső testtel aszfaltig kell kényszeríteni a vasat. Ha más nem segít majd ott a jó öreg izomerő.
Erős ez a kawás duma. Ne hari a temacskai mikor gyárt majd motort? Az olasz vasak kicsit hurkák. Na jó a tiedet azért elfogadnám.
Lehetne venni az árából valami mocit.
Ne vedd a szívedre. Csak vicceltem.
Jó motor a ducati , neked jó
Csak hogy védjem Szöllő pajtit