Ja és még:igaza van Lacinak tényleg max 190-es gumi,de szerpentinre inkább 180-as! Meg sosem felejtem el amikor általános iskolás koromban osztálykirándulni voltunk a Mátrában,és a közel 300 kilós GSXR 1.1 meg ZZR 1.1-ek úgy mentek lapon mint a távirat. Hát ha ők tudtak akkor mi is tudunk nem?
Nekem is volt 9-es és 12-es is. Én személy szerint a 12-vel még gyorsabb is voltam mint a 9-essel. Az én receptem: hátulja annyira felkeményítve,hogy amikor ráültem ne süllyedjen csak kb 1-1,5 cm-t,tehát jó kemény...az elején az előfeszítés második osztásig betekerve,a lenti állító (húzó vagy nyomó tudjajafaszom) koppig beteker,majd 3 klikk vissza,fönt szintén. Elöl hátul legmagasabb kategóriás UTCAI sportgumi (nem vágott slick) 2,7 Bar gumi nyomás! A stílus pedig: max 3-ig felváltva,nagy fékkel,gázfröccsös kemény visszaváltásokkal durva motorféken be a kanyarba,leborít-kiül neki mint állat (első gumit ki lehet peremig borítani) ,kanyar közepétől kis gáz,felállít,teli gáz! Nincs amit ne zabáljon fel maga elől,hiába megy a 6 kilós 5-10 km/h-val gyorsabban a kanyarban. Tehát nem lendületből,hanem igazi paraszt módon erőből kell vele menni,meg elhinni,hogy ez a nagy magas disznyó el bír fordulni. Persze magasabb tudású motorost így sem tudsz megverni,de a hasonló tudású haverokat le lehet alázni.
Srácok!
Valóban a kisebb könnyebben irányítható. De hol van a nyomaték?
Tényleg emeld a seggét, de szerintem egy 180/55 zr 17es gumival már olyat tudsz ami hihetetlen. Különben én annak idején egy fj 1200 nyergében úgy tettem a vasat (16os 150es kerék), hogy szikrázott még az utolsó csavar is. Na ennyit a dönthetetlen motorokról. Jól be kell motorozni és le fog érni a lábtartó a kanyarban. De ne vállald túl magad!
Ja és amíg kiismered a keskeny gumival a gépet addig nagyon melegítsd be a gumit mert ha leperemezed hajlamos ( a nagy nyomaték miatt) megcsavarni a farát.
Kb ennyi.
Killer! Nem jössz el Bábolnára? Tudod lógok egy sörrel
És ha jól gondolom a csülköt is szereted.
Na mi van veled kedvenc ninjám,ja az nem is te vagy, ha nem a 12-esem. de te nem hogy 12-es nem vagy még 100-as sem.Felépült már a lakhandid? .jössz 1-én madarasra?
Volt 9-em de még a régi és nem volt rossz moci bár a tied az újabb és azok már nagyon jó gépek, simán körbe motorozol vele egy 12-st jobb a tied kanyarban stb stb.
Értem,és elhiszem.Én is ugyanezekért a dolgokért vettem újból kilencest/könnyebb,mozgékonyabb/,pedig csak azért nem tizenkettesen ülök most,mert egy váratlan APEH ellenőrzés miatt nem indultam el érte Debrecenbe!Ha fél órával később jönnek,most egy 2004-es, fekete 12-esem lenne.Aztán hogy aludtam rá még egyet,lemondtam róla a 9-es jól ismert jó tulajdonságai miatt,és megvettem a jelenlegit.Nem bánom,hogy így alakult!És szolidabban is kajál,sokkal.Átlag 6 - 7-tel elmegy.Húsvétkor is két személlyel motoroztam és tegnap is,5-5.2 literből kijött a fogyasztása,bár nem hajtottam.
Hi! A hétvégén ismét motoroztam egy nagyot . . .sajnos hátul kullogtam a vassal mert iszonyat szar vele döntögetni. . még a 600-ok is lenyomtak hiába van az a brutális nyomaték . . . egyszerüen nem tudom tartani a lépést velük.. . . a kanyargos utakon rámvernek olyat hogy az már kész kibaszott égő . . . a helyzet az, hogy átültem egy 600-ra és én is lenyomtam a 12-est HASONLÓ TAPASZTALAT? " vagy inkább váltsak brigádot "
Hahó!
Van ilyen kategória. Mármint 3 mázsa feletti.
Az a neve h bigfat. Akkor indulhatsz ha 100kg felett vagy. ( Ha jól tudom)
Ja ha valakinek van kedve 25én(szombat) egyik barátom motoros buli keretei n belül tartja a névnapját. Bábolna mellett lesz egy csülökcsárdában. Nagyon tutinak ígérkezik. Minden 12es tulajt szeretettel várunk. Alvás megoldható sátor vagy faház de az 8 ropi 3 főre. Ha tudtok gyertek. Sokan leszünk
Valóban a kisebb könnyebben irányítható. De hol van a nyomaték?
Tényleg emeld a seggét, de szerintem egy 180/55 zr 17es gumival már olyat tudsz ami hihetetlen. Különben én annak idején egy fj 1200 nyergében úgy tettem a vasat (16os 150es kerék), hogy szikrázott még az utolsó csavar is. Na ennyit a dönthetetlen motorokról. Jól be kell motorozni és le fog érni a lábtartó a kanyarban. De ne vállald túl magad!
Ja és amíg kiismered a keskeny gumival a gépet addig nagyon melegítsd be a gumit mert ha leperemezed hajlamos ( a nagy nyomaték miatt) megcsavarni a farát.
Kb ennyi.
Killer! Nem jössz el Bábolnára? Tudod lógok egy sörrel
És ha jól gondolom a csülköt is szereted.
Miért bántod pocakot?
Van ilyen kategória. Mármint 3 mázsa feletti.
Az a neve h bigfat. Akkor indulhatsz ha 100kg felett vagy. ( Ha jól tudom)
Ja ha valakinek van kedve 25én(szombat) egyik barátom motoros buli keretei n belül tartja a névnapját. Bábolna mellett lesz egy csülökcsárdában. Nagyon tutinak ígérkezik. Minden 12es tulajt szeretettel várunk. Alvás megoldható sátor vagy faház de az 8 ropi 3 főre. Ha tudtok gyertek. Sokan leszünk
csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-
csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-
csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-
csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-
csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-
csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-
csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya-csúnya!