Jójó nem is úgy mondtam.
Figyu én nem keresek egyáltalán jól sőt. De ezt nem is taglalom. Nálam tuti több kp-d van.
Nem kell kétezrenként gumi. Ez hülyeség. Aki leeteti a gép hátsó gumiját az tuti nem normálisan csak gurul vele, hanem max meg hasonlók. Én kb 4000 et megyek olyan gumikkal amit már más ledobott és még akkor is van minta. Pedig kenem neki. Szóval talán egy 1000-sel tudsz többet menni mint én. és ez még nem zsír új gumi hanem kb 60 %os. Erről ennyit. Most néztem millen géped van. Szép. Szebb mint az enyém. ( Drágább is) Ha egyszer felülsz egy 12esre megtudod mi is az hogy HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚz.
Én mentem ollannal mint a tied. Nem rossz, de nagyon más. Én kinyírnám. És szerintem a fordulatszámmérőd is 1,8szor annyit mutat mint nekem.
Nem oktatni akarok, nincs jogom se, de hidd el az hogy 12öt eszik, meg hogy 3ezrenként gumi az csak rajtad múlik. Pl a Szőllő mondta, hogy Ő minden első gumicserénél cserél fékbetétet. Nekem 17 ezernél még gyári van és teljesen tuti. Stílusfüggő. Ennyi
Én ezt elhiszem de lehet te többet keresel mint én,én nem engedhetem meg magamnak hogy lapáttal hánnyam ki az ablakon a lóvét,nincs annyi pénzem hogy 2000 kilóméterenként gumit vegyek meg ilyesmi,én elhiszem hogy kurvajó élmény meg minden,de sajna ebben az országban nem fut ojan jól a szekér.
Figyu.
Nem az a kérdés hogy melyik költségesebb. MILYET SZERETNÉL.
Na ez a kérdés. Én azt mondom, hogy alattam egy 600as szutyi nem bírna ki 2 évet. És ez tuti. Viszont az éves töbletköltség bőven visszajön abból az élményből amit ad a 12es.
Ja a tankolásról. Ha variálsz rajta 6 liter. én egy tankkal 120 nál mentem már 340kmert is. Ennyi.
Hátsógumi,láncszett és üzemanyag,valamint teljesítményadó tekintetében bizonyára adódik egy kis plusz költség a hatoshoz képest!Egyébiránt szerintem kb. ua.!Feltételezem mindezt úgy,hogy sosem volt 12-sem!Bocs,hogy bele vau-vau!
Te Bárdi:a kiscsávód mennyi idős,még nem nőtte ki a kawabiciklijét?Mert esetleg át venném de komolyan másfél éves a kiscsajom és hát pirosat nem ingyen sem ,dea zőldaz ok.Nos?
Szia, köszi a választ én is erre gondoltam. Rengeteg ember szaladgál sport rendszerrel + sport szűrővel és nincs power c. a gépben. Nem is szeretném ettől jobban felhúzni elég erős és szebben jár a motorja mint a CBR1000RR nek pedig én azért Honda párti vagyok de ami tény az tény, majdnem 4 év van a két gép között ja és amióta leszedtem a bubi plexit és visszaraktam az eredetit azóta jobban áttekinthető minden és nagy sebességnél nincs őrvény a plexi miatt és sokkal szebb a gép eredeti plexivel és most, hogy le van engedve 2,5 cm az eleje brutál ahogy kinéz előről szeretném ha lassan összeállna most már a gépezet . .
Hi. Én már írtam itt:full rendszer+sportszűrő volt a gépemen. Jó volt nagyon,nem volt benne lyuk sehol,de a sok okosra hallgatva én is kidobtam egy csomó lóvét egy Power Commander-re. Használtan vettem,a srác akié volt felrakta+volt kábele+CD-je,az én rendszeremhez+szűrőmhöz való térképet töltöttünk rá. Az eredmény: üresben úgy vette a lapot,hogy az tényleg hihetetlen volt. Menet közben meg eltűnt alulról az erő,kb 7-8000 körül úgy elindult mintha visszaváltottam volna egyet. Szóval nem volt jó,mondták megint az okosat,hogy vigyem el fékpadra,ott majd belövik (kb 50.000. Ft !) Fogtam,lehúztam róla a PC-t,beraktam a szekrénybe és a motor újra tökéletes lett. Szóval nem tudom,hogy valóban érdemes-e megvenned a PC-t,én úgy tudom,hogy ezeket a rendszereket úgy tervezik,hogy ha csak felakasztod akkor a gyári beállításokkal is tökéletesen kell működnie. Előbb mindenképp dugjátok fel egy diagnosztikára,hátha kiír valami okosat. Lehet csak egy szenzor,vagy valami rossz jel miatt kap sokat a gép.
UI: ma mentem a régi vasammal,hát gyerekek a ZX 12 R isten áldása...
A helyzet az, hogy teljesen előre van tolva az állító mert mindig lezabált. . 3-4000 fordulat között tartva menetközben pedig rángatott . . ahogyan vettem el a benzint egyre jobb lett, nekem középállásban rángat és iszonyatosan kórmól. Most hogy szinte teljesen előre van tolva majdnem űtközésig már nem kormol és egyenletes az alapjárat is. Szerdán megyek egy sráchoz akinek van kábele és progija is hozzá, hogy meg tudjuk nézni mi a baj. Állitolag a másodlagos pillagószelepen kell állítani. . . . remélem jó lesz . . Csütörtökön írok mi lett. . Ja és ráadásul szerdán viszem műszakira a vasat remélem nem lesz gond.
Figyu Marcipán!
Úgy néz ki, hogy veszek egy lezúzott 12est tartalékba. Na azon van kipuf illetve komplett Akra rendszer. Sose volt benne powcom de légszűrő igen. Sajna a millenket nagyon másként nem lehet állítani mint powcom-rel hisz injektoros agyba nem nagyon tudsz, illetve nem szerencsés belenyúlni. Mivel a légszűrő miatt több levegőt kap a rendszer pedig nagyobbat öblít így adhatsz neki több naftát.( bal oldali Fekete kütyü a sor oldalán előre tekerni.)
Akkor elméletileg jobb. De tényleg mást nagyon nem tudsz tenni vele. Ez van. Hidd el a rendszerrel ami neked fent van nagyot üt így is a gép. Ne azokkal akarj versenyezni akikkel most próbálsz. Amikor az övék (600-1000) éppen motorfelújításon lesz a tied akkor lesz bejáratva.
Hahó van valakinek komplet sport kipufogó rendszer a gépén ? Mert én el akartam vinni diagnosztikára és azonnal power commandert akartak adni, állítolag az nélkül nem tökéletes . . . mert sport kipufogó rendszer van + sport légszűrő. Van olyan hely ahol be tudják állítani a gépet " ja a Power C 79000ft.. .az állítás 49000 ft + fa " nem szeretném kifizetni ezt a költséget ha lehet. nekem elég erős a gép csak azerettem volna összehangolni ezekkel a kütyükkel . . .várom az infókat
Tegnap éjjel Győrnél 140-150 körül fogtam egy rókát. Vazze bekaksiztam, De a gép ezt is megoldott. Úgy siklottam át fölötte mintha ott se lett volna. Ja persze kanyarban.
Beérek Szombathelyre erre egy full részeg Corsás átcsapódott elém. Neki a házfalnak. Vissza. Még a blokk is eltört benne. Erre megállok segíteni. 2en voltak benne, a sofőr beszorulva nyílt töréssel. Leteszem a mocit. Erre az utas csaj kiugrik a kocsiból és az ajtóval nekiesik. miközben hívom a rendőrt. Feldönti.
Nem lettem ideges. Mondom a helyszínelőnek, hogy megsérült a mocim. Erre azt mondja, hogy őt ez nem érdekli. Pereljem be a nőt. Tiszta hülyék. Most nem az lenne az alap, hogy a biztosító betétlap után kifizesse az összecseszett oldalidomot meg a tank fényezését? A kormánysúlyról meg a tükörről nem is beszélek. Azok úgy is újak lesznek.
Na ? Reménykedem, hogy a csaj korrekt lesz és beismeri, hogy elborította a vasat. Ha nem akkor segíthettem kb 60ropiért.
De fasza.
Figyu én nem keresek egyáltalán jól sőt. De ezt nem is taglalom. Nálam tuti több kp-d van.
Nem kell kétezrenként gumi. Ez hülyeség. Aki leeteti a gép hátsó gumiját az tuti nem normálisan csak gurul vele, hanem max meg hasonlók. Én kb 4000 et megyek olyan gumikkal amit már más ledobott és még akkor is van minta. Pedig kenem neki. Szóval talán egy 1000-sel tudsz többet menni mint én. és ez még nem zsír új gumi hanem kb 60 %os. Erről ennyit. Most néztem millen géped van. Szép. Szebb mint az enyém. ( Drágább is) Ha egyszer felülsz egy 12esre megtudod mi is az hogy HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚz.
Én mentem ollannal mint a tied. Nem rossz, de nagyon más. Én kinyírnám. És szerintem a fordulatszámmérőd is 1,8szor annyit mutat mint nekem.
Nem oktatni akarok, nincs jogom se, de hidd el az hogy 12öt eszik, meg hogy 3ezrenként gumi az csak rajtad múlik. Pl a Szőllő mondta, hogy Ő minden első gumicserénél cserél fékbetétet. Nekem 17 ezernél még gyári van és teljesen tuti. Stílusfüggő. Ennyi