Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2005-ös zx10r gyári plexi eladó. 3000Ft.
Gratulálok sok balesetmentes kmt vele :) Szép darab ;)
a gyári iridiumos és jó drága.
Gyári alkatrészeket honnan érdemes beszerezni ?
Üdv!
Kawás lettem
Kérdésem lenne. Olajból Motul 7100 10w40 megfelelő? Gyertyából elég a sima?
Köszi előre is
Ma éreztem elöször a ninját olyannak amilyennek számomra lennie kell ahogy rátettem az ívre ott is maradt és mintha zsinóron húznák még rosszabb úton is sikerült eltalálni a jó futómű beállítást :) eddig meg küzködtem vele nagyon sokat és majdnem elis adtam e miatt , nagyon örülök most hogy nálam maradhat :D
Helló, egy 2006-2007-es tizesbe mennyi villa olaj kell szárankánt, és milyen viszkozitású? Fékfolyadékot milyet ajánlotok? Köszönöm
Én a 2008-ról beszéltem. Ráült a 90kg-os haverom (aki nem kicsit gyorsabb nálam) első mért köre 1:59 és közölte, hogy a futómű tökéletes (csont széria volt). Úgy ahogy van 1:53-at menne vele.
Én meg akkoriban a 2:00-val küzdöttem.
Nálam 90 kilósan se működik jól, pedig nincsenek nagy igényeim. 2 személlyel utcán egész jó de ilyen ritkán fordul elő (eddig 1x).
Ha már 120,000-et kell költeni a gyárira akkor inkább nézek bele másikat, ezt meg eladom.
Az R1-ben a superduke wp eleje csodálatosan működött, ahogyan a 16-os gsx-r hátulja is a zx10-ben. Persze ezek mind tákolások, mégis jobb, mint a gyári.
A motorját nem cserélném másra, a főfék és cső csere nekem nem 2%-ot inkább 20-at jelentett. Erősebb is lett és jobban adagolható kisebb erő kell neki. A lényeg nem kínai brembót kell feltenni!
anyyiért nem
gyári állapotban 1.3 körül?
Oké akkor először szétszedjük lent is mert már fenn kicseréltem a munkahengert újra gyárira!Nagyon bent fog a fék!Fémcső+motul oké
Én csak utcán használom!Köszönöm szépen a segítséget!
Mi értesz fék megújítás alatt? Nekem volt fent Brembo RCS19-es pumpa ha azt vesszük 100%-nak akkor a gyári 98% volt. Az érzet jobb volt a karon de nem lett erősebb a fék.
Féket szétszedni atomjaira, porvédő gyűrűket ki kell cserélni, Vesrah SRJL vagy XX fékbetét, fém fékcső, Motul RBF600 vagy 660-as fékfolyadék. Ha van pénz mehet fel az RCS19-es Brembo.
Első telóba olajcsere a megfelelő szint beállításával (gyárilag sok van benne), 30 000Ft a rugó csere és kb. 100 000-ért kapsz kompresszió és visszacsillapító szelepet bele (ami működik is).
Minden ami e felett van már az 1:50-es köridőhöz kell a Hungaroringen.
1. tulaj(számla,,összes papír,kulcs megvan) ,21000km,garantált sérülésmentes,rengeteg extrával,vagy gyári állapotban(választható)
Mit lehet tudni róla?
ha valaki 05 tizest keres kifogástalan állapotban,első tulajtól,az enyém eladó,adatlapon van fénykép róla(de nem megszabadulni akarok tőle)
öhlins hátsó gátlót 120 ezerért adtam el,az első villákat meg 40 ért csinálta az öhlinszes,,teljesen jól működött,egyébként a hátsónál se vettem észre nagy külömbséget,de a gumi szebben kopott
Sziasztok!Gondolkodom!!!!hogy eladnám a motorom már 1x hirdettem is!2013-as Zzr1400 vagy az idei Z1000 sx a kiszemelt!Ha megmarad akkor a féket szeretném megújítani + az első telo modernizálását!Ebben kérném a segítséget tanácsokat ötleteket!
Nem. Mondom "nekem volt szar". De én 57kg vagyok. Egy 90kg embernek lehet jó.
De ha még is mókolni kell az átszelepelés/rugó csere a legtöbb problémát megoldja. Az meg kijön sokkal kevesebből is.
mmm ha a gyári futómű szar az nem valami jó hír mert egy normális futómű szett van egy misi vagy nem így van?
De a galériámban van kép ahol egymás mellet van a két vas.
A 08' centire ugyan annak érződik. Amikor ráültem csak a műszerfal volt más mint a 04-en. Felül sokkal jobban megy az új, meg többet is forog így jobban le lehet áttételezni. Stabilabbnak is érződik. Nekem a gyári futómű szar volt de az mindenkinek más.
gsx-r után nekem idegesítő a zx10 (2005) futómű. A hátsót már kicseréltem, az első fejlesztés alatt.
Egyébként mindkettőt ki tudod próbálni.