Ma éreztem elöször a ninját olyannak amilyennek számomra lennie kell ahogy rátettem az ívre ott is maradt és mintha zsinóron húznák még rosszabb úton is sikerült eltalálni a jó futómű beállítást :) eddig meg küzködtem vele nagyon sokat és majdnem elis adtam e miatt , nagyon örülök most hogy nálam maradhat :D
Én a 2008-ról beszéltem. Ráült a 90kg-os haverom (aki nem kicsit gyorsabb nálam) első mért köre 1:59 és közölte, hogy a futómű tökéletes (csont széria volt). Úgy ahogy van 1:53-at menne vele.
Én meg akkoriban a 2:00-val küzdöttem.
Nálam 90 kilósan se működik jól, pedig nincsenek nagy igényeim. 2 személlyel utcán egész jó de ilyen ritkán fordul elő (eddig 1x).
Ha már 120,000-et kell költeni a gyárira akkor inkább nézek bele másikat, ezt meg eladom.
Az R1-ben a superduke wp eleje csodálatosan működött, ahogyan a 16-os gsx-r hátulja is a zx10-ben. Persze ezek mind tákolások, mégis jobb, mint a gyári.
A motorját nem cserélném másra, a főfék és cső csere nekem nem 2%-ot inkább 20-at jelentett. Erősebb is lett és jobban adagolható kisebb erő kell neki. A lényeg nem kínai brembót kell feltenni!
Mi értesz fék megújítás alatt? Nekem volt fent Brembo RCS19-es pumpa ha azt vesszük 100%-nak akkor a gyári 98% volt. Az érzet jobb volt a karon de nem lett erősebb a fék.
Féket szétszedni atomjaira, porvédő gyűrűket ki kell cserélni, Vesrah SRJL vagy XX fékbetét, fém fékcső, Motul RBF600 vagy 660-as fékfolyadék. Ha van pénz mehet fel az RCS19-es Brembo.
Első telóba olajcsere a megfelelő szint beállításával (gyárilag sok van benne), 30 000Ft a rugó csere és kb. 100 000-ért kapsz kompresszió és visszacsillapító szelepet bele (ami működik is).
Minden ami e felett van már az 1:50-es köridőhöz kell a Hungaroringen.
öhlins hátsó gátlót 120 ezerért adtam el,az első villákat meg 40 ért csinálta az öhlinszes,,teljesen jól működött,egyébként a hátsónál se vettem észre nagy külömbséget,de a gumi szebben kopott
Sziasztok!Gondolkodom!!!!hogy eladnám a motorom már 1x hirdettem is!2013-as Zzr1400 vagy az idei Z1000 sx a kiszemelt!Ha megmarad akkor a féket szeretném megújítani + az első telo modernizálását!Ebben kérném a segítséget tanácsokat ötleteket!
Nem. Mondom "nekem volt szar". De én 57kg vagyok. Egy 90kg embernek lehet jó.
De ha még is mókolni kell az átszelepelés/rugó csere a legtöbb problémát megoldja. Az meg kijön sokkal kevesebből is.
A 08' centire ugyan annak érződik. Amikor ráültem csak a műszerfal volt más mint a 04-en. Felül sokkal jobban megy az új, meg többet is forog így jobban le lehet áttételezni. Stabilabbnak is érződik. Nekem a gyári futómű szar volt de az mindenkinek más.
Kawás lettem
Kérdésem lenne. Olajból Motul 7100 10w40 megfelelő? Gyertyából elég a sima?
Köszi előre is
Én meg akkoriban a 2:00-val küzdöttem.
Ha már 120,000-et kell költeni a gyárira akkor inkább nézek bele másikat, ezt meg eladom.
Az R1-ben a superduke wp eleje csodálatosan működött, ahogyan a 16-os gsx-r hátulja is a zx10-ben. Persze ezek mind tákolások, mégis jobb, mint a gyári.
A motorját nem cserélném másra, a főfék és cső csere nekem nem 2%-ot inkább 20-at jelentett. Erősebb is lett és jobban adagolható kisebb erő kell neki. A lényeg nem kínai brembót kell feltenni!
Féket szétszedni atomjaira, porvédő gyűrűket ki kell cserélni, Vesrah SRJL vagy XX fékbetét, fém fékcső, Motul RBF600 vagy 660-as fékfolyadék. Ha van pénz mehet fel az RCS19-es Brembo.
Első telóba olajcsere a megfelelő szint beállításával (gyárilag sok van benne), 30 000Ft a rugó csere és kb. 100 000-ért kapsz kompresszió és visszacsillapító szelepet bele (ami működik is).
Minden ami e felett van már az 1:50-es köridőhöz kell a Hungaroringen.
De ha még is mókolni kell az átszelepelés/rugó csere a legtöbb problémát megoldja. Az meg kijön sokkal kevesebből is.
Egyébként mindkettőt ki tudod próbálni.