Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A /55-ös minden motorra jobb mert hegyesebb. Már ha szeretsz kanyarodni.
Sziasztok

2006-os ZX10-R motorra melyik a jobb abroncs választás, a 190/50/R17 vagy a gyári 190/55/R17? Találtam egy 2006-os Superbike magazint, abba tesztelték a motort, és igen lefikázták Többek között a gyári szerelésű gumit is.
Köszönöm a segítségeteket

UI: Én imádom a motoromat, pont le... mint írtak róla anno
Na igen...954cc-vel meg cbr 900 nak
Indítok egy csoportot, a Kawa tulajoknak a tagok közötti tapasztalatok(alkatrészek, túraútvonalak, felszerelés), fényképek és videók megosztására, alkalomadtán közös túrák szervezésere!
Várunk szeretettel!
https://www.facebook.com/group...
Korzika minden kanyart imádó számára bakancslistás hely és persze gyönyörű tájak. Itt van 1-2 ízelítő.
Igen, be is linkeltem. És?
Hagyd már ezt a süketet, 1200 cm3-re közel nem lehet felfúrni egy mai 1000-est motort, ilyen cm3 növelést csak furat növeléssel és hosszabb löketű fötengellyel és ehhez passzoló rövidebb hajtókarral lehet esetleg elérni!
Meg amúgy 953cc-vel Z1000-nek hívják.
+6mm Cranck:

Requires Carrillo stroker rods and custom pistons. This size when used with a 1070 piston kit makes the very popular 1179cc motor. $1099 (add $50 for race balancing)
De nincs 1179-es se. Az 1140 meg közel sem 1200. Ez csak egy példa volt. Ha 3mm növeled a furatot és 5-el a löketet (ami már nagyon durva tuning) akkor sincs 1200. És nincs is ilyen kitt sehol. A Caprneter racing-nél találtam 1140-est keréken 215 pacival.
Igen nagyon sok Zx 10-est felfúrtam már, nem úgy mint te, mert akkor nem irnál badarságokat......! :) :)
Ja. Kawához nem tudom, gixerhez 1179-et ad ugyanez. De bocsánat, hogy ezt 1200-nak mertem nevezni.
A K1-et mostantól Suzuki GSX-R 988-nak hívják, nincs az ezres. Nehogy ferit zavarja, még a végén beokosít valamit.
Ferinek a fúrásban vannak tapasztalatai.
Igen az 1140-hez +3mm löket is jár. Még 79x60mm is csak 1176cm3-at ad ki.
Tibi, ha 3 mm-ert fúrnak tehát 76-ról 79-re, akkor is még csak 1078 cm3-ert kapnak! És nem tudom mennyire birná majd így a gát a hengerek közt! igen ha 83-asra fúrnák akkor lenne 1190 cm3-is, de úgy már össze lennének nyitva a hengerek nagyon! :)
1140-es volt eddig a legnagyobb amit láttam. De 3mm többet nem fúrnak ők sem hanem a löketet növelik. Gondolom nincs hely. Sima fúrással 7mm kéne.
És szerinted hány mm-ert kellene fúrni ahhoz hogy 1200-es legyen egy 08-as 10-es?
Mondjuk én ezeket a problémákat egyszerre oldanám meg egy huszárvágással: felfúrnám a blokkot 1200-asra.
Elvégre a BMW is pont így van kitalálva és annál sem ördögtől való.
Ennyi.
A Kawák meg a nyomaték külön téma. Le kell rövidíteni és forgatni mint állat.
Max teljesítményben ha jól látom ott van, de a nyomaték kissé hullámvasút tényleg és nehezen éled. Nem baj. Utcára bőven sok így is.
Nem akarok itt okoskodni, sem vitázni itt senkivel, de az az a nem egykerekezési hajlam a 08-as 10-esnél nem a súlyelosztása miatt van hanem a teljesitmény leadása miatt! Nézzétek a teljesitmény diagramokat 3 db 1000-es motoré, egy gyári blokkos 08-as 10 es bódis rendszerrel, a másik 2 pedig gyári blokkos 1000-es motorok szintén rendszerrel, de inkább nem irom hogy milyen motorok! A teljesitmény diagrammok és a nyomaték adatok magukért beszélnek, a piros diagram a 08-as 10-esé!
Bmwvel nem volt gond. Király gép, bár hallottam rém sztorikat. Pöcs voltam hogy eladtam. Csakhát megindult az agyam az új r1ért és minden áron azt hajtottam,hogy meglegyen. Ezzel nem is lett volna gond, ha a hazai képviselet helyén kezeli a dolgokat és ilyen drága motornál nem kezd ennyire nevetséges fillérbaszásba. Azóta sok emberrel beszéltem és kevés a pozitív vélemény. Ez a Ninja meg egy tök jó vétel volt. Vigyáztak rá. Tegnap verettem vele, súlyadatai nem a legjobbak a kategóriában de ezt egyáltalán nem érezni rajta, nagyon szépen fordul. Viszont ami meglep, hogy egyáltalán nem hajlamos az egykerékre. Nyilván nem tudja azt, amit a bmw és az r1, de úgy gondolom jól van benne kraft, de valahogy olyan a súlyelosztás, tengelytáv meg az egész kialakítás minden együtt, hogy 1be gázra még feljön, de 2be már nem. Pályanapon kigyorsításnál nagy előny lesz, de egykerómatyiknak rémálom. :))) (azért lehet vele)