Tipikus... Ritka a jó kereskedés/szerviz, szerintem nincs is. Egyébként ezt a ceglédiek csinálták?
Nem mintha számítana, de nekem szimpatikusabb motor ez a tízes Kawasaki, mint az teleelektronikázott újak.
Azért mert a faszom tele lett, hogy új motor aztán szét kellett bontani az egészet, mert elkottázták a váltót. Meg lett minden csinálva, hát rendben, jó pasztásan összedobták, erre a magyar yamaha használt olajjal meg olajszűrővel visszaadja nekem a motort, a kiegyenlítő tartályban nuku vízzel. Felbasztam igen magam ezen az egészen, hívogatom őket hogy garanciába ezeket is kellett volna, 1-2 nap után már elérhető sem volt az illetékes. Nagy lófaszt a seggébe mindnek. 1x lehúztak, többször nem fognak. Szürke importosat akkor veszek amikor akarok 1 millióval kedvezőbb áron, újan, mint a magyar kereskedőknél. Én többet ennyi pénzt nem adok itthon kereskedőnek. Ez az, amit megfogadtam. Meg tanácsolok másnak is, ha csak nem világi haverja az eladó.
Én a 2008-as ZX-10-el 25e km mentem,semmi baja nem volt,se visszahívás,se semmi!...közúti használatban 6e-ként volt olaj és szűrő cserélve,légszűrő és fékbetét 12e-ként!...tankolni kellet csak és motorozni!!!...Nagyon jó gép!
Szia! Igen. Mellékállásban jósolok is. De gyakorlati alapokon is nyugszik a mesterségem. Miután 1 hónap alatt 1 átlagos és 5 túlárazott szemétdombot volt szerencsém otthagyni motornéző túráim alkalmával, úgy gondolom, egy gyári karcmentes motor bármikor eladható reális áron. :) köszi amúgy. Szerintem is szép.
Azért két olajcserényi futásból sem illik következtetést levonni, főleg ami alatt gondolom 500km-enként olajat cserélsz. Nem ez a normál használat. Abban nincs semmi különös, hogy ami hegyesebb az előbb meghal. Abban sincs, hogy ilyen formán a Suzuki és a Honda bírja a legtovább. A VVT-szutyokkal majd változni fog ez is.
Nem tudom mit akarsz nézegetni rajta mert kb. 2 "gyönge" 1000-es motor van még gyártásban az egyik a Suzuki a másik a Honda.
Aprilia, Kawasaki, Yamaha, BMW, Ducati mind 175-180Le keréken. Suzuki-Honda 155-160. Azért megbízható mert gyönge? Ez nem nagy fegyvertény.
A 2004-es ZX-10R-et 40 000km adtam el amiből 9000 volt a pálya. Vezérműlánc cserén kívül csak kopó alkatrész csere volt.
A mostaniban 8000 van abból 3500 a pálya (de ez már folyamatos 2 perces körökkel) és semmi baja.
Nem mintha számítana, de nekem szimpatikusabb motor ez a tízes Kawasaki, mint az teleelektronikázott újak.
Aprilia, Kawasaki, Yamaha, BMW, Ducati mind 175-180Le keréken. Suzuki-Honda 155-160. Azért megbízható mert gyönge? Ez nem nagy fegyvertény.
A 2004-es ZX-10R-et 40 000km adtam el amiből 9000 volt a pálya. Vezérműlánc cserén kívül csak kopó alkatrész csere volt.
A mostaniban 8000 van abból 3500 a pálya (de ez már folyamatos 2 perces körökkel) és semmi baja.