Azt nem értem (harmadik ilyen zx10-es futómű szar alattam), 60-70 kilós pilótákra adják meg a beállítást, én alattam a mérleg 100-at mutat. Felülök erre a gecire és olyan kemény az eleje, hogy 10 perc alatt szétküldi a csuklóm. Puhítok rajta, utána visszajelzés alig. Látszólag jól mozog álló helyzetben, a tartomány 90%-át kidolgozza (pályán), de nem szeretem. Előtte az R1-be beletákolt wp sokkal jobban működött. Kisimította a kisebb egyenetlenséget, rossz úton is tudtam erőseket fékezni, kanyarban is tetszett, mentet közben is tudtam állítani bár nem igazán kellett. Nem kopott, tiszta, új a szimering és jó az olaj is. Kezdem feladni.
Nem a nyereg a gond, az abs buta és teszi tönkre a féket (most hatást, vagy érzést, azt már nem tudom), legalábbis a tesztelők szerint. MCN hosszútávú teszten is folyamatosan erre panaszkodik Neevesy.
Én még nem találkoztam olyan motorral aminek gyárilag jó lett volna a futóműve. Biztos, hogy volt olyan tempó, vagy olyan súlyú ember amikor nem működött jól.
Nem ismerem az új motort, majd 2020 körül kipróbálom, addigra kiderül ez is megdöglik-e mint a bmw és az aprilia az újságírók kezében. Mindig ezt írják a tesztekben hibának. A 2005-ösben is cserélnem kellett a főféket, futóműben is kéne módosításokat eszközölni.
Sziasztok!
(04-05) évjáratú verseny motor szétszedve az idomokat nem számolva 90%os ( kb.) .
Okmányok nélkül.
A blokk 2000km van ,csak be van járatva .
Verseny generátor hengerfej munka stb....
Írható ignitech elektronika.
A váz hibátlan.
Full titán Akrapovic rendszer (sérült de javítható)
Hiányoságok: kerekek,segéd váz,hűtő,lábtartók és még egy pár apróság.
Minden kérdésre szívesen válaszolok.
20 527-2973
Elütöttem egy fácánt, nem került meg a jobbos oldalidom minden darabja, kellene valahonnan szereznem egy szép gyárit. Márkakereskedésből természetesen horror áron jutnék hozzá. Máshol egyelőre nem találtam. Ricsi bontóval meg többen figyelmeztettek, hogy sokszor drágábban akar adni bizonyos dolgokat mint a gyári új, ezért itt is érdeklődök, hátha lenne valakinek rejtett tartalék.
http://www.motorcyclenews.com/...
Műszakilag, váz ügyileg hibátlan, 999.000-t kérek érte a hétvégén.
Részletek, tel, üziben.
Milyen állapotba van a bontott, illetve mennyibe kerülnek?
(04-05) évjáratú verseny motor szétszedve az idomokat nem számolva 90%os ( kb.) .
Okmányok nélkül.
A blokk 2000km van ,csak be van járatva .
Verseny generátor hengerfej munka stb....
Írható ignitech elektronika.
A váz hibátlan.
Full titán Akrapovic rendszer (sérült de javítható)
Hiányoságok: kerekek,segéd váz,hűtő,lábtartók és még egy pár apróság.
Minden kérdésre szívesen válaszolok.
20 527-2973
Elütöttem egy fácánt, nem került meg a jobbos oldalidom minden darabja, kellene valahonnan szereznem egy szép gyárit. Márkakereskedésből természetesen horror áron jutnék hozzá. Máshol egyelőre nem találtam. Ricsi bontóval meg többen figyelmeztettek, hogy sokszor drágábban akar adni bizonyos dolgokat mint a gyári új, ezért itt is érdeklődök, hátha lenne valakinek rejtett tartalék.
A gép 2008as ZX10R. Jobbos oldalidom szükséges.