A legjobb futóművek közé tartozik, szóval semmivel sem rosszabb mint a gyári. Bár hobbi szinten szerintem a különbséget igazából észre sem veszi az ember, lényeg hogy jó állapotban legyen és végezze a dolgát
Simán okozhatta a rossz karburálás is (túl szegény bl keverék).
Más beállítás (főfúvóka, tűhelyzet) szükésges a hőmérséklet függvényében, ami ősszel jó volt, azzal télen simán megragadhat, és így tovább.
Boldog Karácsonyt Kívánok minden KX-es kollegának. MAi napon összeállt a gép. első indítás volt generál óta és pöcc röff volt :) Kapott új kormánycsapágyakat, himbát felújítottam kerékcsapágyak. szal most mehet egy darabig majd :)
Sajnálatos dolog történt pár napja, meghajtottam a gépet, majd 100-as tempónál beblokkolt a kerék és megállt! Mitől lehet ez? Azóta nem is merem indítani, azt gondolom a dugattyú megszorúlt. Azt tudni kell, hogy 96-os a gép és 1 hónapja vettem, bele nem látok, h milyen állapotú de ezt nem hittem, h így jár ílyen hamar, sajnálom, mert bika erős a gép! Ha valakinek van ötlete ill, h mennyi lesz a felújítás, írjon! Gondolom jó minőségű dugattyút érdemes bele venni! Mit ajánlatok? Prox? Wössner?
Helló! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a gyújtás álló részem két tekercsből áll oda nem kell megszakító vagy valami más? Lendkerék adja a jelet vagy hogy működik? (Kawasaki Kx 125 (1989) ) Köszönöm előre a segítséget!
Valamiért nem megy a gép.. Felrakok egy képet. Aki megtalálja a hibát annak jövök egy fagyival most :D :D
Am szétszedtem a himbát, és csak 1 csapágyat kell cserélnem. a központi rugónál. jha meg elől a kormánycsapágyak. Semmi más :) 3e Ft.. :D
Vidd el egy olyan emberhez akinek van lánghegesztö felszerelése. Mivel egy pisztolyban végzödik a gáz és oxigén és ennek a kettönek a keverékével történik a hegesztés igy miután felmelegitettétek a csonkot utánna elzárja a gázt és a rendszer csak oxigént fog nyomni. Mivel az olaj és az oxigén éghetö gyulékony elegyet alkot igy szépen kiég az olaj belöke mindenhonnan. Utánna lefested és kész!
csak hónolták vagy mi. semmi karc semmi válla semmi baja nem volt a hengernek.. A szerelő szerint valami 3e Ft-os dugattyút raktak bele eladásra és eddig bírta..
Hogy-hogy nem furtátok a hengert.? Következő tulmérethez kellet volna furni. Kipufot oxigén-gázzal a legegyszerübb kiégetni és azzal lesz a legjobb is! Kis olajat öntesz bele kb 1-1,5 dl-t összerázod és a henger csonknál felhevited egy kicsit, majd utánna CSAK OXIGÉNT nyomsz bele és gyönyörüen kiégeti az olajat belőle!
Szia!
Hát sok lett... :S
Új főtengely+hajtókar 30e Ft
Prox dugattyúszett 34e Ft
hengert nem kellett fúrni mert semmi baja nem volt
2 db főtengelycsapágy 15e Ft
+ olaj 4e Ft + szimeringek
És még erre jött rá a munka
Más beállítás (főfúvóka, tűhelyzet) szükésges a hőmérséklet függvényében, ami ősszel jó volt, azzal télen simán megragadhat, és így tovább.
Sajnálatos dolog történt pár napja, meghajtottam a gépet, majd 100-as tempónál beblokkolt a kerék és megállt! Mitől lehet ez? Azóta nem is merem indítani, azt gondolom a dugattyú megszorúlt. Azt tudni kell, hogy 96-os a gép és 1 hónapja vettem, bele nem látok, h milyen állapotú de ezt nem hittem, h így jár ílyen hamar, sajnálom, mert bika erős a gép! Ha valakinek van ötlete ill, h mennyi lesz a felújítás, írjon! Gondolom jó minőségű dugattyút érdemes bele venni! Mit ajánlatok? Prox? Wössner?
Üdv!
Am szétszedtem a himbát, és csak 1 csapágyat kell cserélnem. a központi rugónál. jha meg elől a kormánycsapágyak. Semmi más :) 3e Ft.. :D
Hát sok lett... :S
Új főtengely+hajtókar 30e Ft
Prox dugattyúszett 34e Ft
hengert nem kellett fúrni mert semmi baja nem volt
2 db főtengelycsapágy 15e Ft
+ olaj 4e Ft + szimeringek
És még erre jött rá a munka
de ha esetleg lesz egyel régebi nálam akkor kiirom majd