Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azon lesz. igen csak hobbi szinten van használva. elég is ez... :D
A legjobb futóművek közé tartozik, szóval semmivel sem rosszabb mint a gyári. Bár hobbi szinten szerintem a különbséget igazából észre sem veszi az ember, lényeg hogy jó állapotban legyen és végezze a dolgát
na igazad van.. bocs rosszul mondtam. Tényleg a hátsó az öhlins. de jobb lehet hogy lecserélték?
Ahogy néztem a képedet, a központi Öhlins, az első teló pedig a gyári Kayaba
akkor ez nem gyári. Nekem öhlins van benne :|
Simán okozhatta a rossz karburálás is (túl szegény bl keverék).
Más beállítás (főfúvóka, tűhelyzet) szükésges a hőmérséklet függvényében, ami ősszel jó volt, azzal télen simán megragadhat, és így tovább.
Boldog Karácsonyt Kívánok minden KX-es kollegának. MAi napon összeállt a gép. első indítás volt generál óta és pöcc röff volt :) Kapott új kormánycsapágyakat, himbát felújítottam kerékcsapágyak. szal most mehet egy darabig majd :)
Nekem most volt kopp generálos a gép. mondjuk 25-es de mindennel együtt főtengely hajtókar dugattyúszett csapágyak szimeringek olaj 82 e az alkatrész
Sziasztok!

Sajnálatos dolog történt pár napja, meghajtottam a gépet, majd 100-as tempónál beblokkolt a kerék és megállt! Mitől lehet ez? Azóta nem is merem indítani, azt gondolom a dugattyú megszorúlt. Azt tudni kell, hogy 96-os a gép és 1 hónapja vettem, bele nem látok, h milyen állapotú de ezt nem hittem, h így jár ílyen hamar, sajnálom, mert bika erős a gép! Ha valakinek van ötlete ill, h mennyi lesz a felújítás, írjon! Gondolom jó minőségű dugattyút érdemes bele venni! Mit ajánlatok? Prox? Wössner?

Üdv!
Alapból Kayaba gátlókkal látták el ezeket a motorokat
Helló! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a gyújtás álló részem két tekercsből áll oda nem kell megszakító vagy valami más? Lendkerék adja a jelet vagy hogy működik? (Kawasaki Kx 125 (1989) ) Köszönöm előre a segítséget!
épp néztem hogy nekem öhlins gátlók vannak a gépbe. Ez csak nekem ilyen vagy átlagban ilyennel szerelik a KX_et?
dob eladó
jajj a képet elfelejtettem :D
Valamiért nem megy a gép.. Felrakok egy képet. Aki megtalálja a hibát annak jövök egy fagyival most :D :D
Am szétszedtem a himbát, és csak 1 csapágyat kell cserélnem. a központi rugónál. jha meg elől a kormánycsapágyak. Semmi más :) 3e Ft.. :D
zseeer... köszönöm szépen. Megmondom őszintén hogy előtte nem nagyon volt 2T crossom uh nem tudtam. Holnap nekiállok bontani szerintem :D
Vidd el egy olyan emberhez akinek van lánghegesztö felszerelése. Mivel egy pisztolyban végzödik a gáz és oxigén és ennek a kettönek a keverékével történik a hegesztés igy miután felmelegitettétek a csonkot utánna elzárja a gázt és a rendszer csak oxigént fog nyomni. Mivel az olaj és az oxigén éghetö gyulékony elegyet alkot igy szépen kiég az olaj belöke mindenhonnan. Utánna lefested és kész!
és azt hogy csak oxigént mivel tudok nyomatni bele?
csak hónolták vagy mi. semmi karc semmi válla semmi baja nem volt a hengernek.. A szerelő szerint valami 3e Ft-os dugattyút raktak bele eladásra és eddig bírta..
Hogy-hogy nem furtátok a hengert.? Következő tulmérethez kellet volna furni. Kipufot oxigén-gázzal a legegyszerübb kiégetni és azzal lesz a legjobb is! Kis olajat öntesz bele kb 1-1,5 dl-t összerázod és a henger csonknál felhevited egy kicsit, majd utánna CSAK OXIGÉNT nyomsz bele és gyönyörüen kiégeti az olajat belőle!
A rezonátort hogyan tudnám kiégetni? Most állok neki hogy szétszedjem a gépet teljesen és azt is meg szeretném csinálni.
de lett benne erő rendesen. Próbáltam... :D Meg indításnál majdnem átdobott a kormányon mert húztam neki egy ksi gázt mint előtte XD :D
Szia!
Hát sok lett... :S
Új főtengely+hajtókar 30e Ft
Prox dugattyúszett 34e Ft
hengert nem kellett fúrni mert semmi baja nem volt
2 db főtengelycsapágy 15e Ft
+ olaj 4e Ft + szimeringek
És még erre jött rá a munka
aba sajnos nem tudok segiteni enyém újab és az más
de ha esetleg lesz egyel régebi nálam akkor kiirom majd
Szia 93as a gep ugyh olyan power kellene!