Köszi válaszodat!Nekem azt mondták hogy a 7100-as még túl jó is úgysem használom ki!Mondjuk a v300-as és a 7100-as között is csak 1000ft a külömbség tudásban mekkora az eltérés az már kérdéses de szerintem már nem nagy !
Üdv
Tökéletes mindkét olaj.Kérdezték tőlem már páran hogy mért használok ilyen drága olajakat amikor úgy is csak hobbi szinten használom a motort arra meg bőven elég lenne egy olcsóbb kategóriájú olaj is,erre én csak azt szoktam mondani hogy én is szívesebben eszem meg a marhalábszár pörköltet mint a zsíros kenyeret.Mindkettővel jól lehet lakni de mégsem ugyan az a kettő.Hülye egy hasonlat de a lényeg szerintem érthető.
Szia.Én motul 300V 10W-40 et használok a blokkba de rakhatsz bele pl:MOTUL TRANSOIL EXPERT 10W-40-et vagy ATF olajat is.A benzinbe meg motul 800-at használok de a 710-es is bőven megfelel.A motor 1999-2002 közötti.Ez pont az az évjárat amit ha nem a gyári idomok és a gyári matricaszett van rajta akkor ránézésre szinte lehetetlen beazonosítani.Ezért nagyon sokan csinálnak olyat hogy eladják a 99-es motort 02-esnek mivel tok egyformák kívülről.A főbb különbség ezen évjáratok között:99-01 között mindene egyforma váz blokk stb.A 2002-est már módosították kicsit.A blokkban a főtengely csapágy mérete nagyobb lett és az első teló krómszára is vastagabb lett 2001-ig 46-os az átmérője a 2002-esé már 48-as.Pontosan a vázszám és a motorszám alapján tudnám beazonosítani.
Holnap elolvasom a vázszámot, motorszámot, aztán leírom itt. Meg csinálok néhány fényképet még a motorról, meg a blokkjáról is.
A power dolga meg úgy néz ki, megoldódni látszik.
Van egy komoly esztergályos mester barátom, ő legyártja.
Biztos vagyok benne, hogy jó lesz, mert nekem az RGV-mbe is ő gyártotta a powereket, mai napig tökéletesen működnek.
Szia!
A motor biztos hogy nem 95-96-os évjárat.Nekem van egy tömítéskészletem ami 94-től 97-ig jó,de abban nem ilyen a hengertalptömítés.
Vázszám alapján pontosan meg tudom neked mondani az évjáratot,vagy dobj föl pár képet a blokkról,az alapján is be lehet azonosítani.
sziasztok tudnátok segiíteni hogy most raktam össze egy kx 125 öt ujj hengerfejtömités teljes tele öntötöttem a hűtőt és egy picikét kinyomott a tulfolyón járatgattam picit de aztán mindt ha abbahagyta volna szerintetek probáljak rajta még picit huzni vagy kerülgessek így vele és nézzem meg mennyi vizet nyom ki sajnos nem bírom még nagyon forgatgatni fúrás új dugo persely nagyon piciket megvolt sülyedve de nem vészesen 25Nm huztam meg átlósan szerintetek mit tegyek kerülgessek vele levettem a kupakot piciket habos volt a víz????????????
Sziasztok!
Egyik haverom KX125-ét javítom, az egyik powerszelep eltört benne.
Érdeklődnék, mi alapján tudnám beazonosítani az évjáratát, valamint, hogy netán itt, valamelyikőtöknek nem e lenne bontott cucc hozzá.
95-96 körülinek gondolom a motort, itt van pár kép irányadónak, hogy mire is lenne szükségem.
1993-as KX 250-hez keresek berúgó tengelyt, karral együtt.
Köszönöm!
Üdv
Motorszáma Kx250LE01227LLA
Norki én motul 7100-ast használok 10w40, keverőnek meg motul 710.Szerinted ez megfelelő kombináció?Kawasaki kx 125 91.Köszi válaszod.
Keresnék 91-es kx 125 hátsó láncvezetőt lehetőleg betéttel, és hátsó sárvédő is érdekelne!Ha van valakinek jelezze.Köszi.
Itt elértek!
A power dolga meg úgy néz ki, megoldódni látszik.
Van egy komoly esztergályos mester barátom, ő legyártja.
Biztos vagyok benne, hogy jó lesz, mert nekem az RGV-mbe is ő gyártotta a powereket, mai napig tökéletesen működnek.
A motor biztos hogy nem 95-96-os évjárat.Nekem van egy tömítéskészletem ami 94-től 97-ig jó,de abban nem ilyen a hengertalptömítés.
Vázszám alapján pontosan meg tudom neked mondani az évjáratot,vagy dobj föl pár képet a blokkról,az alapján is be lehet azonosítani.
Egyik haverom KX125-ét javítom, az egyik powerszelep eltört benne.
Érdeklődnék, mi alapján tudnám beazonosítani az évjáratát, valamint, hogy netán itt, valamelyikőtöknek nem e lenne bontott cucc hozzá.
95-96 körülinek gondolom a motort, itt van pár kép irányadónak, hogy mire is lenne szükségem.