Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló

Valaki tudja a motor miért forralja a vizet ? nincs 1 cső se megtörve, pörgeti szépen a vizet, de valamiért forralja milyen lehetőségek lehetnek ? Hengerfej tömítés baj lehet ?
Hat mas hibat nem talaltam a szivotoroknal 2tömítés helyett 1 volt csak atnéztem kabeleket ilyesmi
sajnos úgynézki csak januárba tudok tovább jutni aztmondták gépmühelybe hogy ujj dugó illeti meg sajnos ünnepek miatt csak akkor lesz 54,5 ös dugo :S
Kdx 200 kb az hány lovas ?nagy a különbség ?a kx 125 meg a 200 as kdx között ? mármint a teljesítmény ?
A felsorolt márkák mind kiváló minőségűek bármelyiket berakhatod a kdx-be. Ha kx lenne gyári hajtókart, koyo csapágyat és wiseco dugót javasoltam volna.
Becsavarod a gyertyát a hengerfejbe. Veszel egy másikat, beteszed a pipába. A menetet összeérinted a becsavart gyertya tetejével. A barátod pedig megrúgja a motort ha a kezedben lévő gyertyán látod a szikrát akkor a gyújtásod jó. Akkor a porlasztó körül kell keresgélned. Összerakod a motort és beindítod. A membrán gumiházra ráfújsz hidegindítót v. fék tisztító sprayt. Ha a motor felpörög a gumi repedéseken falsot szív. Cserélni kell. Ha a membrán lapok fáradtak repedtek, nem zárnak időben, az is okozhat hörgést, dadogást.
Főtengely szimeringet is nézd meg,meg a lendkeréknél az éket is .nézz àt minden vezetéket,nincs e kontakt hiba valahol
Ittsem latok gondot akkor szerintem gyujtas kompresszio gyertya esetleg bemtud hasonlo gondot okozni?
Hali.én személyszerint ntn,koyo csapágyakat használok a blokkban atf olajjal.Vertex dugattyú és wössner hajtókarral.Mind a 3 márka jó választás,de én a wössnerre esküszöm
Membrán gumi?a szivotorokra gondolsz?teszek fel majd kepeket
Helló
Olyan kérdésem lenne felétek, blokkfelújítás előtt vagyok.Van egy kdx 200 as blokkom 1994 es ,és nem tudom milyen alkatrészeket vegyek bele .Milyen csapágyakat ajánlotok bele ? skf ,fag ,koyo ,hot road ,
Dugattyú ?Prox ,wossner,wiseco ?
Hajtókar ?Prox ,wossner ,hot road ?

Pl a koyo csapággyal nagyon megvagyok elégedve azt használtam életemben mindig .Dugattyút és hajtókart soha nem vettem egy márkában sem ,nem ismerem őket hogy bírják, melyik a jó ..És van valami olyan amit tudni kell erről a blokkról mi megy tönkre leghamarabb ? Bármit meghallgatok! Kérlek titeket ha tudtok segítsetek.
5szazadot kopott a henger felso része ettől aztmondtak menni kelletvolna a szivotorok repedezett kicsiket de néha beindult egy percecskere nemértem a dupla gyertyas dolgot meg a membránt még megnézem csak most nincs otthon a henger köszönöm a hasznos tippeket remelem megfejtjuk a dolgot
Karbit kitisztitottam légszűrőt is szikrát most nemtudom megnezni majd ha viszakapom ahengert igen vashuvelyes gepmuhelyben megmondtak
Két féle fém lamella van: vas és alu. Az alun látszik ha elkopott. A vas kibírja a motor egész életét. A vas ritkán ég meg. Ha égett akkor foltokban látszik, kékes színezetű, kopás, mert forgás közben eldeformálódik. Üveglapon jól látszik a deformálódás. Ha vas és deformált akkor tud ilyen jelenséget. Ha kopott, vas, alu, akkor viszont megcsúszik, úgyhogy mindkettőtöknek igaza van. Legtöbbször az a hiba, hogy hideg motortól hideg olajtól várjuk az egészséges működést, Sokan elfelejtik, hogy ez nem utcai moci, versenyre való és üzemmeleg állapotában működnek tökéletesen az alkatrészek. Hideg olajnál nem fog kiemelni rendesen az nem hiba.
Nem nikasilos, hüvelyezett. A dugó és a henger mérete között 5-7 század különbségnek kell lennie. Amatőr szinten 9 századig elmegy. A dugattyút a szoknyánál mérd, a hengert pedig a hengerfejnél. A gyűrű mérete fontosabb. Beteszed a gyűrűt a hengerbe. Betolod a közepéig. Megméred a hézagot 0,5 0,8 mm között kell lennie a hézagnak. Ha nagyobb akkor csere. A hiba máshol lesz. A henger kopottságától erőtlen lesz, de dadogni, hörögni nem fog. A szikrának nem kell nagynak lennie. De azt kompressziónál is le kell adnia. Ezt úgy tudod megnézni, hogy egy másik gyertyát is odatartassz még az első gyertya be van csavarva. Ha így is átüti akkor egészséges a trafód. Hörögni durrogni szokott a membrán szeleptől is. Néha kikopik a sarka, néha elreped tőben. Okozhat hörgést, víz a karbiban szemét az alapjárati v. a fő fúvókában. Vagy falslevegő a membrán gumiban.
Igen Én
így képek alapján még jónak tűnik úgy értem ennek még menni-e kellene láttam már rosszabbat is , lehet a gyűrűd befeszült a gyűrűt bele kell nézni a hengerbe :) s akkor okosabbak leszünk !
Nah kibeleztem igynezki sajnos én nem tudom hogy ez nikocilos e meg szar e a dugó mentem elkezdett dadogni megallt ha szerencsém volt talan beindult gazt húztam es olyan mindtha dugulás lett volna vagy szikra kitakarítottam karbit is szikra akkora majdnem hanyat vágott es megsem megy
Én is tapasztalatból írtam amit írtam,ebből is látszik hogy nincs két egyforma motor,kinek ez a tapasztalata kinek az.Én továbbra is azt mondom hogy ki kell próbálni az atf olajat veszteni nem veszt vele semmit.
Tapasztalatból írok nem légből kapottan
Attól nem csinál ilyet,ha meg lenne égve akkor csúszna a kuplungja.
Neki szerintem az a problémája hogy hidegen leragadnak a lamellák,én is tapasztaltam már ilyet.Az atf olajjal nem ragad le.
Szia én néztem a motorodat nem olajjal lessz bajod hanem a FÉM lamellákat cseréld ki mert megvannak égve ,de a tiéden nem látszik mert fel lett csiszolva ,vagy csiszold fel újra .
Rendben kipróbáljuk Köszi a segítségek
Sziasztok!
Szerelek egy 86-87es 125ös KX-et., Kérdésem az lenne hogy van-e valakinek eladó álló-forgórésze + CDI-je? És ha van mennyiért? Választ köszönöm !
eladó kx 93 as légszűrőház