értem, köszi így lessz, most már csak az a kérdés,hogy hol tudnám a csavar húzási sorrendet megtalálni,bár sztem közepétől indul.. meghúzás meg 25nm legalábbis erre emléxem.
Látom írták hogy termosztát hiba.Megnézheted azt is de szerintem neked 99% hogy hengerfej tömítés bajod van,de nem azért mert kitágítottad a lyukat.
A tömítésen azért van (vannak)leszűkítve a lyukak,hogy a kipufogó felöli oldalon több víz keringjen mivel ott nagyobb a hőmérséklet.
Neked átenged a tömítés és beledolgozik a motor a hűtőrendszerbe.
Szedd le a h.f-et,takarítsd meg rendesen a hengert és h.f-et,ha kell síkóltasd meg,új GYÁRI tömítést neki(PASZTA NÉLKÜL) és a megfelelő Nm-rel lehúzni a csavarokat a megfelelő sorrendben.
értem, csak furcsálltam,mert az előző H.F. tömítésem ott eresztette a vizet..(és azt hittem,hogy a nagy nyomás miatt )akkor lehet ez miaat nőtt meg a nyomás a rendszerbe,hogy kinyomja a vizet?
de- most már elkezdte:() kicsit szürke.. szóval azis is cserés.!
A hengerfej tömítésre visszatérve: annak van jelentősége,ha az egyik (víztérvezető lyuk) a tömítésen kisseb mint amekkora a henger illetve a hengerfej ben lévő lyuk?! (a tömítésenen kb 5mm kör alakú,a henger illetve hengerfejben pedig oválisan nyújtott kb 2 cm) namármost én az új tömitését kibővitettem rendesen 2cm esre, és összerakás után a vízet szépen elnyomta hátra a kiegyenlitőtartály hoz.. a hűtőbe meg maradt kb 3 deci se.... nem tudom,hogy köze van e a hengerfejtömítésnek ehhez a jelenséghez?!
sziasztok! Kéne egy kis segítség! Problémám: (kdx125) felöntöm hűtővizzel,majd elindítom,ketyereg szépen de hátul a kiegyenlitő tartálynál és a túlfolyó csövénél(a kipu felett) elkezdi nyomni a vizet egyből...mentem vele egy kis kört,majd leengedtem a vizet, 3.5 deci jött le.. Mi lehet a probléma?légtelenítés? diugulás szinte tuti nincs! még annyit hozzáfűznék,hogy a vízpumpa a tömszelencénél (azon a kis lyukon alul)minimálisan könnyedzik..
sziasztok tudom hogy kdx klubb de tudnátok nekem segiteni vettem egy kx 125 öst 1991 es kb Klipes felirat van a henger oldalán hiányzik belőle a Power hogyan tudnám beszerezni ezeket az alkatrészeket.vagy tudtok ajánlani valakit aki segíthet ebben. köszi
A tömítésen azért van (vannak)leszűkítve a lyukak,hogy a kipufogó felöli oldalon több víz keringjen mivel ott nagyobb a hőmérséklet.
Neked átenged a tömítés és beledolgozik a motor a hűtőrendszerbe.
Szedd le a h.f-et,takarítsd meg rendesen a hengert és h.f-et,ha kell síkóltasd meg,új GYÁRI tömítést neki(PASZTA NÉLKÜL) és a megfelelő Nm-rel lehúzni a csavarokat a megfelelő sorrendben.
A hengerfej tömítésre visszatérve: annak van jelentősége,ha az egyik (víztérvezető lyuk) a tömítésen kisseb mint amekkora a henger illetve a hengerfej ben lévő lyuk?! (a tömítésenen kb 5mm kör alakú,a henger illetve hengerfejben pedig oválisan nyújtott kb 2 cm) namármost én az új tömitését kibővitettem rendesen 2cm esre, és összerakás után a vízet szépen elnyomta hátra a kiegyenlitőtartály hoz.. a hűtőbe meg maradt kb 3 deci se.... nem tudom,hogy köze van e a hengerfejtömítésnek ehhez a jelenséghez?!
Valakinek esetleg ? KDX125 dugattyú és első lánckerék dekni ?
A KDX125 Dugója milyen állapotú és mi lenne a mérete ?
Meg első lánckerék dekni is érdekelne. Köszi előre is a választ ! Zoli
csoszy76@freemail.hu
Kaphatnék egy email címet,ahol megbeszéljük a részleteket?
Köszönöm.
Mennyi lenne a légszűrő fedél és a 2 műanyagbele?