Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és még valami: a kopás és a szélesség miatt van egy kis pereme. Szemmel nem is látni, csak amikor dönteni kell és átbillen azon a ponton! Na akkor érzem úgy, hogy mindjárt eltaknyolok.
Ezért szeretném tudni, hogy a gyári mérettel hogy viselkedik, mert most dönteni csak óvatosan merek.
Simán elfér a 150-es gumi. Úgy emlékszem, az első magyarországi tulaj, aki behozta, ezzel a gumival vizsgáztatta le.
De majd megkérdezem és ha nem megy, a gyári méretet fogom megvenni rá.
Köszi, ez alapos leírás volt!
ha eltérsz a gyári mérettől akkor megváltoznak a menettulajdonságok. Kanyarban instabil lesz. Mellesleg elvileg még a műszakin is beleköthetnek.
Szia!

Az enyém akciósan volt 1280000, + kaptam hozzá gyári bukócsövet.
Akkori listaára 1370000 volt. 2006 decemberben.
Ez még Mikuni karbis, 2008-tól injektorosak, 2009-től új műszerek a Nakeden, 2010-től pedig megint megújultak, más a fék, meg a komplett hátulja, meg stb.
Adatlapomon lehet nézelődni.

Alkatrész van, importőrtől is, meg más forrásból is, gyáriak.
Szervízek változóak, úgy mint más márkánál is, vannak beváltak, meg kevésbé beváltak.
Ha valaki ilyenen töri a fejét, akkor lehetőleg 2006-os évjárattól vegye, ennek fekete váza van, módosítottak rajta sok dolgot, azóta nincs szeleptörés. Illetve vehet régebbit is, csak akkor meg kell bizonyosodni róla, hogy mindkét hengerfejet kicserélték.
De más a fék is, meg még néhány dolog.

Fenntartási költség:
3,2 liter 10w-40-es félszintetikus olaj kell bele, gyári előírás szerint 4000km-ként. Olajszűrő gyári 3200Ft, Hiflo 1200Ft. Még eddig csak gyári volt benne, de most vettem egy Hiflot.
+gyertya(NGK CR8E) és levegőszűrő(csak gyári van 5000Ft körül) 8000km-ként.
Teljesítmény adó 57kW-ra számolva 17100Ft volt eddig, de most is annyi lesz, az áremelés ellenére, mert átkerül eggyel kedvezményesebb évjárat kategóriába.
Biztosítás 2010-ben, B7-ben, K&H-nál 9577Ft éves szinten.
Fogyasztás általában 4-4,5.

Ami innen lentebb van, azt pedig bemásoltam egy előző (2009.november 2.-ai) hozzászólásomból, mert általában ilyneket kérdezget mindenki.

"Nekem 2006-os fekete vázas Naked van.(Képek az adatlapomon.)
2007.01.15-től vagyok Boldog tulaja, sok irigy bánatára.

Amikor megvettem, állandóan azt kellett hallgatnom(Főleg kollégáktól), hogy 8000km-nél szét fog hullni a blokk.
Amikor ez megvolt, akkor kitolták 12000-re, majd 18000-re.
Most, hogy túlvan a 42500km-en, már nem mondanak semmit.

Megjártam vele nagyon sokszor Ukrajnát, kétszer Erdélyt, sokfelé hazánkat, meg egyszer Magyarországot körbe a határ mentén. Szó szerint.
Mindenhonnan hazahozott.

Persze akadtak hibák is.
1. Vízpumpa tömítése eresztett. Garis javítás, kb. 10 perc alatt.
2. Hűtő eresztett. Garis csere.
3. Elrepedt, aztán Erdély göröngyös útjain eltört a tankon belül a túlfolyó cső.
Állítólag egyedi eset, ilyet még nem láttak. Tank garis csere.
4. Meghótt a feszültség szabályozóm. Ennek következtében haldoklik az akksim is.
Szintén erre vezetem vissza az oldaltámasz kapcsolójának hibáját, mert mióta jó a töltés, azóta nem állítgatja le a motort menet közben.
Ez a leállítgatás főleg intenzív gyorsulásnál jelentkezett(Eleinte.) rövid időkre.
A kapcsolót szétkaptam, kipucoltam, visszaraktam és majdnem 1 hétig jó volt, aztán át kellett kötni a reléjét.
Amióta jó a töltés, nincs rajta az átkötés, és tökéletesen működik minden.

28000-nél volt a szelephézag ellenőrzve, és ott a szerelőtől megkaptam a magamét, hogy nem hajtom rendesen a motort.
Minden a gyári értéken volt.
Pedig szeretek vele intenzíven gyorsulgatni, és Öregemberrel ellentétben én láttam a végsebességét is, ami megpakolt dobozzal, bővített tanktáskával, szerény 105 kilómmal, mindenféle plexi nélkül, pontosan a gyári adat. Pontosan, egy picivel sem ment fentebb.
Persze nem erre használom. Idén pl. nem láttam ott a mutatót. Nagyon szépeket lehet vele túrázni a hegyekben, szereti a főutak tempós kanyarjait és szereti a szerpentinek szűkebb kanyarjait.
Egyvalamit nem szeret. Az utast. Neki meg kell szenvedni hátul, persze erre vannak kivételek is. Például a Mike felesége szeret ott utazni, ha jól tudom.

A fogyasztás az ugye sok mindentől függ. A legkissebb fogyasztásom 3,77 liter volt(Egyetlen egyszer), de volt már 5,4-5,6 körül is. Mivel sokat használom városban, ott kb. 5,2 körül muzsikál hideg időben.
Jellemzően viszont 4,2-4,5 liter.

A 4000km-es szervízperiódus, ami nem tetszik nekem a motorban, semmi mással nincs bajom.
Na meg néha kötekszenek néhányan a motor márkája miatt, ha ettől tartasz, ne vegyél ilyen motor, mert a haverok kikezdenek.

Az ember fia gondolkodik néha, hogy mi lesz a jelenlegi paripályának az utódja.
Nem tudom, ki hogy van vele, de nagyon meg kellene erőltetnem magam, ha épeszű, normál használatra (mint a mostani)
utódot kellene választanom neki, mert ettől igazán egyik sem nyújt többet, ebben a löket térfogat kategóriában.
(Jujj, mit fogok én ezért kapni.)

Szóval én szeretem! "
Sziasztok! Az én gépemen is kéne cserélni a gumit de nem tudok dönteni egyenlőre. A Road Attack jónak tűnik csak nem találtam 130-as méretet belőle.Imi a 150-es hogy fér el a villák között? Miért gond ha a gyárinál szélesebb a hátsó? Pl:a Cbf 500-on a gyárilag ekkora van. A felni miatt lehet vele gond?
Szia, mesélj valamit a Hyosungról! Hogy vált be, mennyibe kerül a fenntartása, hogy lehet alkatrészt kapni és milyen a szerviz.
Azt látom, hogy fiatal Hyosung 650-esek olcsóbbak, mint a japán konkurencia.
Legközelebb próbáld ki a Continental Road Attack gumit!
Nekem a 650-es V2-es motoron túl van a 22000km-en.
Igaz, hogy már csak 1mm-es mélységek vannak rajta, tavasszal csere, ugyanilyenre.
Ez középen keményebb keverékű, mint a két széle, de nem kell izgulni, jól tapad.
Sziasztok! Nekem egy tök Új Continental / Avenue szett volt a motoron mikor az enyém lett. A hátsót 11500 km után le kellett cserélnem mert ment műszakira a moci és nem mertem kockáztatni olyan 1-1,5 mm volt még kb rajta. Nem volt rossz nem annyira azért nem tapadt a kanyarokban. Az első még bírja most 14 ezer van benne és 3 mm még mindenhol van. Hátra most Continental / Contigo van felrakva. Na ez már gumi a javából nagyon megvagyok vele elégedve optimális tapadás minden helyzetben. Hamar melegszik esőben is megállja a helyét. Viszont kopik nálam rendesen mivel előszeretettel szeretek kigyorsítani ami nem épp a hosszú élet titka a guminak. Eddig 2500-öt mentem vele és városi guminak van megadva a besorolása és főleg kanyarvadászatra alkalmas. Mondjuk az elején az Avenue is úgy tünt hogy milyen gyorsan kopik és kellett olyan 3-5 ezer amíg elért egy olyan szakaszt ahol már sokkal lassabban kopik. Remélem Contigonál is ez van mert ha nem akkor hamar megérik nálam a cserére.
Köszi az infót!Várom mások véleményét is!
Hát én most szeptemberben vettem a motort, Ausztriából behozottat.Ithton a srác csak ideiglenes rendszámmal használta még a tavasszal.Nekem nem kellett eredetvizsgát fizetni mivel a nyáron hoztak 1 rendeletet h a külföldről behozott motorra nem kell eredetvizsga
előre: 110/70/17 54h
hátra: 130/70/17 62h
mitas elég szar, 50-es robogóra való. Heidenau kb a legolcsóbb azok közül ami használható, bár gyorsabban kopik mint a drágábbak. Nekem ez van. Pályán tudja amit a motor tud, lábtartótól lábtartóig dönthető vele. Utcán szarabb. Esőbe csúszik rendesen. Hidegebb időbe sem az igazi, amikor nem tud felmelegedni. Ellenben azt mondom hogy normális motoros időbe egy olyannak aki nem a határokat feszegeti, és normális tempóban motorozik, kanyarokban sem dönt nagyokat, megfelel. Nekem elötte egy 5 éves arrowmax szett volt rajta amikor vettem, na az még a heidenaunál is szarabb volt. Mással nincs tapasztalatom, de az biztos hogy amikor szerpentinezni voltam nyáron, nem mertem dönteni rendesen, mert éreztem hogy instabil, míg a hungaroringen lábtartón fordultam nemegyszer. Én személy szerint nem veszek több heidenaut.
Ha használtba gondolkozol akkor arra figyelj hogy ne legyen repedt, kemény, és 1-2 évnél ne legyen öregebb. Bár én használtat gumiból nem vennék.
---észosztás vége
Sajnos nekem is "örökölt" gumik vannak fent: elől 120-as, hátul 150-es.
Jó széles, csak nem jó vele dönten. Az első Michelin Pilot Power, a hátsó Dunlop Sportmax.
Nincs más gumival tapasztalatom, de szeretnám visszatenni a gyári méretet és lehetőleg újat, csak még én sem tudom (mire lesz pénzem).
No, most már hogy tulajlettem oszthatnátok egy kis észt.Milyen gumit javasolnátok, most elől hydenau van,hátul meg mitas.Jo jo tudom hogy az enduró gumi de az előző tulaj szerint jó nekem meg lővésem sincs.(ja és emberi árban)
Én 2008-ban vettem, de akkor is ennyibe került átíratni...
Az Isten pénze nem elég ezeknek odafent:
Én is! De csak kísérőnek, előtte ugyanis a saját páleszemből gurítottam: egy ilyen munkanap után megérdemlem.
Háát lássuk csak. cm3:8900,törzskönyv 6000,forgalmi:6000,eredetiség vizsga 15500,kőtelező:5900,egy nagy gusztustalan lehúzás az egész
én is kb 1 hónapja írattam át a mocit, jó kis papírmunkás szar tortúra....
neked a papírmunka mennyiben állt meg?
én ma már túl vagyok egy sörön, nagyon fini volt

Ti szoktatok járni Szlovákiába Jasovba Rolifalvára?
Sziasztok!Na végre sikerült átiratni a vasat!Jó lehúzos állam bácsi!
nekem mind1 csak A val kezdődjön
én is, de csak akkor, ha már este nem megyünk sehová
úgy legyen, részemről ok, én sörös vagyok
Biztosan megtalálod a hibát, valami bagatell dolog lesz remélem.
Semmi nem akadályozhatja meg, hogy az er-5 tulajok együtt igyanak valahol a nyáron!