Esetleg annyit tudok segíteni hogy amikor maszatolom eljössz hozzám és megnézed hogy csinálom meg megmutatom mit mivel kell összekutyulni,meg te is maszatolhatsz és rájössz hogy amilyen egyszerű olyan bonyolult kb 2-3héten belül valamelyik hétvégén baszkodok vele akkor kiokitalak.
Írj ha akarod de semmi buzulás
A hogy Elbandi is mondja a mintavétel nem 1 órás meló!
Szerintem így senki nem vállalná el!
Hozzáteszem én sem merném ott hagyni egy idegen helyen a zsír új motort!
Nekem annyi szerencsém van ezzel hogy a régi munkahelyemen tudtam ellesni a technologiát! Szerszámkészítést stb! Túlnyomó részt én is saját magamat képeztem a hibáimból tanulva!
Rengeteg anyagot dobtam ki selejtbe! Volt olyan hogy elajándékoztam mert nem voltam vele megelégedve de akinek odaadtam annak megfelelt! Mindenkinek mások az igényei!
A YouTube-on elég sokmindent megtalálsz!( Carbon Fiber )
Sok sikert!
Én autodidakta módon,utánnaolvasgadtam meg net meg ilyenek,de sajnos azt kell mondjam nagyon időigényes és rizikós dolog ugyanis ha a teljes technológiát ismered is akkor sem biztos hegy tudsz szép dolgokat csinálni.
Kb ahoz hasonlítanám hogy tudod hogy kell szobrot csinálni tchnológiailag,mégis művésznek kell lenned hogy sikerüljön.
Hát az a helyzet hogy én nem vagyok olyan profi inkább csak magamnak meg haveroknak maszatolok,meg sajnos akárhogy számolok egyszerűen munkaidő+anyag sajnos nemigazán éri(ha munkanélküli lennék talán) meg szerintem karbonmed meg motorosállat is azért hagyták abba,vagy nem túl aktívak,pedig nekik nagyon profin ment a dolog gyönyörű munkákat csináltak.
Sajnos ezt a mintavétel dolgot át kell hogy gondold ugyanis,nagyon sok idő levenni a mintát csak a térhálósódás 20óra+az előkészületek+maga a mintavétel,tehát a megvárásban nem sok realitást látok,Ha basi elválalja lelke rajta,beszélj vele.
Köszi a hasznos tanácsot. Én is ettől féleg, h sérülést próbálnak meg eltakarni vele, bár a moci többi részén nem látszik sérülés nyoma. Mondjuk még annyit tudok tenni, hogy kinyomozom az első tulaj elérhetőségét és megkérdezem, hogy mi újság ezzel a ragasztós témával, mert a vázat nemszivesen fényeztetném újra.
Az attol függ mivel ragasztották fe ha pl:fbs-el akkor le kell feszíteni és nem sérül a fényezés,ha mással ami mondjuk kémiailag összakötött a fényezéssel akkor pajszer kijavit ujrafényez.
Hát a mattságot először megpróbálnám felpolírozni,ha nem megy akkor,vagy lakk,vagy csizsolás után friss gyantaréteg,de ha kevlárszövetes és az megsárgult azt nem lehet már szépíteni.
A nagyobb probléma az ha a váz ill villavédővel egy régebbi sérülés nyomát kozmetikázták ki,ha nem biztos a forrás érdemes lefeszegetni esetleg pici fa illetve műanyag ékekkel,amilyet a burkolók is használnak
Meg kell beszélni az eladóval hogy odaadod a vételárat,lefeszítitek és ha sérült volt vagy enged az árból vagy visszadja a lét,és legfeljebb te meg visszaragasztod utánna.
Motorvásárlás előtt állok, viszont a kiszemelt mocin egy karbon vázvédő van felrakva, ill. a lengőkarra is felvan téve egy védő. Ahogy láttam sajnos ragasztva van, de nem tudom, hogy mivel lett felragasztva, mert a mostani gazdája is így vette. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehetne levenni úgy, hogy a váz fényezését ne károsítsa, vagy hogyan lehet felfényezni, mert kicsit meg van már mattulva. Fontos lenne a gyors segítség a minél hamarabbi vásárláshoz. Remélem tudtok segíteni, mert most emiatt gondolkodom az álommocim megvásárlásán.
Heló, Kawa ER6-ra kellene nekem mindkét oldalra, eddig egy német csávónál találtam, de csak baloldalit, nekem mindkettő kéne, és nem sürgős...plíízzz, segítsetek!
ugyanezt tudom irni megint csak mint forgopeti.ár mennyi?természetesen mindkét oldalra mert ha dőlök majd ,előre még nem tudom melyik oldalra...nekem egy hónapon belül kellene..
Írj ha akarod de semmi buzulás