....hát nekem egy AF-1-em van. Ha karbantartod rendesen, akkor azért nincs vele gond. Rendes olaj kell bele, ez nagyon fontos és időnként 1-2 hetente meg kell nézni nincsenek -e meglazulva a csavarok, mert hajlamos elhagyni, hiába raksz rá akár önzáró anyát. ...a dugattyúcsere 10.000 Km után kellene a gyári előírás szerinte, de magyarországon inkább 20.000 után szokás /nem azért mert itt nem megy szét annyira,hanem mert sprólol az ember/ ...ami Nálam 1,5 év kb.
Sokan azt írják 170-et megy, de ez marhaság, végnek 150-155 utazónak a 130 tartható. Jó kis gép, fasza hangja is van, ja igen 7-8 ezer alatt halott, ha élvezni akarod a gyorsulást akkor 8-11 ezer között kell használnod, ott húz, mint a barom!
Üdv! nekem sosem volt 125-ösöm de úgy tudom az Aprilia nagyon megy viszont szétpörgi magát és állandóan szervizelni kell. Szerintem kétüteműt vegyél met azok erősebbek.
a féklámpakapcsoló a fékkarnál (alúl, megy rá két vezeték) illetve a hátsó pedig a van egy ilyen "bokatartó" a lábtartónál, általában ott szokott lenni(legalábbis a mi yamaháinkon ott van...) ha lenyomod a fékpedált akkor általában egy rugó húzza ki a féklámpakapcsoló kis pöckét, és lehet hogy az állandóan kinn van... mérj rá műszerrel, hogy jók e a féklámpakapcsolók. De legelőször azt éedemes megnézni, hogy a hátsó lámpában az izzó(k) jók e. nem ismerem nagyon a típust, ha ledes, akkor ilyen gond nincs.... nézd meg a csatlakozókat. olyan nagy problema nem lehet, lehet h kicsit kell állítani a fékkaron/pedálon, avagy a kapcsolón!
Sok sikert!
gsxr 750 k4
Hol található ez a féklámpakapcsoló? Amúgy 1 nagyon-nagyon kicsit erősödik a fényerő ha lenyomom a hátsó fékpedált, de tényleg alig-alig látni a változást.
Így látatlanban féklámpakapcsoló... Milyen motorod van? Van hogy közös előre-hátra (régi szoc. mocikon van ilyen, pl. Jawa), de a legtöbbnél külön van az első és a hátsó fékhez. Szerintem valamelyik megpusztult.
Van egy kis gondom: most vettem észre, hogy a hátsó lámpám folyamatosan olyan erővel világít mintha folyamatosan fékeznék, és nem csak a sima helyzetjelzők. Tehát most gyk. nem látni hátulról mikor fékezek és mikor nem. Vagyis úgy látszik mintha csak fékeznék. A fékekkel nincs semmi probléma. Esetleg van vmi ötletetek miért van ez? Köszi előre is.
Na még a viccet se érted, kicsi huszár... Az említett kiírás már egy ideje köröz a neten... Nem 86-os a kocsi, és nem 60e-t keresek, de ne zavarjon, hogy idézőjelekben volt - nyilván nem láttál még ilyet.
Tanulok, és dolgozom (van az úgy, hogy az ember PhD-t csinál). És ha zavar, hogy röhögnek, ne hallgass rájuk ennyi. Én reggelente tükörbe tudok nézni, mert amire akarom, arra jut és kész. De amikor valaki az én zsebemből (is, meg a többiekéből is, akik ebben a nyomorult országban élünk) húz ki pénzt, az kihoz a sodromból. Én nem sietek, talán pár év múlva összejön egy újabb motorra... De van az úgy, hogy valaki nem kap szülőktől, innen-onnan pénzt, meg van az úgy is, hogy el kell tartani a családot... És mégse lopok kenyeret, vagy iszom meg a félliteres ásványvizet a Tescoban, mert mások is így csinálják. Hitler százezreket ölt meg, és ő úgy csinálta, akkor én is megtehetem?
SOS! Kawasaki ZXR250-esembe beépíthető, jó állapotú motorblokkot keresek! A télen hajtókar törésem volt és szétszállt az egész! Körbehívtam a neten található összes bontót, de nincs nekik! Ha nincs papírja, úgy is érdekel! Megőrülök már motor nélkül! SEGÍTSÉG! Válaszokat a kapusiatti@citromail.hu címre, vagy a 0620/974-9283-as telefonszámra várok!
na meg amire a biztosítósok is figyelnek: Ha béna vagy, meglátszik az elemcserénél a felcsavarozás. Látszik, hogy régi a törés a műanyag és fémrészeken. A műanyag gyári száma alapján ha nagyon akarom visszakereshető, mikor gyártották le. És nem utolsó sorban, a törött alkatrészeket le kell adni, nem tudsz könnyen megfelelőket találni.
Ja és tényleg nyerő szakma lehet ahol 60.000.-et fizetnek.... Miről beszélsz? Nem kell, hogy ilyen okosok akarjanak kioktatni az adózásról, meg erről-arról, ........az életről.
Csak azt nem tudom honnan a faszomból tudod te nagyokos, hogy én mennyit dolgozok, meg mennyit adózok. Te nagyon okosnak hiszed magad, akkor meg mit sírsz itt. Nekem mindig volt motorom, hiteleztem is, nem csaltam el lóvét soha, de ha számtalanok így csinálják és rajtam röhögnek: mekkora balek. Ez van ílyen országban élünk, ha megtehetném gondolod nem kp-ra vennék mocit...... Most jön: akkor tanulj meg dolgozz! Én tanultam is meg dolgozok is eleget hidd el!
Azért "kell" köcsögösködni, mert van, aki 20-on éves létére 20-on éve tanul, 10-en éve dolgozik becsületesen, "nyerő" szakmában, csak azért, hogy valamiféle motorja legyen. ZX10? Baszki ez akkor is álom marad, ha már pocakos rockernek nézek ki 40 év meló után... Rólam lehúzzák az adót, TB-t, benzin, út levegő, lófaszadót, minden faszságot, ami létezik, pont az ilyen köcsögök miatt, mint a te fajtád, akik nem dolgoznak, így nem fizetnek adót se, de cucc az kell nekik is, mert faszagyerekek akarnak lenni.
Persze, persze nem tőlem veszed el a pénzt. A lónak a pöcsét nem, mit gondolsz kinek a pénzéből fizet a biztosító? Legyél már ember, nézz tükörbe, és ha kell motor, akkor dolgozz te is péntek este 11-kor, hosszú hétvége előtt, dolgozz reggel 6-tól, túlórázz, amíg pötyöket nem látsz, és kinő valamid, ami úgy látszik nálad az egyedfejlődés korai szakaszában kimaradt: a GERINC!
"1987-ben arra vágytam, hogy legyen egy 1986 évjáratú kocsim, és 60.000 Ft fizetésem... Mára mindez teljesült"
Csak azért kérdeztem, mert mindenki ezt csinálná, ha olyan egyszerű lenne, Ja és tényleg ha arra várok, hogy melóbol legyen mocim mire ősz félméteres szakállam lesz meglesz a zx10, de akkor meg már minek. Csak nemtudom miért kell némelyeknek köcsögösködni?
Sokan azt írják 170-et megy, de ez marhaság, végnek 150-155 utazónak a 130 tartható. Jó kis gép, fasza hangja is van, ja igen 7-8 ezer alatt halott, ha élvezni akarod a gyorsulást akkor 8-11 ezer között kell használnod, ott húz, mint a barom!