Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néha felírhatnának neked egy elektrosokkot.
Inkább az legyek!
Te meg diliházi szökevény.
Bezzeg nyugaton kihaltak................vagy mostanában települnek vissza.
Zoli32 fidesz bérenc!
mennyi varjú... kár-kár-kár
Igazad van törekszem rá hogy ezen a jó magyar szokáson megpróbáljak felülemelkedni de ha fáradt vagyok engem is magával ragad sajnos és most az vagyok.
Ezis sajátosan magyar hogy mért így,mért nem úgy csinálják,miért ide megy a madárrezervátum mért nem oda.
Hiába 10 millio szakértő országa vagyunk.
Talán azért most mert szeptemberben máshol lesznek,vagy nyaralnak,vagy sorsot húztak,tuti megvolt az oka.
Hidd el ha szeptember lenne akkoris gond lenne,itthon bármit csinálsz minimum 10 embert fogsz találni akinek az nem tetszik és sokkal jobban tudja mikor,hogy és miként kell csinálni.
És ezek sem értenek egyet egymással mert legalább 11 féleképp kellett volna megtenni.
Mehetsz maszekolni az időjós azt mondja hogy ma már nem fog esni. Melegebb nem lesz ennél de szerintem nem is baj.
Zoli annak én kifejezetten örülök. Nem is keresem azt hogy honnan van rá pénz mert nem érdekel. Tény és való hogy több utnak nekikezdtek most. Azonban megint a fejetlenség. Siófokon a Balatoni nyaraló övezet egyik csomópontjában a 70-es főutat és az arról leágazó Tamási felé vezető főutat a szezon kellős közepén verték fel és kezdét el felújítani. Egy káosz az egész város már legalább 1,5 hónapja. Szeptemberben egy lélek nem jár arra de teljesen logikus hogy Június elején álljanak neki egy ilyennek.

De amúgy nagyon örülök neki hogy végre nekiálltak.

Amúgy a rosszról való beszélésben is teljesen igazad van. Hiszen nagyon jól tudjuk ez hogy alakul elég 100 motorosból egy hülye ahhoz hogy álltalánaosan utálják az összes embere aki motorral közlekedik. De ilyenek vagyunk. Ez amolyan magyar sajátosság.
Mert mindenki szeret lenyúlásról,szarban levőségről,romokban az országról stb-ről szeret beszélni,az hogy érdekes módon most egyre több helyen újítják fel az utakat,sokat építkeznek az nem hírérték.És most ne gyxere hogy nem mert csak nálunk minimum 4-5 társasház,sorház project van a városban.A slusszpoén hogy lassan 4. éve növekvő forgalom van a saját szegmensben ahol dolgozom.
És ez esett legnagyobbat a járműiparin kívül 2008-ban.
Nya szóval a rosszról szivesebben beszélnek ennyi az egész.
Inkább kiderülhetne az ég azt végre mehetnék maszekolni a foly.műszak mellett pihenő helyett, hogy legyen benyára péz.
Meg az EU-s allampolgarok is nagyon orulnek, hogy az o adojukbol is kisvasut epul
Ebben is teljesen igazad van. Én egy állami cégnél melózok és érjétek be ennyivel. A rendszerünk olyan szar hogy valójában azt sem tudjuk mink van. Ugyan úgy igaz ez mindenre ami állami.
Ja csak az esetlegesen "nagy bumm" után is csak az "elit" marad meg a pórgya nem akkor kit csicskáztatnak... Én má pont lesz@rom az egészet, az októberi savazásra sem menek el mert a majmokat is pont...
Ne érts félre. Csak azt mondom hogy mi mindent befizetünk a centrumba ahonnan nagyon nehezen csepeg vissza végpontokra a pénz. Persze értem én hogy kell oda is ahol nincs meló. De hogy sarkítsunk. Nagyon örül neki amikor meghallom hogy az adómból megint kisvasút meg csónakázó tó épül. Ez nagyon nem jó
Nem találom azt a cikket amiben részletezik hová megy el a pénz
De az biztos hogy az összes kiadádunk nincs annyi mint a mindenféle hitelek törlesztése
A nyugdíjrendszer egy zsákutca a segélyeseink ismét azok össze jött itt annyi fos hogy az adód 4/5 része kb annyit ér mintha felgyújtanád a szoba közepén
Szóval pont az utak amire sosem lesz pénz
És
A dolgozók java része még mindig trükkösen van fizetve minimálbér 6 óra és a társai
Az biztos hogy itt rend sosem lesz, max ha lesz valami jóféle világégés
Azert emeszt fel annyi penzt az, hogy minden rendben legyen, mert a 690 miklos jo reszet vissza kell csusztatni valaki(k)nek a zsebebe
Hogyha ekkora penzek forognak az epitoiparban, akkor miert van korbetartozas, meg miert van ekkora szarban az epitoipar?
Azt is vedd alapul, hogy a brutto 200.000 utan a munkaltatod is fizet, mint a katonatiszt es kishazankban igencsak divat emiatt nem bejelenteni a munkaerot, merthogy mennyivel tobb marad igy a zsebeben. Szoval a 2000 fos faluban minden 4. ember dolgozik es 4-bol maximum 2 van tisztessegesen bejelentve.
Most csinálta a PENTA Kerepes és a Mogyoródi lehajtó közti KB 2Km-es szakasz javítzását.690 millio-ba került.
Szerintem nem vagy tisztában azzal mi pénzt emészt fel az hogy minden rendben legyen.
Még egy idealizált világban is,ami sosem lesz.
Az meg blőd baromság hogy csak nálad legyen elköltve,a dunát meg sajkával úsznád át ha azon túl kell menned?

Vagy ha átúsztad megvágod magad akkor miskolci rendelőben,korházban csak megköpködnek?
Esetleg addig vérzel míg haza nem érsz?
Ez az önkéntes adózás hülyeség az biztos. De ha igazoltan minden adóm amit füzetek a helyi általam is jól ismert önkormányzathoz jutna akkor azokon a helyeken ahol rendesen dolgoznak az emberek lenne pénz hogy a környezetük mindezt tükrözze. Tehát ha Alsómocsoládon a sok léhűtő dakota nem füzet akkor járjanak térdig a gazban és kátyús utakon ahol pedig dolgoznak rendesen és fizetik az adót is ahogy kell ott legyenek rendbe rakott járdák virágos közterek és egyenes utak. Meg minden egyéb. Tiszta rendezett orvosi rendelő, nem széteső buszmegálló és minden más. Egy 2000 fős faluban ahol minden 4. ember dolgozik az 500 fő. A korábbi számításomnál maradva az 50 milla bevétel az önkormányzatnak havonta. 2 hónap alatt hozzájutna az önkormányzat ahhoz a pénzhez amit jelenleg egy egész évre kaphat kb.
Ez jó köszi. Amúgy létezik a MABISZ megfelelője Horvátországban is.Azonban ők csak a keletkező anyagi kárt rendezik maximum. Azonban mi a behajtós céget is megbíztuk hogy a további károkat vasalják be a Horvát majmon. Mivel dupla combcsont törés bal lábon orvosi javaslat szerint 6 hónap fekvés majd 1 év rehab. Az mondjuk igaz hogy Augusztusban volt a baleset fater meg Decemberben mankóval visszament melózni és mára már stabilan elhagyott mankóval közlekedik. Szóval egész gyorsan rendbe jött azonban örökre marad benne gy nem is kis darab vas mivel a Horvát egészségügy bár elsőre henteseknek tűntek kifejezetten szépen és gyorsan összekalapálták fatert egy combcsont hosszúságú velőűr szeggel a bal combcsontjában. Szóval ezek után az 50 valamennyi varrás a bal oldalán már nem is tűnik durvának. Végül is a baleset után 3 hónappal már önállóan tudott közlekedni mankókkal.

A behajtós cég pedig százalékért dolgozik és mindenféle költségeket és kárt be akar vasalni a traktor sofőrjén. Mint pl maradandó egészségkárosodás és miegymás, sőt kérték hogy adjuk meg hogy mennyivel emelkedett a fűtés számla attól hogy fater otthon van egész nap, mert ilyen tételekig be akarnak hajtani mindent a csőkán. Nagyon nagy számokkal dobáloznak ilyenkor de utólag belegondolva meg is érdemli a faszi.
Mennyi lenne, mennyi lenne? Háromszor ennyit tudnánk motorozni a fizetésünkből, viszont cserébe a vijjogós sornégy műanyag sz*rokat nem lehetne eladni: mindenki hard-endurokkal járna még a sarki boltba is.
Csak kérdés,ha átállnánk mondjuk egy jótündér miatt arra hogy nem kell adót fizetni hanem önkéntesen csak annyit amit jószívvel adsz mennyi lenne a matek?
Csakhogy ne a zsidobankarozasrol es az allami lenyulasokrol legyen szo:
Ha egy autonak nincs muszakija es resztvevo egy balesetben, tokmindegy, hogy ki az okozo, hogyan oszlanak meg a szazalekok, O lesz a hibas. Ugyanez igaz, hogyha nincs biztositasa - csak eppen ebben az esetben itt Mo-n a MABISZ-szal kell baszakodni, hogy megkapd a penzed. A horvatoknal nem tudom, hogy van-e ilyen szervezet, de kene hogy legyen. Ha peldaul valaki ittasan vezet es tortenik egy baleset, tokmindegy, hogy o volt a vetlen fel, hogyha megallapitasra kerul, hogy ittas volt, a biztosito nem fizet neki.
Valamint sajat tapasztalatbol mondhatom, hogy a horvat rendorseg bekaphatja a nagy budos kekerest, mert a STOP tabla hatalya annyira "eros", hogyha apud szokesi sebesseggel kozlekedett volna, akkor is jar neki az elsobbseg. Ezt egy birono mondta, amikor 6 evvel ezelott STOP tablas keresztezodesbol hajtott ki elem egy vakeger, aki eloszor arra hivatkozott, hogy nem latott, aztan ezt kiegeszitette azzal, hogy azert nem latott, mert a megengedett sebesseg sokszorosaval erkeztem - ami hazugsag volt, ugyanis piros lampahoz gurultam a buszsavban kb 55-tel.
Szoval mindenkeppen fellebbezzetek, mert a zsidobankarok es a politikusok utan a masodik legnagyobb lehuzos tarsasag a biztosito.