Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló a bátyámnak van ilyen mocija. kösz a típpet
Szia kiscsavo!

Kié az a Hyosung GT 650-es? Ajánlom figyelmedbe a www.hyosungklub.hu oldal fórumát!
Ott biztos találsz lelkes, Somogy megyei Hyosung motorosokat!
Somogy megyében keressek lelkes Hyosung GT650-es motorosokat!! Roka
nagyonjo árrol indulo licitek!!!!!! nincs minimál ár, érdemes megnézni

FILLÉRES MOTOROK
nincsmit csak vigyázzatok rá, ez a motor volt a szivem csücske vigyáztam rá mint egy zsák aranyra, még szép hogy megkimélt. majd nézzetek guminyomást, azt már egy ideje nemnéztem. a moci nem gyorsvonat, viszont minden másban 100%os
Jah jó kis gép,én is majdnem megvettem!
Hello mindenkinek.Gondoltam felteszek egy képet haverkám ujonan szerzett gépéröl.Köszönet érte Andykának, uyganis tölle lett véve! Ha még emlákszel a vásárlóra Ádám barátom volt, és hát itt Szegeden mentünk is vele egy két kört így 3-an(motor+Ádám+én )
Gyönyörű a gép, mindenki azt hiszi hogy 650-es, csak hát nem megy sehova de végülis 100-ig megy valamerre.Amúgy meg amire lett véve nagyon franyó és szép megkimélt gép
Mégegyszer köszönet érte!
Briant
Köszi!

google nem jött össze, már próbáltam.

Megörültem a képeknek, mert azt hittem, hogy te találtad valahol őket.

Na majd megkeresem DD-t!

Köszi a tippet!
a hyoforumrol szedtem a kicsik közül az egyiket, a másikat pedig emailben kaptam (csak azt az egyet, ha jol megnézed, a hyoforumosnak az egyik nagyitása). ha nagyobban akarod látni, akkor keresd meg DD-t és kérd el töle.

amugymeg www.google.com, a legjobb barátod! :) sok sikert. (még énse jutottam hozzá, hogy jobban szétnézzek, de majd sort keritek rá)
Andyka!

Légyszíves áruld már el, hogy hol találtad a képeket!

A GT 650 X képei érdekelnének igazán.

Hátha van több is róla!

Egy linket légyszi!

A klub fórumán is vannak képek, de elég kicsik.
folytatás:

INTERMOT 2006 2/2

GV650 monoseat, GV650 TTC, injektor
pár kép:

INTERMOT 2006 1/2

GT650X, GT650X, GT125R, GT650R, GT650R, GV650 monoseat
A 2006-os motoroknál a fékek már meg vannak erősítve gyárilag.
És állítható a fékkar.

Hyosungklub itt sok kérdésre választ találhatsz!

Vagy ha nem, akkor kérdezhetsz.
bövebben? huh... hát igazábol az összes problémáját megtalálod a hyoforumon a "gyenge pontok....." topikban, de azért mondok pár példát.

- kuplungbovden szakadás (cserélik valami másikfajtára, talán gariban)
- fék elöl (a teljesen gyári összeállitás nem mindenkinek elég, többen szoktak bele szinter betétet tenni, illetve lecserélik a féknyerget valami másra - pl nissin. a szinter betét nagyongyorsan megeszi a tárcsát, és váratlan pluszköltséget jelenthet ha nemtudsz rola hogy szinter fékbetétes motort vettél = 2 tárcsa kuka rövid idön belül)
- a hátsofékkel szokott valami olyan gond lenni, hogy egy szériába gyárilag valamit forditva raktak össze/bele, és ezért megeszi a tárcsát a fékbetét. ezt motorátvétel elött természetesen megcsinálják, viszont került ki olyan motor is amit nemnéztek meg - mert akkor még nemtudtak erröl a problémárol. persze azota ezeknek a nagyrésze visszakerült és gariban intézték. de elöfordulhat hogy még van olyan moci, aminél ezt nem orvosolták eddig.
- nagyonritkán elöfordul gyakori hátso izzo kiégés (okát nemtudom, asszem a rezgés miatt?)


több nem jut eszembe, de ha érdekel még pár akkor végigkell olvasni a gt650 tapasztalatok topikot, meg a gyenge pontokat. abban bennevan minden amit valaha észleltek.
"van pár dolog amire figyelni kell a 2005ösnél, de rosszul nemjárhat vele az ember."


Szia!

írnál néhány sort, hogy mire is gondolsz ez alatt?

köszönöm
ezjutott sebaj, vigyék el a mocit, cserébe szivesen elmagyarázom még 10szer mindenkinek hogy miért adom el...
Andyka!

Igazad volt, hogy a hyosungklub-on is magyarázkodhatsz.
Ejnye na!
Én sem úgy gondoltam, hogy a Suzuki injektor lesz rajta, hanem ugyanattól a beszállítótól lesz.
A Mikuni karburátor sem Suzuki gyártmány.
Például a Kawa Z 750 digitális műszere olyan mint a Yamaha FZ 6-é. Csak más a színe.
pontosan suzuki cucc biztos nemlesz rajta, mivel külön fejlesztenek. hyosung szállit be a suzukinak tudtommal, és nem forditva. ne kérdezd hogy mit, azt nemtudom, de olyanrol nemtudok hogy a suzuki adna cuccokat a hyokhoz. hyo sajátmaga fejleszti a blokkokat, a mindent, az egy dolog hogy a japcsik tudását használják fel, meg azt amit náluk tanultak, de mégis saját. igy az injektort is a hyosungnak kell intéznie (nem ök csinálják). inFektorrol meg nemlehet sokmindent mondani, mert azt a cégek nem maguknak fejlesztik ugyebár, hanem egy két hatalmas cég csinálja ezeket a cuccokat mindenkinek. vagyis az nem mérvado hogy hyosungban lesz é az injektor, vagy tegyük fel suzukiban, lehet hogy ugyanannál a hatalmasnál készül. de nemmindegy ki hogy használja, állitja be. sokan ettöl tartanak. hyosungnak ebben nincs tapasztalata, még a suzukinak van.

majd az eredmény fogja tisztázni hogy milyen is lett. addig senki nemtud semmit.
Na úgylátom, valamennyire egyfelé jár az agyunk.
Én is úgy gondoltam, hogy 2006-os karbisat kellene megkaparintani jövőre.
De ha nem sikerül, csak az INFEKTOROS , akkor sem leszek megíjedve.
A Suzukié, ha jól tudom nagyon jól sikerült, ha tényleg az lenne rajta, az pompás lenne.
infektor jolvan. 10ujjas vakirás... elvétettem a leggyakoribb hibát :) f és j felcserélése. szori
akkor jársz a legjobban ha jövöre veszel egy 2006osat, ami bentmaradt, viszont ezzel ovatosan mert gyanitom nagyonsokan fognak megijedni az infektortol és inkább még a karbisat veszik. döntsd el te. de az injektoros se lehet olyan borzalmas ha már bekerül a szalonokba, különben nemkerülne. egy titka van. nemszabad az elsö pár darabbol venni (elöfordulhat hogy kerül az országba pár olyan, ami az injektoros szériábol a legelsö legyártott darabok közé tartozik - az ilyennel ovatosan kell bánni, nemcsak a hyosungnál)

én bevállalnám az injektorosat, de csak abban az esetben ha elötte kiprobálhatom egy tesztgépen hogy hogy is mükszik. ha az teljesiti a minimumszintet, akkor jöhet a motor, de csak ha létezik hozzá valami powercommander, vagy legalábbis valami olyasmi, amivel eröteljesen átlehet irkálni az injektortérképet. és persze szeretnék érteni hozzá, és szeretném ha lenne rá idöm állitgatni, mert elizélni

amugy nemtartok ettöl az injektoros szériátol, a blokk az nagyonrendben van, az befecskendezésnek meg lesznek gyermekbetegségei, az biztos, mint minden elsöszériás injektorosnak (ilyen olyan gázreakcio, kicsit gagyi teljesitménygörbe...), de gyanitom hogy a suzuki injektorainak lesz sok köze a hyoéhoz (ha másnem az svböl átveszik) és nemlesz az rossz! majd meglátjuk.

ha idén összejönne rá a pénzed, akkor javaslom, hogy 2006os karbisat probálj meg beszerezni, hátha télen lesz valami jokis akcio... akkor kevesen vesznek mocit, és hátha leszmég nekedvalo.
Igen, szeretném, ha összejönne a GT 650.
Mindenképpen újat szeretnék, de sajnos az idén nem tudom megvenni.
A Hyosungklub fórumán rendszeres olvasó vagyok Karesz néven.
Beszéltem már több tulajjal privátban.
Egy kicsit tartok a befecskendezőtől, de hátha jól fog sikerülni.
Jó lenne még az idén megvenni, most a bukócső is ajándék, a jövő évi vásárlás is necces lesz.
De mindenképp akarok venni jövőre!
gondolkozol gt 650-ben? ha igen, akkor érdemes még idén venni ideit vagy tavalyit!!! relative olcsok, láttam már 800ért elvihetöt is hirdetni ugy hogy még volt rajta pár extra is. van pár dolog amire figyelni kell a 2005ösnél, de rosszul nemjárhat vele az ember.

ja és nekem is a z750s a favorit de az még drágább mint a sima, szoval... feleslegesen nemfájditom a szivem. elég nekem az alap.