Helló!
Persze, hogy az. Minden motor az.
(Csak néhol km-ben határozzák meg. A terepmotoroknál nehéz km-t mérni, ezért órát adnak meg. Pl egy patakmeder lehet 500m hosszú, de 1 óra feljutni, míg aszfalton meg lehet tenni 100km-t is.)
Nekem 4-5 évig volt te510-em. Nagyon jó motor. Semmi bajom nem volt vele. 10-15 óránként olajcsere, szűrők mosása.ill csere. Levegőszűrő mosás/olajzás minél sűrűbben! Az okosok szerint minden motorozás után, de ez hülyeség......eső után kimegyek egy órára azért nem fogom kimosni. Semmi baja sem lesz ennyi idő alatt!
Szelephézag ellenőrzés, karbi takarítás tavasszal-ősszel, telókban olajcsere kb évente. Kb ennyi.
Lehet, hogy az én régi motoromat vetted meg!
Ez lemaradt:
Alapvetően elég primitív a gyári vezérlés. Csak 3 ponton (alapjárat, közepes fordulat és magas fordulat) tudsz álltani az üzemanyag mennyiségen, plusz diagnosztikázni. Sajna nem lehet több fajta map-ot rárakni. Viszont ki lehet iktatni a lambda szondát és zárt rendszerűvé lehet tenni a befecskendezést (nincs lambda szonda visszacsatolás). így elvileg erősebb lesz a gép. Ezt egy Ilyennel lehet megcsinálni.
Amit linkeltél (VAG-COM OBD2 409.1) tuti, hogy jó. Nekem is olyanom van. Annyi, hogy kell csinálni hozzá 3 darab kábelt amit rá tudsz dugni a motor csatlakozójára.Hasznos link. A csatlakozó ha jól emlékszem a 610-esen valahol a fejidom körül van, de nem tudom pontosan hol. Linkelek egy képet, hogy mit kell keresni.
Szia!
Az allábi kábel jó lehet amit ebayen árulnak? https://www.ebay.com/sch/i.htm...
vagy autocom diagnosztikám van az esetleg?
továbi kérdés hol találom a obd csatlakozót a motoron és lehetet map switchet csinalni mint a ujabb ktm-nél hogy van 3 program?
várom válaszod
Nekem van manualom és diagnosztikai programom is. A kábelt is elég egyszerű összerakni hozzá, alapvetően egy VAG-COM OBD2 kábel kell hozzá (lásd képen). Küldj egy privátot email címmel és szívesen átküldöm a fájlokat.
Sziasztok! Adott lenne egy husky sm125 (2003) és szeretnek bele vásárolni egy enduro szettet (felni). Elkerulnem a nagyobb átalakításokat és ha típus azonos (gas gas, husky) enduro felnije lenne valakinek eladó gumi nélkül is, az jellezze nekem legyen szíves! Köszönöm előre is.
szoval az utcai verziora mehet szerintem a kilometerben megadott szerviz, lehet az elozo kicsit hozzaszolas kicsit ködösre sikerult, de a lenyeg hogy megtudod kulonboztetni a gyari palya motortol, nincs lampa, szelesebb kerek, azthiszem ujabb evjaratokban dupla dob, mas a fek is talan stb stb.
2008as adat,
az smr450 es az smr450r kozott nincs kulonbseg, illetve annyi hogy 2005tol sm 450r neven jott ki azt valtotta a faceliftes verzio, majd az atdolgozott vazra epulo, mar a masik oldalt elvezetett leomlovel talan 2008tol smr 450R neven, de ez ha visszaolvasol leirtam valakinek talan iden.
a full racing RRlehet regebben mas tipusneven jott ki, korabbi evjaratokban.
hát ez az, az smr 450R-t csak a COMPETITION MOTORCYCLE, RACING USE-ban említik,
a STANDARD MOTORCYCLE, STREET LEGAL-ban az smr 450 van
smr 450 nem= smr 450R,
vagy ha a 450R-t nem verseny körülmények között hasznalom akkor a street legal vonatkozik rá?
az RR gondolom meg a full verseny kategória
ez igy nem teljesen fedi a valóságot, a husqvarna gyari kezikonyve szerint két csoportra bontható a történet.
STANDARD MOTORCYCLE, STREET LEGAL (with LIMITED
POWER ENGINE)
és a
SMR 450, 510 / 2008 - SMR 450-R / 2008
- COMPETITION MOTORCYCLE, RACING USE (with FULL
POWER ENGINE)
ennek függvényében változik a szervíz intervallum is, ne hasonlituk össze a full verseny menetkész RR-t a, papirozható sm450R-el..
sziasztok!
enduro után minden vágyam egy igazán agilis supermoto, husqvarna smr 450R-be vagyok szerelmes, nem pályán akarom használni, de ragaszkodnék az R-es példányhoz csak félek nagyon macerás, van esetleg valakinek tapasztalata? nagyon köszönöm! üdv
Persze, hogy az. Minden motor az.
(Csak néhol km-ben határozzák meg. A terepmotoroknál nehéz km-t mérni, ezért órát adnak meg. Pl egy patakmeder lehet 500m hosszú, de 1 óra feljutni, míg aszfalton meg lehet tenni 100km-t is.)
Nekem 4-5 évig volt te510-em. Nagyon jó motor. Semmi bajom nem volt vele. 10-15 óránként olajcsere, szűrők mosása.ill csere. Levegőszűrő mosás/olajzás minél sűrűbben! Az okosok szerint minden motorozás után, de ez hülyeség......eső után kimegyek egy órára azért nem fogom kimosni. Semmi baja sem lesz ennyi idő alatt!
Szelephézag ellenőrzés, karbi takarítás tavasszal-ősszel, telókban olajcsere kb évente. Kb ennyi.
Lehet, hogy az én régi motoromat vetted meg!