Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hozzá teszem hogy uj modell is volt, ezért ovatosabbak voltak, szerintem!
igen, mindennek megvan az ideje. 2t, 4t enduro, 4t supermoto, TE/SM 610 ahogy az adott szezonok vannak, ezt minden gyár így csinálja. Logisztika, Just in Time rendszer...

mi rendeltünk, de kevesebbet kaptunk
És ha ennyire sikeres akkor miért nem gyártanak még belölle? Vagy az egész úgy megy hogy csak 1 adott évben legyártanak x darabszámot és kalap kabát?
2009es 56 LE, alkatrész miért ne lenne hozzá?

bár WR 300 már nincsen, mind elfogyott, még a bemutató gép is

a gyárban sincsen már , majd csak novemberben a 2010es modell!
Sziasztok

Van valakinek valami infója a Husqvarna wr 300-ról. Gondolok itt a teljesítményre, nyomatékra és lehet e kapni alkatrészt hozzá

üdv
Arra gondoltam, hogy most Euro3-nak kell megfelelni és a korábbi Euro2 gépekkel később gondok lehetnek... de ezek szerint tévedtem.
Akkor mostantol az összes karbis megbukik müszakin?

dehogy!
De ez akkor azt is jelenti, amelyik nem injektoros (azaz 2007 előtti) azok az új műszakiztatásnál nem mennek át?
Euro3 miatt, állitolag sikerült 1 loeröt még pluszba kihuzni, de nem igen érezni! Amugy mikuni injektor rendszert használ a husqvarna az összes 4t motorján (kivéve cross)
Köszi az infot. Minden drágul. Mivel jobb hogy injektorosak az újak? (gondolom hülye kérdés, de fogalmam sincs )
az 5. kép már egy SMR 510 , javitunk rajta, na meg az árakon is. SM610 2009 ára regadóval 2099000Ft (hála az EUronak) tavalyi ár 1990000Ft volt!

TE/SM 610 2005--

5000km szervizintervallum
5-6,5 liter/100km
135-138kg
46-54 LE
A motorod nevében a HQV, a Husqvarna gondolom, de mi a "factory", hiszen a tiéden szinte semmi sem gyári...
Ebből az árból kiindulva, (ha Husky tulaj leszek) sose veszek rendszert...
Ha megnézed a husqvarna-racing oldalon az sm610 galériában az 5. képet ott a kipufogódob előtt a cső kb 10centinként forrasztva van, a tiéden nem. Ebből gondoltam.
Az biztos, hogy annál olcsóbbat lehet találni, de szerintem egy fair ár, ha azt nézünk milyen állapotban, mennyi kilométer és extrák... Én nem mondtam, hogy el akarom adni. Csak ha van komoly érdeklődő, akkor gondolnék egyet. Október környékén árultam, mert kaptam egy nagyon jó ajánlatod egy SMR 510 re...O15]
Hm, azt most pontosan nem értettem ...

Rendszer kb. 300.000 Ft ( árfolyamtól függ ), mint a Leo Vince X3

Dob attól függ. De olyan 70.000 Ft-nál kezdődik...
1.4millért már árulnak 2007est is, igaz ott az extrák közé csak a "kormány meg ülések" sorolható. Bár gondolom - mivel okt-nov árultad - már ez is olcsóbb lenne... bár tévedhetek is-
Csak a gyári cső 10 centinként hegesztve van és ezen nem láttam, azért gondoltam. Nagyon egyben van amúgy, bár látom 1x csak elborult. Mennyi egy rendszer amúgy és csak a dob?
hát az attól függ, hogyan használod. De ilyen 6 liter átlaggal kalkulálhatsz...
hát ja, nem mindig örülnek az szomszédok. De én csak a dob cseréltem ki. SM 610-nél az böven elég. Egész rendszer nem éri meg, mert nem nyersz NM-ert vagy LE-t. Csak egy fél kilogramm és azertkb. 130.000. Ft nem fizetek .

Érdekelne téged a motor ?
Mennyit fogyasztanak ezek? 5-6-7 litert? Ujonnan vetted amúgy a tiedet? Szeretnék én is szalonban motort választani...
Hát igen, az excel, az excel. Látszik hogy csinositottál rajta rendesen és elég pöpecül is néz ki a verda! Gondolom a hangja is "remek" ezzel a rendszerrel.
hali
egy ideje szenvedek a motor vásárlással (lehet még sokáig...)
találtam egy ilyent te510
gondolom a főtengely, henger dugó kuka
esetleg hengerpersely, főtengelyfelújítás általában lehetséges?
arra gondolok ha a váz,kerekek, fékek elektromos cuccok stb épek, akkor megérné generálozni
200ezerbe csak belefér egy komplett blokkgenerál
így viszonylag olcsón lenne egy felújított jó állapotú gépem, amit jó pár évig lehetne hajtani

erről a gondolatmenetről vannak vélemények?
köszi!
Nem, az Excel felnik nincsenek rajta. Gyárilag eszüst San Remo felnik vannak rajta. Ők jo felnik, de nem különleges .

Amikor megvettem teljesen gyárilag volt a motor. Szépen lassan kezdettem el egy kicsit változtatni rajta. És nem csak "matrica-tuning" mint majdnem a leggtöbbi SM 610 itt magyarországon
A honlapot most per pillanat én sem. De nekem úgy tűnik, mintha az adatok az első motorhoz tartozik...

Igen, azt megmondhatom, hogy nagyon megbízhatok. Ha nincsenek széthajtva !

Két fontos dolog van, hogy sokáig ne legyen gond a SM610-al: mindig jó "bemelegíteni" a motort és olajcsere ! Annyi ...