igen, mindennek megvan az ideje. 2t, 4t enduro, 4t supermoto, TE/SM 610 ahogy az adott szezonok vannak, ezt minden gyár így csinálja. Logisztika, Just in Time rendszer...
Euro3 miatt, állitolag sikerült 1 loeröt még pluszba kihuzni, de nem igen érezni! Amugy mikuni injektor rendszert használ a husqvarna az összes 4t motorján (kivéve cross)
Ha megnézed a husqvarna-racing oldalon az sm610 galériában az 5. képet ott a kipufogódob előtt a cső kb 10centinként forrasztva van, a tiéden nem. Ebből gondoltam.
Az biztos, hogy annál olcsóbbat lehet találni, de szerintem egy fair ár, ha azt nézünk milyen állapotban, mennyi kilométer és extrák... Én nem mondtam, hogy el akarom adni. Csak ha van komoly érdeklődő, akkor gondolnék egyet. Október környékén árultam, mert kaptam egy nagyon jó ajánlatod egy SMR 510 re...O15]
1.4millért már árulnak 2007est is, igaz ott az extrák közé csak a "kormány meg ülések" sorolható. Bár gondolom - mivel okt-nov árultad - már ez is olcsóbb lenne... bár tévedhetek is-
Csak a gyári cső 10 centinként hegesztve van és ezen nem láttam, azért gondoltam. Nagyon egyben van amúgy, bár látom 1x csak elborult. Mennyi egy rendszer amúgy és csak a dob?
hát ja, nem mindig örülnek az szomszédok. De én csak a dob cseréltem ki. SM 610-nél az böven elég. Egész rendszer nem éri meg, mert nem nyersz NM-ert vagy LE-t. Csak egy fél kilogramm és azertkb. 130.000. Ft nem fizetek .
Hát igen, az excel, az excel. Látszik hogy csinositottál rajta rendesen és elég pöpecül is néz ki a verda! Gondolom a hangja is "remek" ezzel a rendszerrel.
hali
egy ideje szenvedek a motor vásárlással (lehet még sokáig...)
találtam egy ilyent te510
gondolom a főtengely, henger dugó kuka
esetleg hengerpersely, főtengelyfelújítás általában lehetséges?
arra gondolok ha a váz,kerekek, fékek elektromos cuccok stb épek, akkor megérné generálozni
200ezerbe csak belefér egy komplett blokkgenerál
így viszonylag olcsón lenne egy felújított jó állapotú gépem, amit jó pár évig lehetne hajtani
erről a gondolatmenetről vannak vélemények?
köszi!
Nem, az Excel felnik nincsenek rajta. Gyárilag eszüst San Remo felnik vannak rajta. Ők jo felnik, de nem különleges .
Amikor megvettem teljesen gyárilag volt a motor. Szépen lassan kezdettem el egy kicsit változtatni rajta. És nem csak "matrica-tuning" mint majdnem a leggtöbbi SM 610 itt magyarországon
mi rendeltünk, de kevesebbet kaptunk
bár WR 300 már nincsen, mind elfogyott, még a bemutató gép is
a gyárban sincsen már , majd csak novemberben a 2010es modell!
Van valakinek valami infója a Husqvarna wr 300-ról. Gondolok itt a teljesítményre, nyomatékra és lehet e kapni alkatrészt hozzá
üdv
dehogy!
TE/SM 610 2005--
5000km szervizintervallum
5-6,5 liter/100km
135-138kg
46-54 LE
Rendszer kb. 300.000 Ft ( árfolyamtól függ ), mint a Leo Vince X3
Dob attól függ. De olyan 70.000 Ft-nál kezdődik...
Érdekelne téged a motor ?
egy ideje szenvedek a motor vásárlással (lehet még sokáig...)
találtam egy ilyent te510
gondolom a főtengely, henger dugó kuka
esetleg hengerpersely, főtengelyfelújítás általában lehetséges?
arra gondolok ha a váz,kerekek, fékek elektromos cuccok stb épek, akkor megérné generálozni
200ezerbe csak belefér egy komplett blokkgenerál
így viszonylag olcsón lenne egy felújított jó állapotú gépem, amit jó pár évig lehetne hajtani
erről a gondolatmenetről vannak vélemények?
köszi!
Amikor megvettem teljesen gyárilag volt a motor. Szépen lassan kezdettem el egy kicsit változtatni rajta. És nem csak "matrica-tuning" mint majdnem a leggtöbbi SM 610 itt magyarországon
Igen, azt megmondhatom, hogy nagyon megbízhatok. Ha nincsenek széthajtva !
Két fontos dolog van, hogy sokáig ne legyen gond a SM610-al: mindig jó "bemelegíteni" a motort és olajcsere ! Annyi ...