Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is valami ilyesmit hallottam a 350-ről hogy nagyon érzékeny az olajra.
ezért nem is akarok kockáztatni egy ilyen géppel mert ha az előző gazdája leszarta akkor sok dolgom lesz vele
Szerintem 410-es lesz ha találok valami faszát!
Új termék bevezető áron!

Bevezető ár! 7490Ft helyett most 5990Ft!

Alumínium mart és eloxált olajsapka, lézeres típusmarással
Husqvarna 125-610-ig 96-2009-ig
kék, piros vagy arany színben.
köszi értem
és milyen üzemóránként kell olajat cserélni a 410-esen
és milyen fajta olajat rakjak bele?
Nem mondanám hogy kevés jut a hajtokarhoz, kevés akkor jut ha már 20-30 üzemórás olajrol van szó
szevasz a te 350-es centrifugálkenéses,elégtelen az olajzás kevés olaj jut a hajtókarhoz, nincs olajszűrője. TE 410 olajpumpás a szűrő (kétcsöves drótszűrö) az első lánckeréknél ahol jön ki a fekete cső a blokkból ott kicsavarod a két csavart,leveszed a tányért, a lyukból kihúzod a szűröt, elmosod visszateszed
Helló
lenne pár kérdésem Husqvarna motorokkal kapcsolatba
fő irányzatom egy TE 410 lenne 1996-os hogy ennek a gépnek mik a hátrányái és milyen a szerviz intervalluma
mert mindenki TT 600 -ra meg XR-re akar rábeszélni de nem akarok 140 kilós dögöt és ezekkel a motorokkal szembeni elönyei hátrányi is árdekelnének
esetleg talán a TE 350 is szóba jöhet de állítólag azok nem jók mert nem olaj pumpásak
Szia! Szóval akkor úgy vettem ki a szavaidból,hogy egy utca változatról lenne szó?!Akkor érdekelne a dolog.Mert ami a képen van olyat nem szeretnék!Ami B.csabán volt az utcai volt,és jól is nézett ki!
Ami a képen van az egy 610SM és ami csabán volt az is ugyanilyen mivel az enyém volt az is.
Szia! Az ami a képen lenne?Mert az üzemorás blokk nem?Én utcai változatot keresnék!
Csekkidáut pajtikáim!
www.youtube.com/watch?v=S3FDUB...
Hatalmas
ak ezek a supermono-k, ez meg aztán tényleg szép, mert Husky
Ebben ha jól sejtem SM 450 R blokk van.....a franc a huje brit-angoljába, a legérthetetlenebb kiejtésű mind közül (számomra )
akár én is tudok neked! képet holnap tudok neked szúrni!
valami replika matrica szettel van! (simo#234)
2002-es idomszettet tud valaki bontottat?
Nekem lehet volna egy elado 610-em 2000-es évjárat számom:06-20-9-828-560
Köszi!Akkor ezek szerint az árat se te döntöd el!Ha már biztosra tudod hogy elado,értesits légyszi!Mindenféleképp megnézném,azután meg majd kiderül,hogy meg tudunk-e egyezni! Nekem még 1-2 hétre lenne szükségem!Várom válaszod! Motoros üdv!
Küld, címet megtalálod.
Akkor 10e.
Nincs mire rakni, rendelésre hoztam, de az ember visszamondta.
ugyan annyi nálunk is, bár most euro 3400al fel vitte!

henger nincsen, elvitték.
A cserélt cuccokat beszámoltam kicsi pénzért, itt vannak nálam ha érdekel (veztengely, himba, deko). Ismerem a srácot, nem szerelő, a bátyja Ducati szervizében rakták össze a gépet, nincs kókányolva úgy emlékszem 2001-es. Én Bergre akartam rábeszélni anno, de nem volt rá neki keret, ezért vette ezt, de most a lakás fontosabb lesz mint a motor. Többet nem tudok.
Elöször is köszi az infot!Érdekelne a T.földvári gép!Kb. 2 héten belül lesz pénzem,ha addigra elviszik az sv-t. Esetleg valakit érdekel?Annyi kérdésem lenne még a Huskyrol,hogy hanyas évjáratú,és ez már öninditos-e?Amiket irtál ahoz csak annyi a hozzáfüznivalom,hogy én azt honnan tudjam,hogy amiket irtál az tényleg cserélve lettek -e?!Mert az igaz hogy ha azokat megcsinálom akkor tényleg ott vagyok árban,de az bizosabb mert magamnak csinálnám.És azt te is tudod szerintem,hogy ezeket adolgokat nem lehet 100%ba beleszámolni,ha apiaci értéke nincs annyi a motornak!Nem szándékom megsérteni senkit,csak a véleményemet mondtam.Ezektöl függetlenül érdekelne a motor,de azért egy kicsit korrektebb árba! Üdv
Mennem kell, ha kell a cucc (tényleg új) csengessetek meg.
70/363-0423
Inkább ne írjuk ide, mennyi újban.... Nem akarok sok észosztó siránkozó hsz-t....
Postázzam ?
De ha van kuka henger 610-hez beboltolhatjuk.
KTM 520-hoz 32 e Ft. Újban. A Husy-é mennyi?
15 e Ft. Motoron még nem volt.
én erröl beszélek!