hú ennyire is le lehet tekerni a hátulját, vagy ez most be van rugózva?
az enyém az szinte teljesen fent volt, mert az előző gazdája kb. 1 fejjel volt magasabb nálam. Amikor elhoztam, annyira magas volt, hogy berúgni is csak oldal-sztenderen, vagy oszlop mellett állva tudtam.
én meg amikor a 610-et vettem, akkor nem volt nálam a csizmám....
úgyhogy lejjebb kellett tekerni a hátsó telót, hogy egyáltalán el ne dőljek csizmában :D
1.73 vagyok
én nem sajnálom belőle az olajat csak ne kéne olyan sűrűn cserélni
nagyon nagy dilemma ez nekem , hogy ilyen magas vagyok néha elgondolkodom hogy milyen motor lenne még méretbe és az én felhasználási igényeim mellett optimális de még nem találtam meg
lehet ki kéne próbálnom egy 610-est?
Azt, hogy: "Japán mocit akarsz venni? Gyaaa, faszacsávó vagy4 Az a moci pedig Isten! Másnapra van minden alkatrész,de persze sose romik el! Nagyon erős, keveset eszik és gyönyörűszép!"
az enyém az szinte teljesen fent volt, mert az előző gazdája kb. 1 fejjel volt magasabb nálam. Amikor elhoztam, annyira magas volt, hogy berúgni is csak oldal-sztenderen, vagy oszlop mellett állva tudtam.
A hozzád hasonlóan apró termetű Gustaffson kollégának volt olyanja és - bár azzal is voltak gondok - néha visszasírja a mai napig
Bár amikor a DT80-amra felülök, hogy rohangáljak kicsit a városban, akkor azért úgy érzem magam mint majom a köszörűkövön :D
/néha jó/néha nem/
úgyhogy lejjebb kellett tekerni a hátsó telót, hogy egyáltalán el ne dőljek csizmában :D
1.73 vagyok
hát igen én nyugaton vagyok itt még a levegő is más
nagyon nagy dilemma ez nekem , hogy ilyen magas vagyok néha elgondolkodom hogy milyen motor lenne még méretbe és az én felhasználási igényeim mellett optimális de még nem találtam meg
lehet ki kéne próbálnom egy 610-est?
és 90 cm körül legyen az ülés magasság
Japó gépeken is szereti használni,vagy nem
Csak ne hagyd magad!