Nálunk ezeknek a gépeknek elég mostoha sorsa volt mindíg. Valahogy, mindíg, minden esetben a KTM, meg a japánok viszik a pálmát. Biztos, hogy ezek a tesztek nem véletlen sikerülnek nálunk így.
Számomra mindig érdekes volt hogy a BETA ilyen gyenge magyarban.
De amikor magyar teszten azt irják a TC 250-röl hogy "gyenge", a világ ausztráliátol amerikán át europáig mindenki isteniti hogy milyen jó a futomü, milyen egyenletes a teljesitrmény leadása, és milyen kezelhetö és last but not least milyen erös, ilyenkor látni hogy sajnos errefelé megy.
Ja MX3ban meg a legnehezebb pilota (salvini) majdnem bajnok lett vele.
De amikor magyar teszten azt irják a TC 250-röl hogy "gyenge", a világ ausztráliátol amerikán át europáig mindenki isteniti hogy milyen jó a futomü, milyen egyenletes a teljesitrmény leadása, és milyen kezelhetö és last but not least milyen erös, ilyenkor látni hogy sajnos errefelé megy.
Ja MX3ban meg a legnehezebb pilota (salvini) majdnem bajnok lett vele.
mondjuk a KAYABA elöl nagyon jó lépés volt.
ilyen az utolso két évben nem volt. Valahogy mindig a KTM nyert. az idén kevesebbet fizettek volna?