Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Mi a véleményetek,tapasztalatotok 2013-as fe 501 kapcsolatban?
Blokkja mennyire strapabíró?
Amit kinéztem 220 üzemóra van.
Mennyire reális ár érte az 1.4 millió,olasz papírokkal?
Előre is köszi!
Ha már volt régi berged, akkor az újabb ferde blokkost 2x annyira fogod szeretni! Ha van kérdésed, akár a hirdetett bergekkel kapcsolatban is,akár mással,keress nyugodtan, emailen vagy akár telón is.
És nekem nincs most eladó BERGEM! De ezt jó olvasni,hogy a régi berged után te nem köpködöd!
Sziasztok.
Berg 450FE vásárlása előtt vagyok lehetőleg 2010 utánit szeretnék.Van valami típushiba az ezt követő évjáratok közül valamelyiknél? Szóba jött a 450exc is, de régen volt egy ilyen bergem(2004-es) és nagyon elégedett voltam vele,így inkább maradnék ennél.Ha tudtok eladót akkor se kíméljetek :)
Hali! Voltam kedden felétek,de a papírt elfelejtettem magammal vinni...szombaton megint lesz arrafelé dolgom...
Krosszpálya elég jó állapotban volt ahogy az útról ráláttam.
114.4-nél volt az olaj cserélve.
Gecsa, köszönöm szépen a Berget.Imádom! Megvolt szombaton az első motorozás, azóta voltam még kétszer... :) Sajnos a cross pályára még nem jutottam ki vele, kíváncsi vagyok mit fog művelni! Elfelejtettem mit mondtál, mikor volt az utolsó olaj csere? Ja és a papírokat feladtad már?
Ha egy Husabergem sem lenne akkor is ezt írnám! Az emberek agyát ellepte a narancs köd, nem látnak túl rajta. Én a husqvarnát is preferálom, volt az is, most is vennék, ha eladhatóbb lenne!
Még valami!
Mit tudsz venni most, ma a piacon? Nagyjából semmit... mind egy mocsok, vagy túlárazott vagy szar is meg drága is egyszerre! A bergek eleve olcsóbbak,mert nem nagy a tábor aki megveszi,mert mindenki fél,meg ezt hallott meg azt hallott... közbe meg csak normálist kell venni legyen az 10 éves vagy 3, de ugye ez igaz a többi márkára is.
Aki kipróbál egy JÓ berget annak az fog is tetszeni. Személyem szerint kompakt, kicsi,kezes és kurvára egyedi, és eddig mindenkinek tetszett,sőt a ferde blokk még kíváncsivá is teszi az embereket.
Volt 570esem, 160órával bontatlanul adtam el, ma kb 370óra van benne (oTo motorja, enduros.hu) és még a blokk azóta sem volt szétszedve, csak vezlánc csere, szelephézag ellenőrzés. a 390esemben 160óránál még a gyári festékelés rajta volt a szelepdeknin....nem is kellett állítani rajta semmit, pedig azóta már 207 óra van benne. A 450esen 117ra van teljesen érintetlen,full patika. Sokáig az lesz még!
Ha Feri azt mondta akkor az biztos hogy úgy is van? És beleugrassz a kútba is ha azt mondja?
Több szempont alapján kellene osszemerni a berget markatarssal és rájönnek hogy nem a berg a fos hanem a ktm ugyan ebben az evjaratban. Elektronika ugyan az rajta mint az exc szal akkor a ktm is ugyan annyi eséllyel hibasodik meg. Melegedik a benzin? Fél nem fog robbani,max a motor leáll.mert a meleg benzint a benzinpumpa nem olyan nyomással nyomja az injektorba. Nekem volt,van több ilyen ferde blokkos és még akárhogy kinoztam a hegyen.akkor sem forrt a benzin vagy állt volna meg alattam a melegedő benzin miatt.
Ennél a blokknal nem kell félni az olaj- vízzel osszefolyastol. Nem úgy mint a ktmnel...jah a bergbe 1,2dl olaj megy,míg a ktmbe max1de inkább 0,9. Sőt lehet kapni deknit rá amivel növelhető az olajter így akár 1,4dl olaj is belefér.
Ha látsz egy ilyen berget élőben sokkal szebb mint egy ktm. Én utálom azt a felfogást hogy csak a ktm az ami jó... Pedig van volt ktmem sok,de a berg az BerG. Kurva jó motorok.
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Mi a véleményetek,tapasztalatotok 2013-as fe 501 kapcsolatban?
Blokkja mennyire strapabíró?
Amit kinéztem 220 üzemóra van.
Mennyire reális ár érte az 1.4 millió,olasz papírokkal?
Előre is köszi!