eddig enyém is 4ben erőből emelte az elejét most meg 3ba is el kell találni mikor húzok oda hogy menjen.... na majd valami szakinak megmutatom
bandázs nekem bejött, amíg nem volt szanaszét égettem az enduros gatyámat (baltérdemnél kanyaroknál, jobbnál meg amikor arrébb dobtam a seggét), amióta fennt van megszűntek a bajok
köszi a bókot
még egy ilyen matrica szettre fáj a fogam, csak b*szott drága
Palcsee csinálta innen a fórumról, azt mondta birnia kell (elötte állított valamit rajta csak én vagyok hozzá)
lenne még egy hülye kérdésem
ugye az nem normális hogy egy délután alatt sikerült így legyalázni a patkót, Ti csak "úsztatjátok" a föld felett? mert én kajak letámasztottam vele....
na hát ehhez nem értek.elvileg lehet szarabb,ha nincs hozzáfúvókázva.én így tudom........lehet hogy ha lesz lehetőséged,összekellene télleg hasonlítanod.
igen olvastam régebben SM topicba hogy 14/44 vagy 45 az átlag amit sokan használtok, ezért nem értem mi van...
lehet ki kéne prószálni egy gyári sm-et is azok hogy viselkednek, ha már úgyis kölcsönadás a téma
én már gyanakodtam arra is hogy azért viselkedik másképp, mert ki lett szedve az a kevés is ami volt a kipuffba, de elvileg ettől nem szabadna gyengülnie, vagy ennyit változtathat a motor karakterén?
ja értem..hát ez nagy hülyeség. amikor buktam,olyan szinten szartam le a motorom,hogy elképesztő,szégyen nem szégyen. meg amúgy is,ezeken a motorokon azért nem lehet akkora kárt tenni normál esetben. én mindig mondom,hogy vigyázz nagyon, nem a motor fog összetörni, hanem te.
Ismerek több olyan embert is aki szerint a motorja az élete és ha valami történik vele akkor hűmegha...az egyik ilyen kolléga mondta rám hogy nem is vagyok igazi motoros...
Jövő héten lenne kedved Bergelni?