Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Nincs mit! 🙂 Valóban a tanktáska magas is lehet. Nekemis két részes van és egyszerre csak egy részt teszek fel. Annál még látom a műszerfalat és a GPS-t. Ha kettő fent van, akkor már nem. Igen a túrázós tanktáska nyugodt motorozáshoz való, nagyon ficánkolni nem lehet vele.. Igen a hátizsák jó dolog rövid túrákra, hasznos dolgok elférnek benne, amire szükséged lehet. Hasznosnak bizonyul, ha kilökik a feneked alól a motort, mint nekem tették egy kereszteződésben. Sokat fogott a hátizsák és persze a gerinc protektor. Szerintem nézd majd meg az oldaldobozokat. Jól mutatnak a VFR-en. De ez persze személyes vélemény!
Üdv.:Tibi
Szia, köszönöm a válaszodat. Közben utánanéztem jobban és hát igen...a nyeregtáskának megvannak a maga hátrányai. Tanktáska nekem elsőre nem jön be. Két aggályom van vele...az egyik az hogy nem tudom mennyire zavar motorozás közben pl. súlypont áthelyezéseknél vagy époen a műszerfalat mennyire takarja el a másik pedig a korlátozott tárolókapacitás. Egyenlőre vettem egy motoros hátizsákot, ami jó az egy napos 2-400km túrákhoz. A motort 90%-ban erre használom. Remélem összejön pár hosszabb többnapos túra is. Erre kellene valami megoldás. Lehet akkor hátsó dobozt érdemes vennem...vagy üléstáskát.
Sziasztok!
VFR-hez milyen olajat ajánlotok? Az előző CBR600 F4i-hez Repsolt használtam.
Köszi.
Szia! Mindenképpen nyeregtáskában gondolkodsz? Azt csak az ülés alatt tudod hevederrel rögzíteni de ha le akarod venni a táskát, az ülést is fel kell nyitni. Az a típus lenne talán jó, mint nekem a tanktáska. Azon van egy alap és arra zipzárral lehet feltenni a táskát. A hővel szerintem nem lesz gogndod, mert nincs olyan közel a kipufogót borító lemezhez, főleg ha nem lóg le a táska az ülésről. Nekem tanktáskám van, mágneses. De az előző szezonban vásároltam Givi dobozokat, tartóval együtt. Szuper, csak jócskán megnöveli a motor szélességét és így az autók közötti "lavírozás" nagyon nehéz és veszélyes. Sebességben nem vettem észre, hogy gond lenne, 150-es autópálya tempónál is stabil..
Abs jeladó?
Vfr800 x elindulás után gáadásra fordulatot nem veszi néha lefullad kis fordulaton működik tud vki segíteni?
Beindítás után figyelni kell,hogy a kétoldali hűtő együtt melegszik-e.Ha igen akkor baj van,rossz a termosztát.83 foknál mikor nyit a termosztát akkor kicsit vissza kell hűlnie. Ha túl megy 83 fokon és egyszerre melegszik a két hűtő akkor termosztát ki és WD-40 és féktisztító segítségével visszahozni az életbe,vagy csere!
Jap. Nekem is fura volt a gyárilag túlhűtt
CB500 után hogy a VFR 8 fokban alapjáraton 100 fok fölé ment...én mindenképp várni fogok míg lemegy 90-95-re...abból nagy baj nem lehet. Üdv:Á
Sziasztok!
Egy kérdés. Milyen hőfoknál lehet leállítani a VFR-t? Mert ugye elég gyakran felkúszik a műszer 100-fok fölé. Van erre valami íratlan szabály, hogy ne tegyünk benne kárt? Meg kell esetleg várni míg a venti nem hűti már?
Köszi előre is.
Üdv mindenkinek! 2005-s vfr800-hoz keresnék plexit. Ha van valakinek eladó akkor szívesen venném, ha írna nekem. Köszi:Zoli
Sziasztok,

Tud valaki javító festék szettet vagy javító ceruzát fedőlakkal Force Silver színben NH-411M színkóddal?

Köszönöm!
Sziasztok,

Újdonsült VFR800 tulajdonosként a segítségeteket szeretném kérni. Nyeregtáskát vagy hengertáskát szeretnék vásárolni a géphez, de nincs benne tapasztalatom. Van olyan rögzítési mód, ami elég stabil és nem sérül/karcolódik az idom? A dupla kipufogó hátul megnehezíti a dolgot úgy gondolom, mert ugye a hőkibocsátás miatt max. az ülés alatt lehet áthúzni a hevedereket és abban sem vagyok biztos hogy pl. egy nyeregtáska bírja a hőt...Van esetleg kimondottan ezen a típuson bevát márka amit tudtok ajánlani?

Köszönöm!
En sokat vettem mar innen. Paypal-al utalok, sogorom nemet cimere kerem aki 4-6 hetente jar haza.

Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?

https://www.ebay-kleinanzeigen...
Egy soros nakednel igen. De egy burkolt V2 vagy vagy V4 esetében átgondolandó.
Ja.meg a legfontosabb: kötegelö meg power tape, amit ezekkel nem lehet megoldani ahhoz ugyis szerviz háttér kell
Utközbenre elég két.csavarhuzo egy fogó meg imbuszkulcsok ami a motoron elöfordul plusz egy használhato gyertyakulcs. De szerintem az se fog kelleni....
Szia,

az oemparts-on 50.000 Ft a régebbi modellekhez. Nekem 800 x van, néhány szerszámot adtak hozzá (mint a mellékelt linken) de az is alig fér az ülés alá. 50.000 Ft-ért darabokban meg veszek mindent és egy középkategóriás 200+ db-os szerzámkészletet otthonra.

Ahogy nézem nincs benne annyi minden, hogy útközben érdemben javíts bármit.

https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Ebay, csak néha aranyáron van gyári.
Sziasztok! VFR 800 2014 hez keresek szerszám készletet. Sehol nem találok. Köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Szerintetek 1996-os VFR750-re a VFR800 idomszettet fel lehet tenni valahogy?
Igen van!!!
Minden extrával felszerelt,új láncszett( olajzóval),új ebc fék (954 munkahengerek) elöl,willbers futómű (hátul komplett gátló,elöl progresszív rogó vtr eleje) Powwer commander V (4 térképes beállítás+ auto tune Ago motors bepadozás) ,fokozat kijelző a műszerfalba integrálva túrakormány........... Tartó konzol givi dobozokkal,bagster tankbőr,üléspúp. A motor frissen szervizelve,olaj,szűrők,fék és kuplung folyadék. Műszaki 2022.05.-ig érvényes. 11 éve van nálam,nem volt törve,fényezés egyedi,így tetszik! 899900 Ft
Köszönöm,hogy elolvastad!
06hetven 312hetvennégy98
Üdv!
Tudna valaki segíteni a fotón látható fokozatkijelző bekötésében? VFR 800 2005 évj.
Sziasztok ! Sok éves együtt élés után elválnék hű túratársamtól ! Minden kérdésre szívesen válaszolok ! hetven 3tizenkettő74kilencvennyolc
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vfr_800/honda_vfr_800-16612130?fbclid=IwAR1jUfXe2_MyN1kOLZqaVV_Lg4F6WO7xkrrQ39ImgF9vwm6jtaUcdkoPRB8
Honda gyári topcase eladó, 45 literes. Ára: 48.000 Ft. A szin miatt referencia tárgyak vannak mellette. Háttámla, gyári belső szőnyeg, egy kulcs. Platni nincs hozzá, de a jófogáson és képesmotoron is hirdetnek.

A festék leverődés a zár felett és a jobb oldalon a közepén fénytörési hiba minimális festékhiánnyal.