Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert a képek eltűntek egy forum összeomlás következtében.
Konkrétan miként? Írtátok már vfr clubon is ezt olajfürdős megoldást, de részletes leírást, fotós dokumentációt nem találtam róla. Erre gondolsz? Mi pénz ezt így megcsináltatni? Megelőzném a bajt, ha ezen múlik. Köszi!
Nem az a kérdés, hogy leég a V-Tec generátora, ha nem az, hogy mikor :( Múlt héten is csináltam egy egy átalakítást. Persze ezt mindenki csak intézi, mikor már leégett, pedig meglehet előzni a bajt.
Amúgy másik fórumon többen átalakították, hogy kapjon rendesen olajat és azóta hiba nélkül üzemel nekik. Tehát megoldható.
Annyit azért hozzáfűznék,hogy ahogy hallom,és olvasom,a blokk mechanikai része über jóra sikeredett,,kivéve a generátort..
Hiába uraim,..Minden járműnek van gyerek betegsége,ez van
Köszönöm szépen pityke71,,és Roll 83 a hasznos tanácsot,és pontos leírást
Az a probléma, hogy csak egy részét éri az olajfürdő és a másik fele szép lassan megsül a generátornak és ez okozza a problémát sok esetben. A korai évjáratok, ahogy a tiéd is meg enyém is még kapcsolgatható lámpás, ami jóval tovább bírja a fórumozók szerint, mint az újabb, mert javítottak rajta 2004-től, de nem sikerült, rosszabb lett. Enyémben 60e km van és mióta nálam van, nem volt vele még gond.
Hi!
Menj fel a vfr.hu weblapra,ott tökéletesen ki van vesézve az egész!
Értem Mr. telihold
Úgy sejtem azért nem lehet olyan hű de egyszerű generátort cserélni az út szélén..
Tavaly megtréfált egyszer a kis drága..
Bekapcsolt világítással nem óhajtott indulni,,mondom dikk,mi a pi..a!! Le kapcsoltam pöcc-röff,menet közbe rá adtam a világítást(az enyémen még kapcsolható) erre le állt,hát kitágult mindkét látó szervem nem mondom,,pilács le,a motor életre kelt.
A lényeg,hogy a bal oldali kábel korbácson vezérli 1 szál vezetéken a világítást,,oxidos volt!! Át lett hidalva,rá lett mérve akksira,alapjáraton,fordulaton,minden rendben De haza hozott,még jó,hogy nappal történt..
De ez a generátor probléma azért csak nem hagy nyugodni..
Van olyan ismerősöm akinél négyszer fosta el magát, a dobozában már komplett generátort cipelt magával és egy szerszámkészletet hozzá. Lehet, hogy peches volt nem tudom, szerencsére fi-nél a generátor nem gond, legalábbis nem hallottam, hogy megadta volna magát.
Üdvözlet mindenkinek!
Kérdezem,hogy Vtec-nél miért problémás pont a fesz szab.mellett a generátor??
Alul van méretezve a tekercselés?
Mitöl megy idő előtt tönkre?
Az enyémbe 56200km van,,ebből 20,000-et én zavartam bele,és gondolom,hogy ezidáig nem volt cserélve..
Jelcsát kérdezted már?
Hello!
2001-es VFR800FI-hez keresek jobb első indexet.
A Hondásoknál max. egy hét rendelésre, de azt javasolták nézzek bontottat, mert drága ár egy darab műanyagért.
Nincs véletlenül valakinél elfekvőben, útban?
Előre is köszönöm!
Zsír! Nekem is ilyen, nyeregtáskám van, ha netán hosszabb útra megyek és így legalább nem lóg rá. A lényeg hogy hogy szól!
Sziasztok ! Mostanra sikerült kipufogót szereznem , nem pont olyan "emelt" amit megálmodtam , de ez talán sem rossz. Mindenesetre igen szépen szól vele.
http://motoralkatresz.eu/termekek/Athena_ARI/047_villaszimering_teleszkop_szimering/
Kösz :D
http://www.rider13.hu/termek/s...

Itt van a Lehel úton Angyalföldön.
Van olyan bolt BP-n ahol tartanak polcon Fi-hez teleszkóp szimeringet?
Király

Nekem 2 hete ment át rajta az öreglány, persze csont nélkül
Sziasztok tegnap voltam kpm műszakin,csont nélkül átment így ahogy van.
sziasztok!
melyik villa olaj lenne a jó 98 fi-hez? van heavy, light és medium. ja és mennyi kell száranként?
Vtec-nél a generátor és a feszszabályzó a gyenge pont, de mivel van benne 100 000 így azok biztos lettek már cserélve. Legyen benne benzin mert akkor nem megy