Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hulla vok.
faterral az élen épül a blokk..
nektek olaj nélkül könnyű váltani? csak kézzel forgava, mert én sebsséeget nem tudok váltani.
remélem nem lett elszarva xD fater lehidal.
ha minden jól megy holnap éjjel beröffenhet a vas
alhagytam azt a genyó éket a lendkeréktől..doo..
lövésem sincs hol lehet.majd kell vennem másikat
fax kivan
Srácok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni! Kinéztem egy MTX-et, de abszolút új nekem a típus! Mi az, amit mindenképp meg kell nézni rajta (azon kívül, hogy mindent...) ?! Van-e esetleg típushibája?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
JZ
Hali

Egy cikk ezzel kapcsolatban.
Nem tom igaz-e?! rendszamos_segedmotorok_2009_tol
valamit benéztek mert baromság egy müszakis motorral lehet szállitani személyt viszont amit én olvastam abba azt irták hogy semmi nem változik a sebesség határ se ami 45 km/h nahmármost a kressz szerint minden forgalmival rendelkező gépjármű azzal a sebességgel haladhat ami megvan határozva az adott utvonalon vagy amit időjárás körülményei megengednek....na akkor ez most hogy lesz mert ebből igy forradalom lesz:)
am kösz holnap meg is rendelem csak van egy kis gáz ugye a blokkom eredetileg 50es nahmármost ugye ráraktam ezt a 80as hengert amit mint kiderült 100 ccmre furtak szal most nem tom a 80as hengerfejtömités hogy lesz rá jo pont a fémkatikára gondolok ami a tömitésbe van mert ugye annak kisebb az átmérője...de mindegy max buktam 3 rongyot ennyi...
reggel mondták a rádjóba hogy kismotorra kétévente műszaki
konkrétan nem akartam leszedni csak mikor öntöttem bele vizet és mentem a motorral kb 200 métert gyanusan ömlött az olaj leeresztőnél a víz:Dszal szét kaptam kilazitottam a csavart aztán leszedtem azt a szart ami pörgeti a vizet alatta volt ez a rugos szimering de kicsit megcsiszoltam a tetejét adtam neki sziloplasztot azt jo lett:Dde a hengerfej tömités meg a másik nem sikerült mivel belement a víz a perselybe mikor szétszedtem levettem a hengert a forgattyushát a blokk tetejéig volt vizzel konkétan megtelt:Dennyi a story:D
PINKMOTORSNÁL 2500Ft volt nekem..
az egész szett+kiputömítés is.
a másik, hogy írd már meg hogyszedted le a vízpumpaszmeringet :D
mondja már meg valaki hogy a láncot hogy kéne jól beállitani mert egyszerűen ha lazára hagyom akkor anyira berezonál hogy éri a váznak azt a részét ahova a blok alul van fogatva azt a merevitőt ha meg kicsit jobban meghúzom akkor meg ha ráülök oyaln feszes félek letöri a lánckeréktengelyt a bloknál.
és nekem nincs rajta alul az a műaynag vezető vagy micsoda a nagylánckeréknél de most egy oylat lehet hogy szerzek rá mert szerintem az is segittene valamit.
na meg láttam más endúrókon hogy a láncnak alul van egy kis rugós görgő vagy egy műanyag lap amit a rugó a láncra fezsit és úgy spanolja iylen gyárilag volt mtxen?
aki már csinált ilyesmit szóljon
ah az előző kérdés megoldva.most egy másik miből szoktatok hengerfej tömitést csinálni és miből a forgattyusház és a hengerközé?köszi előre is a válaszadonak:)
senkinek nem kellet még a vizpumpánál cserélnie azt a rugos szimeringet?ha igen honnan lehet szerezni olyat?bye
szia igen ami lejjeb van telefonszám azon érdeklődj amit előzőleg irtak nekem életmentő volt és a vaterán és a teszveszen is van sok mtx cucc legtöbbet a teszvezsről vettem de amugy az a polgárdi bontó csak hirdet a teszvezsen is.
sok sikert a keresgélésben
szia! tudsz mtx bontót?
sziasztok! kérdésem lenne mtx-125-nél hol lehet a powert álitani ha lehet egyáltalán? és keresek alkatrészeket is!
sziasztok segitsetek az mtx milyen hosszu mert holnap hozok egyet és nem tom hogy 0 153cmes futóról menyi fog lelógni ezeket álitva kell hozzni ugye vagy el is fektethetem?
kösz szépen.
és egyvalamire rájöttem a hátsó telón keményiteni kell mert nagyon pattog a legpuhábra van állitva
és nagyon nagy a langőkar kilengése de keményre se jó zstem mert nem oylan nehéz a moci meg énse vok egy tehén ki állitott már iylet be? az állitócsavar nekem most teljesen be van tekerve a teló alján ha kifele tekerem menyit tekerjek hogy jó legyen persze a kontraanya sikjában van a hernyócsavar feje onna kb menyire érdemes hány tekerést?
nah nekem is meglett a henger-hengerfej-hajtókar-dugó-tömítés kombináció
még csapágyakat veszek.
elég jó lett a hüvelyezés, mester érti a dolgát.
elöttem csinálta :DDD
végére hüvelyezés(20).dugó szett(18), hajtókarszett(19), tömitésgarnitúra(2500Ft)
legvége 61ezer lett. +5000Ft a csapágyak főtengelyhez(2db),váltóba (1)és szimeringek..
nah így remélem 30000 km et elmegy a kicsike. hétvégén összedobjuk, és röffentem a kicsikééét :DDDDD
alig várom!

ha valaki innen keres meg akkor 120000-Ft be odaadom a piros moccom-
de ez a legeslegalja. képgalériában. másnak 160...
Ha be szkennelted elküldenéd. Adataimnál ott a mail címem.
GRATULA
Cső
Valaki tudna feldobni egy képet, hogy a hástólámpa, hogy rögzítödik a sárvédőhöz? Már van mind a kettő, de valahogy nem látom, hogy passzolna össze...ha egyálltalán egymáshoz valóak..
tegnap megjött a hengerfej járatom eddig semmi baj nem volt vele kiváncsi leszek hogy birja.
alig várom 2009et hogy ezt bevezessék mert az tuti már hogy bevezetik....isteni lesz:)köszi előre is a linket amugy sztem jobb venni tömités klt.et mint csinálni.:)
hát én papiron kaptam egy 20 oldalas dokumentumot erről de ha kell akkor bescannerem aztán feltöltöm valahova....de az tény hogy az egész csak pénzlehuzás a 20 rongy amibe a rendszám kerül majd...mert ugye igy betudják mérni az 50el halado robogost gyorshajtással jah meg igy nem lopják el ...persze....szerencsétlen robogora ráteszik olyan légellenállás lesz hogy 30al nem megy majd:Dnah de nyolc fleto tudja mit akar:)de müszaki vizsga nem lesz semmi nem változik csak kell egy rendszámot igényelni adásvételi meg kötelezőt bemutatva az hogy pont 80anas a henger vagy épp 125ös azt ugyanugy a rendőr dönti el hogy elhiszi vagy sem hogy 50es e...persze eddig se merte a rendőr megjkockáztatni hogy ő állja a bevizsgáltatás összegét ha téved....ennyi kibaszott pénzlehuzás...
Nemsok keresem a címet ahonnan rendeltem.