Sziasztok valakinek van mtx 80 hoz állólapja amin rajta a gyújtó,világító és a jeladó tekercs működjön minden. akinek van jelezze. kérem szépen és árat is mellékeljen mellé mert nem akarok egy vagyont fizetni érte.
Van egy 125-ös olasz MTX-em és olyan kérdésem lenne, hogy ha beleraknék egy autóba való nissan trafót, hosszabb távon okozhat-e gondot? Kipróbáltam, pöccre indult vele a motor. A trafónak egyébként mennyi áramot kellene kapnia? Az baj ha jóval többet kap mint 12? Bocs a hülye kérdésért, de mindenki mást mond.
Valamint a különolajzásom ki van kötve és 50-es keveréket használok, mert 40-essel nem ment, nem tudta elégetni. Ez mitől lehet? Vagy baj egyáltalán az 50-es keverék? Fullszintetikus olajat használok (REPSOL)!
Várom válaszotokat és segítségeteket is előre köszönöm!
Sziasztok!
Szeretnék az mtx 50-emhez egy főtengelyt csapágyakkal, egy gázkart, kuplung és fékkart, meg idmokat venni, ha valakinak van valami az irjon mert én megvenném
Üdv: Tasi Balázs
üdv van egy 80 as vizes mtx-em üzemképtelen állapotban. nincsen világítás és világító tekercs sem benne, elektronika tropa újra kellene vezetékelni.a motorba az 5.-6.sebességet nem veszi nem azért mert a fogaskerék szar hanem mert 2 fajrta váltóm van itthon bele és véletlen a fogaskerekek összelettek keverve. adok hozzá egy másik váltót egy blokk felet és egy kuplung deklit. a motorba új csapágyak szimeringek vannak. 500km-el ezelőtt kapott új dugó,gyűrűt, hajtókart és henger meglett fúrva. kapott új első és hátsó fogaskerekeket valamint 420 as láncot is. adok mellé egy vadi új hátsó 48 as fogaskereket valamint viseletes első 16-os fogaskereket de még használható. a motor teljes ára 50-ezer forint. vagy csere érdekel simsonra és robogóra a csere ár nem több és nem kevesebb.
Szevasztok! Tudom nem itt kellene írnom.De ha valakinek kell egy pár alkatrész akkor van eladó (első sárvédő,hátsó villa,tank,ülés,kormány villahíd,fékkar konzol és láb tartó pedálok).Ha valakit érdekel az adatlapomon ott van az elérhetőség.
Olaszból csak 125-ös van, az összes elöl tárcsás. Japánból van gyárilag 50-es 80-as 125-ös és 200-as is, mindegyikből van elvileg elöl dobos és elöl tárcsás is. Teljesen más az olasz és a japán. Az olasznak ,,szögletes" a váza, a vízforgató jobb oldalt van, míg a japán 125-nél bal oldalon van. Ez az olasz. Ez a japán. A japán blokkja majdnem teljesen egyezik az MBX 125 blokkjával. Az olasz MTX blokkja pedig az NS 125 F-ével.
Most csak ez a CDI-m van, de NS 125 F-hez való, ami talán stimmelhet olasz MTX-hez, mivel ugyanaz a blokkja. Itt az összes cuccom Hondához. Ez pedig az Apriliás Vaterám. Ha kell valami, csak küldd el a linket! Köszi! Üdv
Helyileg hol vagy?