Az mbx és az mtx blokk ha minden igaz semmiben sem külömbözik. Csak a váz meg a többi apróság. Nekem volt sima MB-m is. Illetve van is. Törött dugóval kerekek és komplett eleje nélkül.
Az lesz az! Bocsi de nekem az mb képe van még elöttem. Az mbx-et 3 hete vettem azóta kivettem a blokkot szétkaptam mert el volt törve a berugó rugója meg a gugó is repedt volt. Ma jött meg a henger fúrva új dugóval és tömítés készlettel! Nyamiiii! Hétvégén nekiállok öszerakni és akkor már csak néhány apróság hiányzik! Komplett gyujtás,komplet elektromos kábelek ilyesmik,és egy komplett kormány markolatokkal karokkal +műszerfal! Aztán már mehet is!
Ajánlatos az olajat nem bőséggel önteni mert lassan folyik szét a blokkban. Természetesen vízszintes blokk állásnál nem oldalt sztenderen kell nézni a színtet!
Elvileg van a berúgó kar mellett egy csavar ami nem rögzít semmit. Azt ki kell csavarni és addig töltsd míg ott meg nem jelenik az első csepp olaj. zárd vissza a csavart és kész
Olyan a váz, az első teló, a műszerfal mint az R2-es MTX-é. Tehát elöl vastag teló, újabb fajta műszerfal és a váz is az újabb, de az kb. ugyanaz. Meg a CRM-en újabbak az idomok, de a blokk a régi. Kb. ennyi, amit tudok.
Na most majdnem adtam magamnak egy pofont a félrevezetésért. Persze hogy nem alá, rá! Sorry! Mikor először szedtem szét, én csak a berugó cuccokat raktam bele, és úgy próbáltam össze rakni a két fél blokkházat. Aztán mikor már ment, ment bele a többi cucc is. De ez csak egy tipp.
Ne alá rakd! A pöcöknek felkell csúszni a lemezre. Akkor amikor a berugó majdnem vissza áll alaphelyzetbe. Próbálj meg rugó nélkül rájönni a működési elvére. Ha megvan az elv rájössz hogy kell összerakni. Nem túl bonyolult. A Váltóhoz nem nyúltam. Az MB-nél megszívtam ezt pedig próbáltam úgy szétszedni hogy ne boruljon szét a váltó. (sikerült) Elég egy vékony távtartó alátétet rossz helyre tenni és végállomás. Nekem kimaradt 1 és izomból kellet váltani üres meg csak álló motornál volt megtalálható.
Ha megnézed amit küldtem manualt abban a 48. oldalon láthatod bontva hogyan néz ki. De itt van egy kivágott kép róla. A 2-es alkatrész kiálló "pöcke" akad bele a 4-es alkatrész lemez alá összerakáskor.
Ha valaki tud olasz 125-ös MTX-be eladó műszerfalat szóljon.
Köszi előre is!
Alakul a moci!Lassan de biztosan!
Egy kérdés olajat mennyit tegyek a blokkba?
Olyan a váz, az első teló, a műszerfal mint az R2-es MTX-é. Tehát elöl vastag teló, újabb fajta műszerfal és a váz is az újabb, de az kb. ugyanaz. Meg a CRM-en újabbak az idomok, de a blokk a régi. Kb. ennyi, amit tudok.
Egy 80-as CRM: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Üdv; Zoli
A CRM 80 miben külömbözik az MTX 80-tól? Nem találtam róla a neten semmi adatot. :(((
Tudnál valami infót adni?
köszönöm,
üdv, Robi