A power szelep nem nagy kunszt. Egy dugattyú szerű valami megy a hengerbe. A blokkba meg a mozgató szár. A kereket úgy kell bedugni a blokkba hogy a középső kiemelkedésre üljön rá. Ha kiszeded az olajbeöntőt látni fogod miről beszélek. Ha nem megy tudok majd képet felrakni!
Üdv! A lendkereket ha más nem tud jobb megoldást mondani úgy lehet leszedni hogy lelazítod az anyát teszel rá valami fát (pl kalapácsnyél) és megütöd a főtengelyt oldal irányba. Tudom barbár megoldás! Vagy elviszed valami műhelybe és leszedik. Nekem szerelő így szedte le a régi hondán.
Tele vagyok problémákkal! :D 1 nem tudom leszedni a lendkereket :(
2 le kell szednem hogy szét tudjam szedni a blokkot!:(
3 foggalmam sincs hogy kell össze rakni a "powert" mert az is szét van szedve! :( Aki tud segítsen!Köszi
Van egy MTX125-ös motorelsőm. Gázzal fújható telók, tárcsás, grimeca nyereggel. Évjáratot nem tudok. Valaki csapágyméretet tudna mondani a kerékhez?
A blokkjának kamrás power megoldása volt.
Szia!
Az MTX nagyon pöpec, imádom!
Csak most hátsó krosszgumira vadászok vagy valami jó féle endurogumira .És majd valószínű elviszem a km kihajtásod mert nekem szétment a spirál és nem lehet kiszedni a kihajtásból,így cserélnem kell spirált is és kihajtást is.
Üdv!
Igen, sajnos patkányláb jól írta, szét kell húzni a blokkot, ha a berúgóval van bajod. Én még sosem szedtem szét, akitől vettem az előzőt az mondta, hogy ez az egyetlen, ami rossz a motoron. :/
Ahogy nézem sajna nekem nem jó ez!De majd még én is megnézem valamelyik nap lehet csak olaj kell bele mert évekig csak ált