hát.. én is csodálkozom, hogy rövidben voltam :D
mióta elcsapak vagyis én az autót, 2010 ben azóta farmerben megyek 40 fokban is :D
itt is egy kép :D
benyomtam a térdemmel
szia. arra lennék kiváncsi hogy végüis mi volt a baja a motorodnak mikor eggyik naprol a másikra nem forgot ki? mert nekem ugyan ezt csinálja bizonyos fordulatig forog aztán mintha szakadozna a gyujtása. mbx 80 rol van szó. elöre is kösszi
Hasonló észrevételt véltem felfedezni mbx 80 nál .
Japán illetve német gépnél.
Hengeren a nyílások kisebbek, karternál is volt estleg valami különbség, illetve ami kilóg ""persely"" rész az sem ugyanaz volt.
Sziasztok!
Azoknak szeretnék segíteni akiknek HONDA NSR 50 ccm-es 4 sebességes 1990 körül gyártott motoruk van és fojtott (a 6 sebességes nem fojtott). A fórumokat nézve sokan nem tudják mért nincs erő a gépben, én is sokat jártam utánna, de megvan a megoldás (kipróbáltam).
A mellékelt képek is igazolják
Ezt a szériát a Németeknek gyártották.
Tehát: Az egész beviteli taktus jelentősen le van szűkítve.
-A membrán négy bemeneténél kettő le van fogva.
-A szívócsonk átmérője kisebb.
-Karburátór átmérője jóval kisebb.
-A CDI nincs fojtva.
Megoldás: Ezek cseréje.
Megjegyzés: A két sebességi fokozat hiánya (6 gang helyett 4 gang) még így is csökenti a végsebességet, de lóerőt nagy mértekben nyerünk a cserével.
Hozzászólásokat szívesen fogadok!
láttam már olyat, hogy valaki annyira meghúzta a csavarokat, hogy a fülek elgörbültek. Így középen simán engedett. Javasolnám az említett művelet mellé 1500-2000-res papírral csiszold meg egy sík felületen az úszó házat.
mióta elcsapak vagyis én az autót, 2010 ben azóta farmerben megyek 40 fokban is :D
itt is egy kép :D
benyomtam a térdemmel